Vanmiddag nog proberern Shelley te beinvloeden. En lullen over anderen om stemming te maken. Dat, terwijl hij zegt dat hij alleen voor zijn doelen er is.quote:
die gast schijt duizend kleuren dat hij naar huis moetquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:24 schreef rowan634 het volgende:
tim: ik ga toch niet naar huis! ik voel dat! als ik ga is er niemand meer om tegengas te geven
Nou ja dat probeert hij hè, het blijft natuurlijk gewoon een dom stuk vreten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Adje doet net alsof hij dom en neutraal is, maar ondertussen stuurt hij als een malle.
thnxquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vanmiddag nog proberern Shelley te beinvloeden. En lullen over anderen om stemming te maken. Dat, terwijl hij zegt dat hij alleen voor zijn doelen er is.
nou van mij mag jessie franny en tim wel gaan wordt t cristel of shelly ook goedquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het maakt mij eigenlijk niet uit wie er naar huis gaat. In deze fase niet. Tim is aan de andere kant een nagel aan Jessie's doodkist. Die mag wel wat tegenstand hebben, maar ik zal niet rouwen als Tim gaat.
Adje met zijn 3 musketiers..... slaat echt nergens uit. Dat is uit de prehistorie.
Misschien dat de nieuwe inwoner net zo'n proleet is als hij, dan maakt hij nog een kansje te blijvenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
Haha als hij weg zou gaan is er niemand meer die zijn mond open zou doen. Zijn tijd is het nog niet. Snapt hij nu niet dat juist daarom mensen willen dat hij hij weg is.
Jessie mag van mij wel blijven van dat rijtjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou van mij mag jessie franny en tim wel gaan wordt t cristel of shelly ook goed
Nou zijn er wel paar die totaal niets doenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:27 schreef Koos1958 het volgende:
Tim zegt tegen jessie wie de zwakke schakels zijn die weg moeten daar. Walgelijk is hij toch. Elke keer weer mensen weg zetten als minder dan hij is.
Hij had beter al die maanden kunnen gaan werkenquote:
Daar zijn ze allemaal, stuk voor stuk, al de hele dag mee bezig.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:27 schreef Koos1958 het volgende:
Tim zegt tegen jessie wie de zwakke schakels zijn die weg moeten daar. Walgelijk is hij toch. Elke keer weer mensen weg zetten als minder dan hij is.
Daar is tim op 2 weken per 2 maanden de allergrootste nietsnut van.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou zijn er wel paar die totaal niets doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |