Heel matig idd..quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:33 schreef Disana het volgende:
Ik vind de ontknopingen steeds zo teleurstellend.
De aflevering van vanavond:quote:Op woensdag 3 april 2019 02:26 schreef Tjacka het volgende:
Waar kan ik dit terug zien. Kees is een held.
Verdomme. Heb geen Videolandquote:Op woensdag 3 april 2019 02:37 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
De aflevering van vanavond:
https://www.rtl.nl/video/12362724-a562-3e11-ab1d-a9697e87731e/
De rest:
Videoland, tv-aanbieder
Vast een wout.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:23 schreef Flitskikker het volgende:
Anticlimax deze uitzending. "Privacy weegt zwaarder"... waarom dan niet alles blurren en vervormen zoals die ander? Voortdurend onthutst zijn over zijn functie, maar die niet willen noemen of zelfs maar omschrijven.
Lakse NL justitie doet weer niks.
Schrijnende situatie natuurlijk, maar vond de vorige aflevering beter.
Iemand van justitie vastquote:Op woensdag 3 april 2019 21:42 schreef Telates het volgende:
Mogelijk is uit die screenshots van de chats nog wel wat te halen, geblurde naam kan misschien nog wel wat weggeven. In ieder geval hoe lang de ongeveer naam is, wellicht met wat photoshoppen ook nog wat letters
Het leek me een vrij korte naam. Ik heb het beeld een paar keer stilgezet. Op de geblurde profielfoto’s leek het om een kale man te gaan, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:42 schreef Telates het volgende:
Mogelijk is uit die screenshots van de chats nog wel wat te halen, geblurde naam kan misschien nog wel wat weggeven. In ieder geval hoe lang de ongeveer naam is, wellicht met wat photoshoppen ook nog wat letters
Ik wil daar heen mar heb Kees gemist wat waren de onthullingen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:49 schreef ToT het volgende:
Apart! Ik ken iemand die op het punt staat er naar toe te gaan voor een rondleiding. Meteen ff verteld hoe de vork in de steel zit.
Ikzelf had er ook wel naar toe gewild om foto's te maken.
Ach, dat kan nog steeds wel; mooie oude roestige voertuigwrakken en oude gasmaskers enzo. Zolang je maar wel beseft dat het net zo authentiek is als Pirares of the Carribean laat zien hoe het piratenleven was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |