Hij kiest weer voor de makkelijkste weg hoor. Sneue man.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:51 schreef Koos1958 het volgende:
Erik gaat op Mylene stemmen daar heeft hij niets mee, Shelley doet ook niets op een dag.
Dit is uit het leven gegrepen.........quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:53 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Lotus schrijft liedje:
Ik ben Lotus en doe niet aan het lijntje
Lijk nu zelf warempel op een hangbuikzwijntje
Zet me graag af tegen de hele zooi
achterover drukken doe ik mijn fooi
Met zijn allen zing zing
Krijg toch allemaal de vinke tering
En ze sprak hem van de week aan op zijn drankinname,quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:54 schreef eskil het volgende:
[..]
Hij kiest weer voor de makkelijkste weg hoor. Sneue man.
Oh dat past niet in zijn straatje natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze sprak hem van de week aan op zijn drankinname,
dit dus, ik geloof nooit dat Talpa die werkelijk alles bepalen in Utopia en regelen zo'n stemming maar gewoon door de inwoners laat bepalen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:47 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Het is toch allemaal poppenkast, ze moeten gewoon een script volgen
quote:
Beter laten luchten anders hebben we geen haring lucht maar een ton haringquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Benen wijd, ff luchten.
En de vaat loopt vanzelf wel naar het aanrecht.
Lekker platquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Beter laten luchten anders hebben we geen haring lucht maar een ton haring
Okquote:
Jammer dat Greet erbij zit.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:10 schreef IkFok het volgende:
Wel lachen Jens, Jessie en Gerrit op de boot
"ik zit hier al 17 en een halve maand"quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:10 schreef IkFok het volgende:
Wel lachen Jens, Jessie en Gerrit op de boot
Die baard lijkt wel roodquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:46 schreef Dotteke het volgende:
Wie gaat mij helpen bouwen, zegt Erik.
Je gaat wel op me gevoel inwerken, zegt Adje
Erik zegt waarom zou ik op Tim stemmen, hij heeft af en toe een grote mond, dat heb ik ook
[ afbeelding ]
niemand verplicht hem om vijf uur op te staanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
"ik zit hier al 17 en een halve maand"![]()
Toneelstukje met een volwassen man van 27 die al op bed ligt, omdat hij elke ochtend.....etcetc.
Nee en hij zit ook niet al 17 en een halve maand daar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niemand verplicht hem om vijf uur op te staan
haha neeequote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee en hij zit ook niet al 17 en een halve maand daar.
Hij telt gewoon de maanden die hij al heeft gezeten er bij opquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee en hij zit ook niet al 17 en een halve maand daar.
Klinkt stoer tochquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij telt gewoon de maanden die hij al heeft gezeten er bij op
Welja, dan is hij meteen de langstzittende Utopiaan 2.0.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij telt gewoon de maanden die hij al heeft gezeten er bij op
Hij is toch echt geweldig he die gast echt een koningquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welja, dan is hij meteen de langstzittende Utopiaan 2.0.
Die heeft echt een trauma hoor, dat hij geen titel heeft in Utopia.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welja, dan is hij meteen de langstzittende Utopiaan 2.0.
ik wil ook Tim naar huis.. maar denk toch ondanks alles dat ze wel een band hebben met elkaar. hebben alleen elkaar daarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Kom weer kijken en zie Adriaan lekker kletsen met Tim.
Snap die lui niet. Is echt niet mijn ding. Hij kan Tim wel schieten. Tim probeert weer alles te doen om te blijven.
Goed Gezien van Adjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:21 schreef Ranah het volgende:
tim zegt dat adje wel weet op welke 3 hij gaat stemmen
meer dan de helft doet te weinig vindt hij
adje denkt dan aan gerrit his en chris
Ik help het je hopen!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Adje doet net alsof hij dom en neutraal is, maar ondertussen stuurt hij als een malle.
Het maakt mij eigenlijk niet uit wie er naar huis gaat. In deze fase niet. Tim is aan de andere kant een nagel aan Jessie's doodkist. Die mag wel wat tegenstand hebben, maar ik zal niet rouwen als Tim gaat.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik wil ook Tim naar huis.. maar denk toch ondanks alles dat ze wel een band hebben met elkaar. hebben alleen elkaar daar
Ik hoop niets.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:22 schreef Bonken het volgende:
Er staan echt vage dingen op hun webshop, bv. deze ontworpen door Hiske.
Misschien de volgende keer iets hoger plotten![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |