Had ik dus ook in de badkamer toen. Altijd gedacht dat het 'normaal' was op de manier hoe het toen eerst wegliep.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaSchijnbaar liep het water al langzamer weg dan normaal toen ik hier kwam wonen.
Kutvent. Bah bah bah.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Wel jammer dat ik nu mijn huis moest dweilen omdat hij vieze modderpoten had.
Denk het niet. Het probleem zit hem in de type spelers die er gekocht worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dat straks beter onder de volgende coach van Feyenoord.
Ben benieuwd hoe dat ook voor AZ zal zijn met een nieuwe coach
[..]
hjb joh
[..]
Oh ja haha, het kwam er niet van of zo.
AZ is wel een leuke club in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Opgegroeid met Feyenoord. Dus enige sympathie.
En ik support AZ zelf.
doe normaal neus
[..]
oh dat is wel irritant en beetje jammer van die man
Heb wel weer wat dingen geleerd. Zo mag je nooit chemische troep in je gootsteen gooien want als hun langskomen en ze krijgen het over zich heen als ze het loshalen dan ben jij aansprakelijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:08 schreef I. het volgende:
[..]
Had ik dus ook in de badkamer toen. Altijd gedacht dat het 'normaal' was op de manier hoe het toen eerst wegliep.
Oei. Da's wel een aandachtspuntje ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb wel weer wat dingen geleerd. Zo mag je nooit chemische troep in je gootsteen gooien want als hun langskomen en ze krijgen het over zich heen als ze het loshalen dan ben jij aansprakelijk.
En het gebrek aan budget waarschijnlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk het niet. Het probleem zit hem in de type spelers die er gekocht worden.
ieieieieiequote:
Dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
AZ is wel een leuke club in ieder geval.
Kan ajax lekker veel talentjes uit de jeugd bij wegpikken
Je bent echt de vrouw die ik altijd heb willen hebben maar nooit in bereik is geweestquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Opgegroeid met Feyenoord. Dus enige sympathie.
En ik support AZ zelf.
doe normaal neus
[..]
oh dat is wel irritant en beetje jammer van die man
Als we elkaar maar eerder hadden leren kennen Kiidquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent echt de vrouw die ik altijd heb willen hebben maar nooit in bereik is geweest
Maar het is ook heel erg slecht voor het milieu. Ze komen liever langs dan dat je dit erdoor spoelt.quote:
Ja en nee. We kunnen dat wel als excuus kunnen blijven gebruiken maar toch zie ik bij Heerenveen/Az/Groningen/Utrecht regelmatig leuke spelers voorbij komen. Zie ik bij ons nooit gebeuren. Wij kopen Sinisterra afgelopen zomer en ik heb hem nog niet eens in actie gezien geloof ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En het gebrek aan budget waarschijnlijk
[..]
ieieieieie
[..]
Dat vind ik ook.
Veel meer dan dat kan ajax ook niet.
True. Zou zelf ook niet zo snel chemische meuk door de gootsteen gooien.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar het is ook heel erg slecht voor het milieu. Ze komen liever langs dan dat je dit erdoor spoelt.
Dat zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:11 schreef I. het volgende:
Kan je hun dan ook aansprakelijk stellen voor die smerige baggerpoten in je huis?
Jammer dat je daar geen trofee voor krijgt anders hadden jullie in ieder geval nog iets de laatste 5 jaarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
AZ is wel een leuke club in ieder geval.
Kan ajax lekker veel talentjes uit de jeugd bij wegpikken
Hij zei dat het wel goed is om 1x in de 2 weken even met soda en azijn (en kokend water) je gootsteen door te spoelen zodat vet oplost. Dat ga ik nu ook braaf proberen te doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:13 schreef I. het volgende:
[..]
True. Zou zelf ook niet zo snel chemische meuk door de gootsteen gooien.
Wat nou als jij leuker bent Flip. Je hebt zelfs een spelcomputer. Als dat niet #omg #goals is dan weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als we elkaar maar eerder hadden leren kennen Kiid
Anderzijds dan had je niet nu je leuke vriendin gehad.
Als ik ooit nog een kloontje nodig heb wordt dit mijn nieuwe naam.quote:
Net als onbeschermde seksquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:14 schreef Amarantha het volgende:
En soda en azijn is nog vet cheap ook.
En terecht ook.quote:
Ohja, da's nooit verkeerd idd.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij zei dat het wel goed is om 1x in de 2 weken even met soda en azijn (en kokend water) je gootsteen door te spoelen zodat vet oplost. Dat ga ik nu ook braaf proberen te doen.
Iddquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:14 schreef Amarantha het volgende:
Goedkoop drinkenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:14 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |