Oké dan is het goedquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:03 schreef PrisTheShiz het volgende:
@:poes.
Die maar hoorde er niet tussen.
Ik ben tevreden met die halve dagen. Meer energie heb ik niet. Zeker niet nadat ik noortje moest laten inslapen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:02 schreef Poes. het volgende:
Ik zal nu eerst even bij de dierenspeciaalzaak langs, Stan verhaard als een idioot en heeft veel last van haarballenEven vragen om advies.
Hij vreet gewoon gras uit de tuinquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:04 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]haarballenpasta, haarballensnoepjes.
En hier werkte goed: kattengras, want dan spugen ze de haarbal uit
Chi heeft ook erg veel last van haarballen, ik geef haar Miamor haarbalpasta, ze vind het enorm lekker en het helpt erg goedquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hij vreet gewoon gras uit de tuinMaar blijft er echt in hangen, enorm kokhalzen ook, zo sneu
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hij vreet gewoon gras uit de tuinMaar blijft er echt in hangen, enorm kokhalzen ook, zo sneu
Tot zo!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef Poes. het volgende:
Oh je had ''om 16.00'' geschreven![]()
Ik zal even naar die pasta vragen![]()
Stan is best een flinke kater, dus veel haar ook.. moet nu elke dag stofzuigen
Enniehoe, tot zo
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef Poes. het volgende:
Oh je had ''om 16.00'' geschreven![]()
Ik zal even naar die pasta vragen![]()
Stan is best een flinke kater, dus veel haar ook.. moet nu elke dag stofzuigen
Enniehoe, tot zo
Moet vast goed komenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:58 schreef Poes. het volgende:
@:Pris; ja zo las ik het dus![]()
Ik ben 30 euro armer, maar heb én haarballenpasta én kattengras én een nieuw zak voer
Moet ik je een paar zakjes opsturen die ik heb? Zoals ik al zei, mijn kat is er stapelgek op en de katten op de stichting ook allemaal ;p Is online te krijgen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Geen idee, meneer wil het niet vreten
En voer van Jarco, speciale ''hairball'' versie
Zakjes wat?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Moet ik je een paar zakjes opsturen die ik heb? Zoals ik al zei, mijn kat is er stapelgek op en de katten op de stichting ook allemaal ;p Is online te krijgen.
Haha kan ook,quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zakjes wat?
Ik heb een tube pasta. Heb het net op een kauwstokje gesmeerd, toen lustte hij het opeens wel
Oh da's handig!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha kan ook,
Ik heb deze:
https://www.zooplus.nl/sh(...)miamor_snacks/404231
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |