Voor de Duitsers begon de oorlog al een jaartje eerder, dus eigenlijk had ze 39.45 moeten rijden.quote:
Dit lijkt me idd gewoon Thialf-ijs met een lage luchtdruk.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:09 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is geen wonderijs vandaag, zo te zien...
Wel snelste 45+er ooit (en sneller dan ze dus de vorige paar jaar was)quote:
Volgende weekquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Zijn we dit seizoen uberhaupt in Salt Lake City geweest?
Volgende week.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Zijn we dit seizoen uberhaupt in Salt Lake City geweest?
Volgens mij was dat meer Klassen dan wonderijs, gezien het verschil met de rest.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:51 schreef ijs_beer het volgende:
Hopelijk komt het ijs in de buurt van dat wonderijs van 2006. Klassen.
Nou dat lijkt me wel een beetje kort door de bocht... hooguit geen allroundfavoriet meer, maar ze is wel goed in vorm.quote:
Hoezo? "quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik dacht dat tijd van Wust ruk zou zijn maar 38.4 is gewoon goed. Maar Takagi
Dan moet haar vijf kilometer nog echt een heel stuk beter en ik vraag me af of ze daar wat op heeft ingeleverd in ruil voor extra snelheid op de 500.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:21 schreef Faraday01 het volgende:
Die kost Wust ook een ruim PR.
Miho op de Adelskalendern richting Klassen dit weekend?
Meer een huillach als in heel goede tijd. Dit is gewoon genoeg voor allroundtitel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoezo? ""
Als je 37.6 in Thialf rijdt, dan is dit een normale tijd voor Calgary.
Ze is nu net Sablikova voorbij.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:21 schreef Faraday01 het volgende:
Die kost Wust ook een ruim PR.
Miho op de Adelskalendern richting Klassen dit weekend?
Takagi is ook wel echt extreem..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar dat Wust ooit aan WK's sprint meedeed is wel een beetje gek.
Dat WK sprint met een podium Friesinger, Wüst en Klassen was ook wel bijzonder.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar dat Wust ooit aan WK's sprint meedeed is wel een beetje gek.
Dat lijkt me nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit valt vies tegen...Antwanet kan dit ook in Heerenveen rijden.
Correctie: Geen kampioenschapsrecord.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:22 schreef sportfreak het volgende:
37,22
Ik dacht dat het kampioenschapsrecord van Klassen nooit meer verbeterd zou worden, maar Takagi rijdt er hier uit mijn hoofd drie tiende vanaf?
PR met 4tienden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit valt vies tegen...Antwanet kan dit ook in Heerenveen rijden.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Correctie: Geen kampioenschapsrecord.
Heather Richardson deed ooit mee aan het WK Allround, reed in 2015 in Calgary 37,11.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:50 schreef Aguero het volgende:
twitter:update_skate twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 19:44:07Just in time. It's done. Top-10 times in an allround tournament, ladies. @:MarcelVos11 @:Tirzapirza @:HersmanM Net op tijd. Het is af. Top-10 tijden in een allroundtoernooi, vrouwen.#schaatsen #speedskating @:theolympicoval https://t.co/nPpm2zHII3 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |