Yep. en ze geven pas vruchten rond September 2021quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:27 schreef Dotteke het volgende:
Er komen fruitbomen zegt Tim er komen aardig wat bomen zegt hij
[ afbeelding ]
Duurt drie jaar fruitbomenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:27 schreef Dotteke het volgende:
Er komen fruitbomen zegt Tim er komen aardig wat bomen zegt hij
[ afbeelding ]
Ja, daarom snap ik ook niet waarom ze het doen, zouden ze zo lang doorgaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yep. en ze geven pas vruchten rond September 2021![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daarom snap ik ook niet waarom ze het doen, zouden ze zo lang doorgaan?
Welnee Dotje, die boompjes kan je zo weer verplantenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nah, er zijn er zat die na 1 jaar vrucht dragen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Duurt drie jaar fruitbomen
ja, en dan heb je misschien 2 appels per boom het eerste jaar dat ze vrucht dragenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Duurt drie jaar fruitbomen
Billybob!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:29 schreef Dotteke het volgende:
Lotus heeft een heleboel leuke kanten
Maar dat heeft Merel ook, en Mylene ook
Maar het complete plaatje loopt hier niet rond
Ja best grappig om te zien trouwens, zag ze van de week nog voorbij komen die boompjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Je hebt ook fruitbomen waar al wat aan zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fresh Fruit bomen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Je hebt ook fruitbomen waar al wat aan zit
Eigen invulling of zei Jessie dat?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:29 schreef Dotteke het volgende:
Lotus heeft een heleboel leuke kanten
Maar dat heeft Merel ook, en Mylene ook
Maar het complete plaatje loopt hier niet rond
Ik wil nooit zo lang wachten op fruit. Misschien ga ik een pruimenboom kopen. Of perenboom. Appels hoeft voor mij niet.quote:
Okquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik wil nooit zo lang wachten op fruit. Misschien ga ik een pruimenboom kopen. Of perenboom. Appels hoeft voor mij niet.
Appels koop ik wel.quote:
Lekker stoofperen, gieser wildemanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik wil nooit zo lang wachten op fruit. Misschien ga ik een pruimenboom kopen. Of perenboom. Appels hoeft voor mij niet.
Hij zegt dat Tim wel wil.En laten we wel wezen Erik bouwt ook niet heel veel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:46 schreef Dotteke het volgende:
Wie gaat mij helpen bouwen, zegt Erik.
Je gaat wel op me gevoel inwerken, zegt Adje
[ afbeelding ]
Hij heeft hier wel gelijk in,niemand wil hem helpen met bouwen, op dit moment alleen Timquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:46 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor die erik nu over Tim dat die wil bouwen en dat het niet met de stemmingen heeft te maken. Erik wil tim erin houden.
Het is toch allemaal poppenkast, ze moeten gewoon een script volgenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zegt dat Tim wel wil.En laten we wel wezen Erik bouwt ook niet heel veel.
Er moet nog wel gebouwd worden, de toiletteen de douchequote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja een week voor de stemmingen. Dag nadat hij mag blijven ligt hij weer op zijn nest.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft hier wel gelijk in,niemand wil hem helpen met bouwen, op dit moment alleen Tim
En die maakt daar gebruik van........totdat de stemmingen voorbij zijn......net zoals A3 helpen met de tuin......quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft hier wel gelijk in,niemand wil hem helpen met bouwen, op dit moment alleen Tim
Ja, maar er zijn er die doen niets ook niet voor de stemmingenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja een week voor de stemmingen. Dag nadat hij mag blijven ligt hij weer op zijn nest.
Het huurcontract met de gemeente Laren voor dit terrein loop af in februari 2020quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij moet ook steeds wachten op materialen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat wil niet altijd wat zeggen he, kan ook verlengd wordenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:48 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het huurcontract met de gemeente Laren voor dit terrein loop af in februari 2020
Ach maak je niet druk, de regie bepaald wie de toneelhaak krijgt, wie niet meer in het plaatje pastquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn er die doen niets ook niet voor de stemmingen
Ik maak me ook niet druk hoor, van mij mogen ze allemaal gaan heb wel een voorkeur voor wie eerder maar gaat een ander dan ook goedquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:50 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ach maak je niet druk, de regie bepaald wie de toneelhaak krijgt, wie niet meer in het plaatje past
Toon je wel karakter ......quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn er die doen niets ook niet voor de stemmingen
Belachelijk hij kent der niet eens, en doet daar ook geen moeite voor...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:51 schreef Koos1958 het volgende:
Erik gaat op Mylene stemmen daar heeft hij niets mee, Shelley doet ook niets op een dag.
Dacht dat het een soort stille overeenkomst was niet op de nieuwe stemmen omdat diegene zich nog niet heeft kunnen laten zien.....of is dat niet meer?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:51 schreef Koos1958 het volgende:
Erik gaat op Mylene stemmen daar heeft hij niets mee, Shelley doet ook niets op een dag.
Hij kiest weer voor de makkelijkste weg hoor. Sneue man.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:51 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is uit het leven gegrepen.........quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:53 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Lotus schrijft liedje:
Ik ben Lotus en doe niet aan het lijntje
Lijk nu zelf warempel op een hangbuikzwijntje
Zet me graag af tegen de hele zooi
achterover drukken doe ik mijn fooi
Met zijn allen zing zing
Krijg toch allemaal de vinke tering
En ze sprak hem van de week aan op zijn drankinname,quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:54 schreef eskil het volgende:
[..]
Hij kiest weer voor de makkelijkste weg hoor. Sneue man.
Oh dat past niet in zijn straatje natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze sprak hem van de week aan op zijn drankinname,
dit dus, ik geloof nooit dat Talpa die werkelijk alles bepalen in Utopia en regelen zo'n stemming maar gewoon door de inwoners laat bepalen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:47 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Het is toch allemaal poppenkast, ze moeten gewoon een script volgen
quote:
Beter laten luchten anders hebben we geen haring lucht maar een ton haringquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Benen wijd, ff luchten.
En de vaat loopt vanzelf wel naar het aanrecht.
Lekker platquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Beter laten luchten anders hebben we geen haring lucht maar een ton haring
Okquote:
Jammer dat Greet erbij zit.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:10 schreef IkFok het volgende:
Wel lachen Jens, Jessie en Gerrit op de boot
"ik zit hier al 17 en een halve maand"quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:10 schreef IkFok het volgende:
Wel lachen Jens, Jessie en Gerrit op de boot
Die baard lijkt wel roodquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:46 schreef Dotteke het volgende:
Wie gaat mij helpen bouwen, zegt Erik.
Je gaat wel op me gevoel inwerken, zegt Adje
Erik zegt waarom zou ik op Tim stemmen, hij heeft af en toe een grote mond, dat heb ik ook
[ afbeelding ]
niemand verplicht hem om vijf uur op te staanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
"ik zit hier al 17 en een halve maand"![]()
Toneelstukje met een volwassen man van 27 die al op bed ligt, omdat hij elke ochtend.....etcetc.
Nee en hij zit ook niet al 17 en een halve maand daar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niemand verplicht hem om vijf uur op te staan
haha neeequote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee en hij zit ook niet al 17 en een halve maand daar.
Hij telt gewoon de maanden die hij al heeft gezeten er bij opquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee en hij zit ook niet al 17 en een halve maand daar.
Klinkt stoer tochquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij telt gewoon de maanden die hij al heeft gezeten er bij op
Welja, dan is hij meteen de langstzittende Utopiaan 2.0.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij telt gewoon de maanden die hij al heeft gezeten er bij op
Hij is toch echt geweldig he die gast echt een koningquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welja, dan is hij meteen de langstzittende Utopiaan 2.0.
Die heeft echt een trauma hoor, dat hij geen titel heeft in Utopia.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welja, dan is hij meteen de langstzittende Utopiaan 2.0.
ik wil ook Tim naar huis.. maar denk toch ondanks alles dat ze wel een band hebben met elkaar. hebben alleen elkaar daarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Kom weer kijken en zie Adriaan lekker kletsen met Tim.
Snap die lui niet. Is echt niet mijn ding. Hij kan Tim wel schieten. Tim probeert weer alles te doen om te blijven.
Goed Gezien van Adjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:21 schreef Ranah het volgende:
tim zegt dat adje wel weet op welke 3 hij gaat stemmen
meer dan de helft doet te weinig vindt hij
adje denkt dan aan gerrit his en chris
Ik help het je hopen!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Adje doet net alsof hij dom en neutraal is, maar ondertussen stuurt hij als een malle.
Het maakt mij eigenlijk niet uit wie er naar huis gaat. In deze fase niet. Tim is aan de andere kant een nagel aan Jessie's doodkist. Die mag wel wat tegenstand hebben, maar ik zal niet rouwen als Tim gaat.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik wil ook Tim naar huis.. maar denk toch ondanks alles dat ze wel een band hebben met elkaar. hebben alleen elkaar daar
Ik hoop niets.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:22 schreef Bonken het volgende:
Er staan echt vage dingen op hun webshop, bv. deze ontworpen door Hiske.
Misschien de volgende keer iets hoger plotten![]()
[ afbeelding ]
Vanmiddag nog proberern Shelley te beinvloeden. En lullen over anderen om stemming te maken. Dat, terwijl hij zegt dat hij alleen voor zijn doelen er is.quote:
die gast schijt duizend kleuren dat hij naar huis moetquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:24 schreef rowan634 het volgende:
tim: ik ga toch niet naar huis! ik voel dat! als ik ga is er niemand meer om tegengas te geven
Nou ja dat probeert hij hè, het blijft natuurlijk gewoon een dom stuk vreten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Adje doet net alsof hij dom en neutraal is, maar ondertussen stuurt hij als een malle.
thnxquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vanmiddag nog proberern Shelley te beinvloeden. En lullen over anderen om stemming te maken. Dat, terwijl hij zegt dat hij alleen voor zijn doelen er is.
nou van mij mag jessie franny en tim wel gaan wordt t cristel of shelly ook goedquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het maakt mij eigenlijk niet uit wie er naar huis gaat. In deze fase niet. Tim is aan de andere kant een nagel aan Jessie's doodkist. Die mag wel wat tegenstand hebben, maar ik zal niet rouwen als Tim gaat.
Adje met zijn 3 musketiers..... slaat echt nergens uit. Dat is uit de prehistorie.
Misschien dat de nieuwe inwoner net zo'n proleet is als hij, dan maakt hij nog een kansje te blijvenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
Haha als hij weg zou gaan is er niemand meer die zijn mond open zou doen. Zijn tijd is het nog niet. Snapt hij nu niet dat juist daarom mensen willen dat hij hij weg is.
Jessie mag van mij wel blijven van dat rijtjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou van mij mag jessie franny en tim wel gaan wordt t cristel of shelly ook goed
Nou zijn er wel paar die totaal niets doenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:27 schreef Koos1958 het volgende:
Tim zegt tegen jessie wie de zwakke schakels zijn die weg moeten daar. Walgelijk is hij toch. Elke keer weer mensen weg zetten als minder dan hij is.
Hij had beter al die maanden kunnen gaan werkenquote:
Daar zijn ze allemaal, stuk voor stuk, al de hele dag mee bezig.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:27 schreef Koos1958 het volgende:
Tim zegt tegen jessie wie de zwakke schakels zijn die weg moeten daar. Walgelijk is hij toch. Elke keer weer mensen weg zetten als minder dan hij is.
Daar is tim op 2 weken per 2 maanden de allergrootste nietsnut van.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou zijn er wel paar die totaal niets doen
Wie is johan?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:18 schreef Ranah het volgende:
johan komt ook vanavond, his weet niet hoe laat
Anderen zetten geen mensen weg als nietsnutten, en dan te bedenken dat Tim de grootste nietsnut is daar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar zijn ze allemaal, stuk voor stuk, al de hele dag mee bezig.
Is bij iedere stemmingsronde hetzelfdequote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Kom weer kijken en zie Adriaan lekker kletsen met Tim.
Snap die lui niet. Is echt niet mijn ding. Hij kan Tim wel schieten. Tim probeert weer alles te doen om te blijven.
vind hiske en cris enorme niets nutten , en Jessie ook schijnwerker.... zogenaamd hard werken ja met zijn mondquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Anderen zetten geen mensen weg als nietsnutten, en dan te bedenken dat Tim de grootste nietsnut is daar.
Behalve Jassie dan, die roept continue dat ie is opgesloten met een bende nietsnutten en idiotenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Anderen zetten geen mensen weg als nietsnutten, en dan te bedenken dat Tim de grootste nietsnut is daar.
Jessie de grootste nietsnut ookquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:30 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Behalve Jassie dan, die roept continue dat ie is opgesloten met een bende nietsnutten en idioten
Nee, een ander noemt zichzelf oppergod, een ander moeder van Utopia, anderen vinden zichzelf een heel stuk slimmer dan de rest etcetc. Het gaat over en weer.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Volgens mij houden ze hem om veiligheids redenen binnen de poorten, het FB schuim maakt hem af als hij vrij los looptquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:27 schreef Hagenesie het volgende:
Tim mag nog wel even blijven. Wil wel horen wat zijn bezoek te vertellen heeft.
Lotus, maar ik schat in dat hij dat even niet meer gaat doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar tegen wie of trekt Tim zijn mond dan open?
Dat snap ik dus ook niet. Dat geblaat van die gozer is gewoon vreselijk om aan te horen. Het komt bij mij over alsof hij zichzelf aan het overtuigen is.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:31 schreef Mohitah het volgende:
Waarom zegt niemand eens recht in Tim zijn face als ie het weer es heeft over dat ie werkt enzo; ja Tim dat doe je altijd vlak voor de stemming en gelijk daarna doe je weken niks meer. Ik snap dat niet.
Boekhoudertje en dat is het, niet meer, niet minderquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jessie de grootste nietsnut ook
inderdaad lopen meer gekken buiten als binnenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij houden ze hem om veiligheids redenen binnen de poorten, het FB schuim maakt hem af als hij vrij los loopt
O, die komt vanavond juist tijdens de meiden avondquote:
En van het weekend was hij nog zeker dat er een bouwer binnen zou komen, 32 jaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
Tim zegt ik denk niet dat er een bouwer binnen gaat komen meer. Dat gaat hij nu aanvoeren dat hij een bouwer is. Hij heeft potverdorie alleen het gereedschap mogen aangeven aan Mike.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoe harder Tim gaat roepen ik ga niet naar huis, hoe harder ik hoop dat het wel gebeurd
ja en his en cris ook over iedereen doen ze dus echt allemaalquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:33 schreef Koos1958 het volgende:
En daar gaat Erik weer, slecht praten met Tim over Christel en Hiske. En als ze hem erop aan spreken zegt hij dat het door te veel drank komt. Hij is nu gewoon nuchter volgens mij.
Hoe banger hij is.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoe harder Tim gaat roepen ik ga niet naar huis, hoe harder ik hoop dat het wel gebeurd
Frannie bedoel jequote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:34 schreef Koos1958 het volgende:
Wat doet die onderlegger van tim dan zo op een dag. En een shelley doet ook geen moer.
Wat zegt hij voor slechts dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:33 schreef Koos1958 het volgende:
En daar gaat Erik weer, slecht praten met Tim over Christel en Hiske. En als ze hem erop aan spreken zegt hij dat het door te veel drank komt. Hij is nu gewoon nuchter volgens mij.
Niets bijzondersquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat zegt hij voor slechts dan?
Word misselijk van hem, met zijn schijnheilig vegan gezicht, die het zo goed met de mensheid voor heeft. Zijn zgn vriendschap met Jessie is ook geboren uit gezamenlijke achterbakse naaistreken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:25 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou ja dat probeert hij hè, het blijft natuurlijk gewoon een dom stuk vreten.
Dat ze niets doen en niets toevoegen. Hij praat gewoon weer met Tim mee en straks weer heeft hij een andere mening dan praat hij weer met een ander mee.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat zegt hij voor slechts dan?
Prima. teken ik voor.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou van mij mag jessie franny en tim wel gaan wordt t cristel of shelly ook goed
Als ik moet kiezen, mat hij eruit. Pffff....quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jessie mag van mij wel blijven van dat rijtje
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Word misselijk van hem, met zijn schijnheilig vegan gezicht, die het zo goed met de mensheid voor heeft. Zijn zgn vriendschap met Jessie is ook geboren uit gezamenlijke achterbakse naaistreken.
Hij was een soort nietszeggend figuur daar en daar heeft Jessie verandering in gebracht, maar de prijs is hoog. Hij moet in zijn anus kruipen. Die twee zijn tot elkaar veroordeeld.
Jessie moet de nukken van Adriaan pikken en Adriaan mag met zijn borst vooruit lopen en Jessie doet 'aai poes". In een andere situatie had hij Adriaan uitgekotst. Bas kon hij niet uitstaan in 1.
Alleen heeft Jessie zich verkeken of Mike. Die wilde niet meespelen. Hij had het al helemaal uitgedokterd, maar gaat niet helemaal zoals hij gedacht had.
Die Adriaan is net zo'n over het paard getild figuur geworden als Jessie.
sjongejonge zeg.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zijn er meer die onder hem liggen dan.
Hear hearquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Word misselijk van hem, met zijn schijnheilig vegan gezicht, die het zo goed met de mensheid voor heeft. Zijn zgn vriendschap met Jessie is ook geboren uit gezamenlijke achterbakse naaistreken.
Hij was een soort nietszeggend figuur daar en daar heeft Jessie verandering in gebracht, maar de prijs is hoog. Hij moet in zijn anus kruipen. Die twee zijn tot elkaar veroordeeld.
Jessie moet de nukken van Adriaan pikken en Adriaan mag met zijn borst vooruit lopen en Jessie doet 'aai poes". In een andere situatie had hij Adriaan uitgekotst. Bas kon hij niet uitstaan in 1.
Alleen heeft Jessie zich verkeken of Mike. Die wilde niet meespelen. Hij had het al helemaal uitgedokterd, maar gaat niet helemaal zoals hij gedacht had.
Hij zegt: ze doen de markt en meer weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat ze niets doen en niets toevoegen. Hij praat gewoon weer met Tim mee en straks weer heeft hij een andere mening dan praat hij weer met een ander mee.
We zullen zienquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:37 schreef BloesBloes het volgende:
Goed, ze kunnen hier en op FB en waar niet al te meer natuurlijk gillen en schreeuwen dat Tim eruit moet, maar hij blijft natuurlijk gewoon. The show must go on!
Nou van mij niet, zijn andere die van mij eerder mogen gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen, mat hij eruit. Pffff....
Valt ook wel weer mee. heb hem wel regelmatig zien werken. Hij is gestoord, maar dat is wat anders.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar is tim op 2 weken per 2 maanden de allergrootste nietsnut van.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Die geveinsde complimentjes zouden vandaag toch ook nog uitgedeeld worden?
Okay.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou van mij niet, zijn andere die van mij eerder mogen gaan
Die klust zwart bijquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:52 schreef Dotteke het volgende:
Er is iemand die een fles wijn besteld heeft ¤13,00 helemaal gestoord wie doet dat toch en die duren hobbelpaarden
DIe Utopianen hoeve n nu niet meer te zeggen dat er alleen uitkeringtrekkers streamen
Hij staat te snikken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:48 schreef Ranah het volgende:
jens in tranen, broertje is vandaag 24 geworden
krijgt gelijk mylene en franny om zijn nek
ik zat te wachten op een duivelse grijns naar de camera
Dacht ik nu net ookquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:48 schreef Ranah het volgende:
jens in tranen, broertje is vandaag 24 geworden
krijgt gelijk mylene en franny om zijn nek
ik zat te wachten op een duivelse grijns naar de camera
Ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja schijnt... De hele dag er niet over gehoord , maar nu opeens komt ie ter sprake...
Grappig iedereen kijkt daar anders tegenaan. Ben het er totaal niet mee eens.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En hij blijft maar janken, wat een rare gast is het ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:54 schreef Ranah het volgende:
kijk hem zitten , nog met mylenekat int bakkie
Ja, in de armen van Mylene, het is me een jankenbek ook dat knulletje hoorquote:
25.quote:
Dat je daar zo om moet janken dat je broer jarig is,quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij staat te snikken.Een half uur geleden wilde hij zijn pik nog overal inrammen.
![]()
![]()
En die broer was vanmorgen nog niet jarig?
Vooral met dat gejank erbijquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:00 schreef mazaru het volgende:
Het is echt ook nog zo'n kind om te zien al is hij 25![]()
[ afbeelding ]
Adje is er niet leuker op geworden sinds hij met Jessie optrektquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij huilt natuurlijk niet omdat hij jarig is.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat je daar zo om moet janken dat je broer jarig is,
Adje de tweedequote:
Hij was het alleen de hele dag vergeten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij huilt natuurlijk niet omdat hij jarig is.
Maar omdat hij er niet bij kan zijn, blijkbaar speelt hij een grote rol in de leven van zijn broertjes.
hij miste slap ouwehoeren met een bak popcorn en spelletjes spelenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij huilt natuurlijk niet omdat hij jarig is.
Maar omdat hij er niet bij kan zijn, blijkbaar speelt hij een grote rol in de leven van zijn broertjes.
mag shel niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:02 schreef Ranah het volgende:
straks meidenavond met 3 meiden? lotus franny en chris
merel wilde niet en his heeft een date
kijk dat bedoel ikquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:03 schreef Laysa het volgende:
Ondertussen heeft Jens wel al heel intiem bij bijna alle dames in de armen gelegen
De wereld heeft meer Mylene's nodigquote:
man man huilboyquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:00 schreef mazaru het volgende:
Het is echt ook nog zo'n kind om te zien al is hij 25![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:04 schreef Ranah het volgende:
[..]
ow daar denk ik nooit aan, aan shelly
Daar wil je toch niet aan denkenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:05 schreef mazaru het volgende:
Moet je je voorstellen dat er iedere avond zoiets bij je thuis op de bank zit.![]()
[ afbeelding ]
Een pond zout,en dan had ik er nog geen dorst op...eng verlopen vent.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:05 schreef mazaru het volgende:
Moet je je voorstellen dat er iedere avond zoiets bij je thuis op de bank zit.![]()
[ afbeelding ]
Het zonnetje in huis.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:05 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:06 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet aan denken
Haha, ja, zo eentje die vastgegroeid zit aan zijn stoel metzijn krantje en zijn pantoffels aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:05 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:06 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Een pond zout,en dan had ik er nog geen dorst op...eng verlopen vent.
Je vergeet zijn biertjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:07 schreef eskil het volgende:
[..]
Haha, ja, zo eentje die vastgegroeid zit aan zijn stoel metzijn krantje en zijn pantoffels aan.
Het kan haar niet lang genoeg duren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:07 schreef Ranah het volgende:
zou mylene geen idee hebben dat dat troosten nu wel erg lang gaat duren?
Dat snap ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:55 schreef eskil het volgende:
[..]
Grappig iedereen kijkt daar anders tegenaan. Ben het er totaal niet mee eens.
Mag ik ervoor bedankenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:05 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
En biertje en motorcrossquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:07 schreef eskil het volgende:
[..]
Haha, ja, zo eentje die vastgegroeid zit aan zijn stoel metzijn krantje en zijn pantoffels aan.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
hai,kom op in 40+ is rowan en utopia history
Ahhh ik vind wel schattig stelletjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:08 schreef QuarterBack het volgende:
Mileentje gaat helemaal op in haar rol , net als Jens , jankt net even teveel en te lang voor het doortrapte jochie wat hij al speelt sinds zijn binnenkomst
[ afbeelding ]
Dat snap ik, jij ziet altijd veel goed in mensenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ahhh ik vind wel schattig stelletje
In de telefooncel welquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:12 schreef Sambalbaai het volgende:
Het is echt reuze gezellig buiten bij de haard.![]()
Ik dumpte hem mooi is het stoomtrein, kan die heerlijk op en neer blijven rijden van Dieren naar Apeldoornquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:11 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Haal maar een dagelijks treetje schultenbrau 😂
Zo klinkt hij wel. Maar kan het me niet voorstellenquote:
op het moment dat mensen aan geloven in hun eigen populairiteit is het einde nabijquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:12 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Dat snap ik, jij ziet altijd veel goed in mensen
Ik ook niet, want hij zou niet drinken en ik zie geen reden waarom hij dat ineens zou gaan doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zo klinkt hij wel. Maar kan het me niet voorstellen
Wat deed hij?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Bah, wat een vies ventje die Gerrit. Lijkt wel alsof die ook een beetje aan het doordraaien is.![]()
Yep.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:14 schreef goldback het volgende:
[..]
op het moment dat mensen aan geloven in hun eigen populairiteit is het einde nabij
Wat is er zo raar. Hij zit een beetje te geinen en te klieren, dat is alles.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook niet, want hij zou niet drinken en ik zie geen reden waarom hij dat ineens zou gaan doen.
Verder zou hij wel snel bezopen zijn. Rare toestand.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:14 schreef Bonken het volgende:
Merel ook al bij Jessie op schoot in de cel, (weet niet wat ze daar in het eten stoppen) ...
Jessie: Kut, ik bedoel vagina
M: Wat wil je als beloning? Jes: naar mijn woning, naar de koning
quote:
Die rare praat tegen Merel, op een geile toon.quote:
Hij doet alsof, hij drinkt niet. En is aan het geinen nu.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die rare praat tegen Merel, op een geile toon.
Dit is echt raar. Hij doet alsof, of hij heeft echt gezopen.
Vind er niets aan. Als hij nou echt bezopen zou zijn, dan zou ik het nog snappen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er zo raar. Hij zit een beetje te geinen en te klieren, dat is alles.
Ik hoorde die jongens wel over een flugel , hij zei doe maar.quote:
Hij wilde niets door voor happie snappie... Zoals hij zich altijd drukt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:17 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat die melkmuil (jessie) nog zijn nest niet in, hij wilde toch om 19 uur naar bed
Gerrit zit daar toch niet bij.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die rare praat tegen Merel, op een geile toon.
Dit is echt raar. Hij doet alsof, of hij heeft echt gezopen.
geheel ongevaarlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:03 schreef Laysa het volgende:
Ondertussen heeft Jens wel al heel intiem bij bijna alle dames in de armen gelegen
Maar dan is het snel naar zijn hoofd gestegen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:17 schreef yvondenise het volgende:
ik weet het niet hoor,maar volgens mij heeft hij stiekum gezopen..
Dat ze hem niet door hebben daar nog, ik dacht dat het begin er was maar lijkt weer over te zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij wilde niets door voor happie snappie... Zoals hij zich altijd drukt.
Ja vast van 1 flugel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde die jongens wel over een flugel , hij zei doe maar.
Maar dacht een geintje, maar hij klinkt wel bezopen
Ik las iets van Donnydinsdag, een soort zelfontheffing voor drinkenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:17 schreef yvondenise het volgende:
ik weet het niet hoor,maar volgens mij heeft hij stiekum gezopen..
Er rookt niemand op het moment.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:17 schreef QuarterBack het volgende:
Praten en roken in de telefooncel mag weer blijkbaar
[ afbeelding ]
Niet nodig. Dit kan hij alleen.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij wilde niets door voor happie snappie... Zoals hij zich altijd drukt.
Dat zei hij vanmorgen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:18 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik las iets van Donnydinsdag, een soort zelfontheffing voor drinken
Donny moest ik altijd om lachen in 1quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:18 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik las iets van Donnydinsdag, een soort zelfontheffing voor drinken
Lees je eigen post nog eensquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet nodig. Dit kan hij alleen.
Zelfs op streamend FB hebben ze hem niet door.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze hem niet door hebben daar nog, ik dacht dat het begin er was maar lijkt weer over te zijn
Jeeeeetje, wat een oerdomme mensenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zelfs op streamend FB hebben ze hem niet door.
Hahaha, ik zie het die Geile hangt al zo bij Gerrit.quote:
Of de rokers krijgen op hun falie.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:22 schreef Dotteke het volgende:
Jessie praat met dubbele tong en we hebben alleen nog maar SL Jessie wordt in bescherming genomen lijkt wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |