Ik geef het haar meestal om de dag. Het helpt bij haar ook bij de ontlasting.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:11 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh da's handig!
Krijgt Chi standaard elke dag een zakje? Of alleen in de rui-fase?
Daar heeft ie gelukkig geen moeite meequote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:12 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik geef het haar meestal om de dag. Het helpt bij haar ook bij de ontlasting.
Ik kan echt merken dat ze er baat bij heeft met haarballen, eerst was het elke dag spugen en nu niet meer.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Daar heeft ie gelukkig geen moeite meeHet is puur die vieze haarballen en het kokhalzen.. gaat nu al een paar weken zo :/
Ja graagquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik kan echt merken dat ze er baat bij heeft met haarballen, eerst was het elke dag spugen en nu niet meer.
Zal ik je een paar zakjes opsturen? dan kan je het proberen
Geen probleemquote:
Morgen op vakantieeequote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:19 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Geen probleemIk heb er genoeg. Zal het zo gelijk ff op de bus gooien, anders heb je het volgende week pas
Jaahquote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jaahstraks koffer in pakken!
Het is op de post btw
Haha komt wel goedquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
Goed bezigThanks!
Maak ons maar even jaloers met je verhalen
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:36 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha komt wel goedMorgen eerst kittens knuffelen
Lekker!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:45 schreef LPFAN het volgende:
En ze hebben daar warme chocolademelk met oreo stukjes, die ga ik zo uitproberen
Klinkt ook lekker jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:48 schreef Poes. het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je ook zo oplepelen uit de pot
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:48 schreef Poes. het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je ook zo oplepelen uit de pot
Gaat te hard jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:12 schreef Poes. het volgende:
B wordt vanaf volgende week overgeplaatst naar de grote-kinderen-groep op de BSO![]()
Ik handle dit niet hoor. Hij wordt zo groot..
Yeahquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:27 schreef LPFAN het volgende:
Zo kleren en toilet spullen allemaal ingepakt, zometeen even medicijnen en dan ben ik er klaar voor
Thanks! Jij beterschapquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:17 schreef Poes. het volgende:
[..]
YeahVeel plezier!
Ik ga richting bed. Buikpijn én rugpijn. Weet van gekkigheid niet meer hoe ik moet zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |