Gezellig manquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dit is mijn hometown mattie.
Zout een eind opquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:21 schreef I. het volgende:
[..]
Gezellig manHeb net al aardig wat vrienden gemaakt.
gewoon stug vol blijven houden. Op gegeven moment omarmen ze je wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:21 schreef I. het volgende:
[..]
Hoort allemaal bij de acts.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gewoon stug vol blijven houden. Op gegeven moment omarmen ze je wel.
Nee, dat werkt alleen bij mensen met een persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:
Mij krijgen ze niet klein hoor. Ben heel wat gewend.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga weg.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:21 schreef I. het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat werkt alleen bij mensen met een persoonlijkheid.
Die scrupleus oid wordt ook na een jaar niet geaccepteerd.
Wie?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo is het maar net.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JR de enige zonder act. JR IS PUUR
quote:
Die Lion King act is wel vermoeiend.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ik een act?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend voor het eerst naar de bios met de kleine. Ben benieuwd!quote:
die doet toch niet al een jaar pogingenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |