die dikzak is nu al 5 minuten aan het ratelen dat hij werd beledigd door een stel Marokkanen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:38 schreef Adames het volgende:
[..]
de eerste paar politieagenten zijn een niveautje zeg
Dat verhaal van die verplegers vond ik wel opvallendquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:39 schreef Adames het volgende:
[..]
die dikzak is nu al 5 minuten aan het ratelen dat hij werd beledigd door een stel Marokkanen.
Ze hadden gewoon een grote mond.
Dit vind ik eigenlijk niet eens zo'n slecht idee.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn dat je er op kon klikken en dan naar zijn profiel kon gaan @:Danny
goede feedback DPquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn dat je er op kon klikken en dan naar zijn profiel kon gaan @:Danny
pownedquote:
Dennis hoeft weinig te zeggen als je die kinderen hoortquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:44 schreef Adames het volgende:
[..]
powned
dat zal vast een zeer genuanceerd beeld geven
Alleen als Klaas terug komtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
goede feedback DP
ik begreep dat @:Danny nog een betatester zocht, iets voor jou?
Dat zal het niet zijn nee, denk ikquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Geen VVD'er toch?
Dan gaat het vast niet over opstappen
KLM?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zal het niet zijn nee, denk ik
Reclames op YouTube?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:54 schreef Doublepain het volgende:
Youtube laat nu 2 reclames zien ipv 1 per keer
hmm
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
WTF bestaat nog echt ook
@:kech
Lol, gelachen.quote:
@Dannyquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Is er weer een haatcampagne gaande?
dat ze uitbreiding schiphol en lelystad hebben geruild voor 'top'functie klm bobo waarschijnlijk. Of verkoop overige aandelen.quote:
opvolger van vrouwenhater eurlings is al vastgesteld dusquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat ze uitbreiding schiphol en lelystad hebben geruild voor 'top'functie klm bobo waarschijnlijk. Of verkoop overige aandelen.
🖕🏿HIER VRIENDquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om dat kansloze taaltje van die allochtonen. Ze komen nog debieler over dan dat ze misschien zijn.
schijnbaar aankoop meer aandelen KPN. Waarom hou je hier een fucking persco overquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:01 schreef Adames het volgende:
[..]
opvolger van vrouwenhater eurlings is al vastgesteld dus
wat moeten ze met kpnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
schijnbaar aankoop meer aandelen KPN. Waarom hou je hier een fucking persco over
KLM. Geen idee hoe ik bij kpn komquote:
Maar echt, overal @wollahquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:04 schreef wollah het volgende:
[..]
ja g
Ik ben opeens overal te vinden op fok niet te geloven
je kan vanavond weer waargebeurd verhaal van me verwachten in KLBquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar echt, overal @:wollah
is cool is cool.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:05 schreef wollah het volgende:
[..]
je kan vanavond weer waargebeurd verhaal van me verwachten in KLB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |