Het ging hier gisteren nog over, Hans.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe je dat eigenlijk nog wel eens, met die matras?
Dat was jaren geleden een behoorlijk dingetje hier. No pun intended verder, hoor je er nooit meer over.
Dit wil niemand.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:21 schreef I. het volgende:
Ik dacht, ik kom weer eens buurten in de leukste SC van FOK.
Oh dat heb ik dan ff gemistquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ging hier gisteren nog over, Hans.
haha tomaat, vuurtoren!!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:42 schreef RensAjacied het volgende:
Vandaag portie rood geworden godverdomme mienjong
Misschien moet je het dan ook eens proberen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan ff gemist
Je kon toch impotent worden van die shit, op termijn?
Rustaaaghquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haha tomaat, vuurtoren!!!!
Ach met mijn hosselskills ben ik al impotent genoegquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan ff gemist
Je kon toch impotent worden van die shit, op termijn?
Ja ook lekker warm zag ik. Global warming koekoekquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Hier is grote kans op een elfstedentocht
WE staan al bijna weer bovenaan Rensie!!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ook lekker warm zag ik. Global warming koekoek
Uh goeiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien moet je het dan ook eens proberen.
haagsie, jij hier ook vriend?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Hier is grote kans op een elfstedentocht
Had goddomme net de BBQ aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel vroeg donker voor een zomerse dag.
spuit 11quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:51 schreef GGMM het volgende:
Er is een nieuwe trailer voor Detective Pikachu uit zie ik.
@:jr-style-93 @:anderebaby's
Dit is al besproken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:51 schreef GGMM het volgende:
Er is een nieuwe trailer voor Detective Pikachu uit zie ik.
@:jr-style-93 @:anderebaby's
doet https://old.reddit.com/ het?quote:
Godsamme.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
PINDA 49%, pindakaas 20% (PINDA, plantaardige olie (raapzaad, soja, volledig geharde palm), zout), rijstsiroop, agavesiroop, rijstchips (rijstebloem, rijstsiroop), sojachips (SOJA-EIWITTEN), tapiocabloem, zout), HAVERVLOKKEN (bevat GLUTEN), zout.
Sowieso neefquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:06 schreef KingRoland het volgende:
@:doublepain
ik denk wel dat Vini Jr en Mbappé de nieuwe 2 beste zullen worden wanneer messi en cr7 er niet meer zijn
Nopequote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Sowieso in pinda(kaas) zitten toch gluten?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Klaas kan niet meer posten in VBL
Kip worstjes, broccoli en zoete potatoesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM en ik willen weten wat je gaat eten
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kip worstjes, broccoli en zoete potatoes
quote:
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Sowieso in pinda(kaas) zitten toch gluten?
potatoesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu makker?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu makker?
naja als ik drinken haal heb ik ook soms van doe maar een gezond weekendjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik nem er ook ketchup LIGHT bij
Omdat geen idee
Kheb nu light gehaald vriendquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja als ik drinken haal heb ik ook soms van doe maar een gezond weekendje
dan koop ik coca cola zero (of coca cola zero vanilla)
Roland, zou je kogel vangen voor je mattie?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja als ik drinken haal heb ik ook soms van doe maar een gezond weekendje
dan koop ik coca cola zero (of coca cola zero vanilla)
vol met NSBers toenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:16 schreef Adames het volgende:
[..]
vroeger was er er een banmeldtopic
was altijd leuk
url.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:16 schreef Caland het volgende:
Docu over dat scooterongeluk gekeken
Zelden agressief geworden van een docu
https://zembla.bnnvara.nl(...)atale-scooterongelukquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:16 schreef Caland het volgende:
Docu over dat scooterongeluk gekeken
Zelden agressief geworden van een docu
oh ja, kan ik me nog herinnerenquote:Op 15 januari 2010 rijden Mohamed el G. (19) en Mohamed A. (18) op een gestolen scooter door Nijmegen om een hotel te beroven. Wanneer de politie ze aan wil houden, slaan ze op de vlucht. Tijdens de dollemansrit die volgt, rijden ze op een zebrapad een voetganger dood. Wat volgt is een acht jaar lange juridische strijd. Want wie bestuurde de scooter?
De twee mannen geven elkaar de schuld, ooggetuigen spreken elkaar tegen en de politie heeft geen technisch bewijs. Kan je twee mensen veroordelen, terwijl maar één persoon reed? En als je niet weet wie er reed, kan je dan überhaupt iemand vervolgen?
Gezellig manquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dit is mijn hometown mattie.
Zout een eind opquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:21 schreef I. het volgende:
[..]
Gezellig manHeb net al aardig wat vrienden gemaakt.
gewoon stug vol blijven houden. Op gegeven moment omarmen ze je wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:21 schreef I. het volgende:
[..]
Hoort allemaal bij de acts.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gewoon stug vol blijven houden. Op gegeven moment omarmen ze je wel.
Nee, dat werkt alleen bij mensen met een persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:
Mij krijgen ze niet klein hoor. Ben heel wat gewend.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga weg.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:21 schreef I. het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat werkt alleen bij mensen met een persoonlijkheid.
Die scrupleus oid wordt ook na een jaar niet geaccepteerd.
Wie?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo is het maar net.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JR de enige zonder act. JR IS PUUR
quote:
Die Lion King act is wel vermoeiend.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ik een act?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend voor het eerst naar de bios met de kleine. Ben benieuwd!quote:
die doet toch niet al een jaar pogingenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |