Ik ook, tijd valt mij wat tegen.quote:
Dik lijkt me wat overdreven als het max 1,5 seconden was, maar iets sneller had wel gemogen ja. Al lijkt bij Wüst het verschil tussen laagland en hoogland vaak kleiner dan bij anderenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op laagland heeft ze vaak genoeg dik onder de 4 minuten gereden...dan mag het hier best wat sneller.
Wust rijdt al een jaartje of 15 op topniveau en ze heeft nog nooit op hoogland geëxcelleerd...dat lijkt idd geen toeval te zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dik lijkt me wat overdreven als het max 1,5 seconden was, maar iets sneller had wel gemogen ja. Al lijkt bij Wüst het verschil tussen laagland en hoogland vaak kleiner dan bij anderen
Is het klassementverschil.quote:
Ja maar takagi staat eigenlijk 7.5s voor.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zijn de tijden van het klassement.
3000/2quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:58 schreef FarandWide het volgende:
[..]
Klopt, verschil was 7 seconden. In beeld staat steeds 3,5.
Waarschijnlijk zijn ze een factor 2 vergeten?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja maar takagi staat eigenlijk 7.5s voor.
Verschil voor 1500m wellichtquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja maar takagi staat eigenlijk 7.5s voor.
Dat zal t zijn. Slim.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verschil voor 1500m wellicht
Valt wel een beetje in de categorie "we verzinnen zelf een rekenmethode". Reken het gewoon terug naar het huidige klassement. Of zet er dan bij dat dit morgen voor de 1500 m is.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verschil voor 1500m wellicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |