Ze gingen vorige week nog niet op vol vermogen toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:56 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan lijkt RB echt een stap gezet te hebben in het weekend, aangezien ze vorige week nog flink langzamer leken dan Ferrari.
quote:De positieve geluiden over de nieuwe Honda-motoren houden in Barcelona aan. Toro Rosso-teammanager Graham Watson laat weten dat de Japanse krachtbron met de rem erop rijdt in de eerste testweek.
"Honda leverde exact wat het beloofde. Ze hebben deze winter echt een grote stap gezet. De cijfers ga ik hier niet bekendmaken, maar het is een aanzienlijke stap", laat hij op F1 TV weten.
De eerste testweek staat voor Toro Rosso, Red Bull en Honda in het teken van rustig opbouwen. Kilometers maken en data verzamelen staat daarin centraal.
"We rijden de eerste week met een teruggeschroefde motor, maar dat doet de rest ook. Volgende week schroeven we het vermogen pas op", blikt Watson vooruit.
Zal niet enkel door dit weekend komen. Ze hadden toch bewust zaken achter de hand gehouden. Als je én met nieuwe motor gaat rijden én nieuwe aero in één keer dan is het stuk lastiger je data te interpreteren. Hadden ze niet gezegd dat ze bewust met een simpele vleugel reden vorige week?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:56 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan lijkt RB echt een stap gezet te hebben in het weekend, aangezien ze vorige week nog flink langzamer leken dan Ferrari.
sandbagging.....quote:
Want ze rijden dezelfde tijd op 2 compounds zachter. Ik zeg Max4WCquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:53 schreef beantherio het volgende:
Bottas mag nog even een rondje doen?
McLaren WC bevestigd trouwens.![]()
Zolang ze niet stilvallen
Gasly WDC 2019 confirmedquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:07 schreef beantherio het volgende:
En dat was dag 1 van week 2 dan. Weer 239 probleemloze rondjes voor Honda.
1 compoundquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:57 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Want ze rijden dezelfde tijd op 2 compounds zachter. Ik zeg Max4WC
Zou wel heel pijnlijk zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:32 schreef beantherio het volgende:
Ik ben benieuwd of het Renault dit jaar gaat lukken om "klantenteam" McLaren voor te blijven. Kan nog een leuke strijd worden voor de 4e plek.
Misschien heeft renault niet de best auto van de middenmoot maar ze hebben wel de beste line up. Ik denk dat die de doorslag geeft in de strijd om plek 4. Het gemis van Alonso is natuurlijk groot bij Mclaren en ik denk dat die nog wel eens moeite gaan hebben om hoger dan 8ste te eindigenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:32 schreef beantherio het volgende:
Ik ben benieuwd of het Renault dit jaar gaat lukken om "klantenteam" McLaren voor te blijven. Kan nog een leuke strijd worden voor de 4e plek.
Dat is inderdaad de andere die ik op 4 of 5 verwachtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:42 schreef sasquatsch het volgende:
Alfa Romeo Racing kan ook nog wel eens gaan verrassen in de strijd om plek 4.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:42 schreef sasquatsch het volgende:
Alfa Romeo Racing kan ook nog wel eens gaan verrassen in de strijd om plek 4.
Schrijf jullie verwachtingen op in dit topic en dan kunnen we aan het eind van het jaar kijken wie er het dichtsbij zatquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de andere die ik op 4 of 5 verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |