die dikzak is nu al 5 minuten aan het ratelen dat hij werd beledigd door een stel Marokkanen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:38 schreef Adames het volgende:
[..]
de eerste paar politieagenten zijn een niveautje zeg
Dat verhaal van die verplegers vond ik wel opvallendquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:39 schreef Adames het volgende:
[..]
die dikzak is nu al 5 minuten aan het ratelen dat hij werd beledigd door een stel Marokkanen.
Ze hadden gewoon een grote mond.
Dit vind ik eigenlijk niet eens zo'n slecht idee.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn dat je er op kon klikken en dan naar zijn profiel kon gaan @:Danny
goede feedback DPquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn dat je er op kon klikken en dan naar zijn profiel kon gaan @:Danny
pownedquote:
Dennis hoeft weinig te zeggen als je die kinderen hoortquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:44 schreef Adames het volgende:
[..]
powned
dat zal vast een zeer genuanceerd beeld geven
Alleen als Klaas terug komtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
goede feedback DP
ik begreep dat @:Danny nog een betatester zocht, iets voor jou?
Dat zal het niet zijn nee, denk ikquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Geen VVD'er toch?
Dan gaat het vast niet over opstappen
KLM?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zal het niet zijn nee, denk ik
Reclames op YouTube?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:54 schreef Doublepain het volgende:
Youtube laat nu 2 reclames zien ipv 1 per keer
hmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |