Hij was net ook van alles aan't stoken tegen Lotus, maar ik kon het niet verstaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:25 schreef DKUp het volgende:
Gisteren was Tim ook weer de aanstichter om Shelley zo op te fokken.
Manipulatieve leugenaar dat het is
Adje zingt er vrolijk op losquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Toch is het leuk het gestook anders keken we alleen maar naar saaie mensen . zoals adriaan werkt nu hard maar stel dat er alleen zulke beelden waren. hadden we niets om over te cossen
werken is saai en overbodig! ruzie, oorlog, feest, roddelen, liefde en sex dat is het.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Toch is het leuk het gestook anders keken we alleen maar naar saaie mensen . zoals adriaan werkt nu hard maar stel dat er alleen zulke beelden waren. hadden we niets om over te cossen
Staat dat er?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:30 schreef goldback het volgende:
[..]
werken is saai en overbodig! ruzie, oorlog, feest, roddelen, liefde en sex dat is het.
cris stuurt ook hiske net zo manipulatiefquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:31 schreef PTLe het volgende:
Waarom heb ik altijd het gevoel dat Cris baas speelt over Hiske , ik vind het een vervelend mens die Cris .
arme mongool die er van de week was.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:27 schreef Jemoederniet het volgende:
Chris is opgefokt
ik ga Erik eerst niet aankijken
slappe hap
ben niet bang
mongolen hier
chris chris chris
achterbaks gebeuren
En Hiske blijft het sulletje doet haar mond niet echt open tegen Cris .quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
cris stuurt ook hiske net zo manipulatief
Wie bedoelen ze?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:29 schreef Dotteke het volgende:
Een grietje waar je mee omgaat naait je het hardst zegt Chris tegen His
Vroeg ik me ook af , ik weet het vaak niet meer omdat ik te weinig kijk .quote:
andersom net zoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
cris stuurt ook hiske net zo manipulatief
Ik denk Merel, daar gaan ze beide mee omquote:
nee dat vind ik de reden om mij te interesseren in het programma, en dan vergeet ik nog het allerbelangrijkste : leedvermaak.quote:
Denk Merel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:34 schreef PTLe het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af , ik weet het vaak niet meer omdat ik te weinig kijk .
Vraagt heel vriendelijk of hij lekker heeft geslapenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:37 schreef Jemoederniet het volgende:
Aha Chris en Erik in de silo. Eens kijken hoe Chris hem aanpakt.
"Hou me tegen,hou me tegen"quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraagt heel vriendelijk of hij lekker heeft geslapen
en natuurlijk keurt Jessie deze investering voor Jessie goed...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jesus, Jessie dramt er ff 'n bakplaat door voor z'n koffiebonenbranden. En als het
bevalt kan hij er 'n 1e bij HUREN voor ¤75...
Goedemorgen Cos
Nee ze maken meer verlies als ze het blijven doen zoals ze het nu doenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:41 schreef Verida het volgende:
[..]
en natuurlijk keurt Jessie deze investering voor Jessie goed...
Dat is echt geen stelen van de BV hoor, hij gaat er goudgeld mee verdienen.....
Wie weet, ze is aardig pissig om wat Timtim net tegen haar zeiquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:43 schreef DKUp het volgende:
Als Lotus op Tim zou stemmen zou pas echt mooi zijn
“Volksheld”quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:43 schreef espri het volgende:
Tim maakt met iedereen ruzie nu, heeft ook Lotus afgebekt, fijn zo,n huisvriend.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:42 schreef pollewop77 het volgende:
Ahhh daar komt ie
TIm had Frennie gezegd koffie te halen, Lotus heeft daarop gezegd doe maar niet.
Toen Frennie weg was had Tim gezegd, Nu weet ik waarom Mike naar huis is ijskonijn. Dat is waarom je alleen ligt
Wat heeft hij dan gezegd?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:44 schreef danaqui het volgende:
[..]
Wie weet, ze is aardig pissig om wat Timtim net tegen haar zei
ja hoor, want de grote paella plaat was natuurlijk veel te klein voor de hamburgers...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:43 schreef yaello het volgende:
[..]
Nee ze maken meer verlies als ze het blijven doen zoals ze het nu doen. En het is ook voor de hamburgers op de markt. Dus het valt allemaal wel weer mee
Hj weet dat hij weg gaat dus gaat hij nu alles lekker nog meer opstokenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:43 schreef espri het volgende:
Tim maakt met iedereen ruzie nu, heeft ook Lotus afgebekt, fijn zo,n huisvriend.
Toen Frenny weg was had Tim gezegd, Nu weet ik waarom Mike naar huis is ijskonijn. Dat is waarom je alleen ligt .quote:
Hij overspeelt zn hand nog wel maar nu ligt het er te dik op dat ie weg wil.. hoop dat ze hem terug pakken met zn allen maar dat hij wel moet blijven.quote:
O, dat had ik gehoord, dacht dat hij een geintje maakte tegen haarquote:
Hij doet het nu af als geintjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat had ik gehoord, dacht dat hij een geintje maakte tegen haar
Die probeert het weer recht te praten de Asoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:45 schreef yaello het volgende:
Tim komt z'n excuses alweer aanbieden.
En Tim heeft deze keer gelijk, Lotus is 'n ijskonijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:46 schreef espri het volgende:
Lotus is geen makkelijke denk ik zo als je er ruzie mee hebt.
Oh dat zal vast maar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Tim heeft deze keer gelijk, Lotus is 'n ijskonijn
Zou je maar gezegd worden door een enge manipulator.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat ze een ijskonijn is, en dat Mike daarom weg is en ze nu alleen zit
En Tim ja het is toch zo , dus geen geintje .quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:51 schreef pollewop77 het volgende:
Oh Frennie weet het wel
Frennie had tegen hem gezegd: ga je lekker?
ja fijn he zon vriendin hoor ze nu roddelen over hemquote:
Tot die 'n klap terug krijgt, dan is het huilie huilie ze zijn zoooo gemeenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Kan tim zijn kist niet gaan inpakken die jongen is de weg kwijt enige is slaan om zich heen
Het gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:52 schreef yaello het volgende:
Hahaha Franny roddelt even verder over d'r vriendje
Onbedoeld verraad ze haar verloofdequote:
Voor straf Frannie vanmiddag om 4 uur anaal genomen zonder glijmiddelquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
haha franny zegt dat Tim nog zei is toch zo. bam die gooit tim nog even voor de bus
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voor straf Frannie vanmiddag om 4 uur anaal genomen zonder glijmiddel
HOPPAquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja ze maakt het mooier dan dat het ging.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:54 schreef PTLe het volgende:
Franny geniet van je koffie , ik ben weg .
Fritsquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
de reactie van franny vond ik nogal onderkoeldquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:55 schreef PTLe het volgende:
Lotus , die weet dat hij naar huis gaat , ja zegt Franny
mama is niet boos, mama is alleen verdrietig....quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik hoop erik maar is verder aan jou.. maar wel even ik hoop met hoofdletters en nogmaals dat is ana jou maar vergeet niet... erik zei was een domme actie
Die gaat ookquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:57 schreef PTLe het volgende:
Ow Franny gaat nu ook vertellen dat Tim op haar huid zit , dit gaat de goede kant op .................dag Tim
Haal jij ff 'n bak koffie of Theequote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:55 schreef Dotteke het volgende:
Lotus kan goed met Tim omgaan omdat hij een beetje hetzelfde is als Tim
slappe lul die Erica cquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik hoop erik maar is verder aan jou.. maar wel even ik hoop met hoofdletters en nogmaals dat is ana jou maar vergeet niet... erik zei was een domme actie
eigenlijk vindt Dot Jessie ook leukquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Haal jij ff 'n bak koffie of Thee
yeah rightquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:59 schreef Ranah het volgende:
[..]
eigenlijk vindt Dot Jessie ook leuk
Daarom ben ik altijd heel druk om die tijdquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja sorry mop, zo is RimTimTim nu eenmaal
Hij zou het juist wel weten volgens Franny, zo begreep ik het. Franny is Tim even flink voor de bus aan het gooienquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:00 schreef Ranah het volgende:
franny: hij weet niet dat Mike voor jou nog zo lang is gebleven
He he, dankjewel Franny.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:03 schreef PTLe het volgende:
Franny zegt van haar zelf nu dat ze onderdanig is , en Lotus zegt dat ze dit niet moet doen .
[ afbeelding ]
Dat komt door haar onzekerheid, zei ze erachteraanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:03 schreef PTLe het volgende:
Franny zegt van haar zelf nu dat ze onderdanig is , en Lotus zegt dat ze dit niet moet doen .
[ afbeelding ]
Oeps moest haar broer zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Haal jij ff 'n bak koffie of Thee
Hoop het heeft zijn kaarten daar verspeeltquote:
Wat ik gisteren zag heeft ze heel wat vlekjesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:07 schreef QuarterBack het volgende:
Vlekjes wegwerken , nieuwe ronde nieuwe kansen
[ afbeelding ]
Ja en niet erg ik vind haar geen leuke utopiaan maar uiterlijk kan je niets ana doen... wel verfraaien met een tattoo dat kan je welquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik gisteren zag heeft ze heel wat vlekjes
Ik zag gisteren de close ups al, zag er niet best uit voor een wannabe modelquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik gisteren zag heeft ze heel wat vlekjes
Is ook niet erg, maar als je dat wil bedekken heb je wel veul van dat spul nodigquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja en niet erg ik vind haar geen leuke utopiaan maar uiterlijk kan je niets ana doen... wel verfraaien met een tattoo dat kan je wel
Kan je zien wat een laag make up doetquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:10 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik zag gisteren de close ups al, zag er niet best uit voor een wannabe model
vind haar bijvb mooier als een frannie maar goed ik blijf bij mijn eigen en zeg uiterlijk kan je weinig aan doenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet erg, maar als je dat wil bedekken heb je wel veul van dat spul nodig
Ik vind haar ook geen leuke Utopiaan
Haar gezicht is misschien wat regelmatiger van trekken dan dat van Franniequote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vind haar bijvb mooier als een frannie maar goed ik blijf bij mijn eigen en zeg uiterlijk kan je weinig aan doen
En Mike ziet op de streams heel wat andersquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:12 schreef pollewop77 het volgende:
Lotus heeft aan Mike geschreven dat alle bewoners een identiteitscrisis hebben
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Mike ziet op de streams heel wat anders![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:17 schreef espri het volgende:
Lotus wil zo snel mogelijk uit het huisje weg.
Zou Franny zich straks dan eindelijk gaan realiseren dat als Lotus het huisje uit is, zij met Tim overblijft en dat Tim haar dan helemaal kapot kan manipuleren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:18 schreef pollewop77 het volgende:
Lotus wil zo snel mogelijk uit het huisje weg
Frennie: of wil je hem zo snel mogelijk uit je huisje weg, het is toch ons huisje
Lotus vindt het allemaal wel heel erg ver gaan wat er gebeurd
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:18 schreef espri het volgende:
Die meiden moeten gewoon zo Tim,s kleren pakken en in de vijver gooien.
Ik denk dat ze het wel weet, maar ze handelt er nog niet naar. Maar ik vind Frennie al een stuk mondiger als een week geledenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:19 schreef yaello het volgende:
[..]
Zou Franny zich straks dan eindelijk gaan realiseren dat als Lotus het huisje uit is, zij met Tim overblijft en dat Tim haar dan helemaal kapot kan manipuleren.
mondiger ja maar ze blijft aan tim hangen ik heb een vriendje is voor haar belangrijkstequote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:19 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel weet, maar ze handelt er nog niet naar. Maar ik vind Frennie al een stuk mondiger als een week geleden
Ja alleen als Tim erbij is, is ze weer dezelfde Franny als die wij kennen. Tim praat haar in 10 minuten weer om.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:19 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel weet, maar ze handelt er nog niet naar. Maar ik vind Frennie al een stuk mondiger als een week geleden
Als Lotus uit dat huisje gaat, wordt Franny aan de ketting geketend door haar baasjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:19 schreef yaello het volgende:
[..]
Zou Franny zich straks dan eindelijk gaan realiseren dat als Lotus het huisje uit is, zij met Tim overblijft en dat Tim haar dan helemaal kapot kan manipuleren.
ze laat zich ompraten omdatz e te graag een vriendje wil maakt niet uit wie en watquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:22 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja alleen als Tim erbij is, is ze weer dezelfde Franny als die wij kennen. Tim praat haar in 10 minuten weer om.
jij overdrijft weer iets lolquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als Lotus uit dat huisje gaat, wordt Franny aan de ketting geketend door haar baasje
Klopt, zodra ze Tim tegenspreekt zie je haar gelijk hopen dat hij niet boos is. Net ook, toen ze het in het huisje opnam voor Lotus. Meteen gooit ze er weer een lieve en gekke groet achteraan om het minder lading te geven.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ze laat zich ompraten omdatz e te graag een vriendje wil maakt niet uit wie en wat
Let maar eens op, ze wordt in alles gecontroleerdquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij overdrijft weer iets lol
Frannie is gehaaid wentelt zich in deze rolquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Let maar eens op, ze wordt in alles gecontroleerd
Die weet precies waar ze mee bezig is.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Frannie is gehaaid wentelt zich in deze rol
Lotus kennende doet ze dat welquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:31 schreef schizolientje het volgende:
geweldig dit ik hoop dat ze het volhoudt
That's Tim. Doortrapt gastjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:32 schreef espri het volgende:
Hij stalkt dr gewoon, Lotus in het huisje en hij ook, griezel.
Ik wilde gaan sporten, nu zit ik hier in mijn pakkiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:50 schreef yaello het volgende:
Wat een topochtend weer jongens, genieton.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:50 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik wilde gaan sporten, nu zit ik hier in mijn pakkie
Ik zit nog in mijn stinkie.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:50 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik wilde gaan sporten, nu zit ik hier in mijn pakkie
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn stinkie.En was heel wat van plan.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:54 schreef espri het volgende:
[..]Ben ik gelukkig niet alleen die nog zo zit.
![]()
Tim doet of hij druk aan het werk is, die trekt dit niet hoor, een vrouw die zo doet tegen hem...
Hij is nu weer zielig. Ik heb het ook moeilijk met volgende week.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:57 schreef Ranah het volgende:
ik vraag me weleens af wat voor invloed de camera's op tims gedrag hebben
tim piept: ik ben jullie aan het wegduwen
ja zegt franny
Vooral andersom. Het draait uiteindelijk altijd om hem.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:57 schreef espri het volgende:
janken Tim en als dat niet werkt, gaat ie om zich heen slaan.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:52 schreef Ranah het volgende:
mooie uitdrukking trouwens, ik kende hem niet
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:54 schreef Sambalbaai het volgende:
Lotus: dan gaat hij maar naar de yurt, gaat hij maar lekker tegen Gerrit aantrappen.
Zonnestraaltje timquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:02 schreef Ranah het volgende:
gerrit krijgt een vriendelijk:" mogge gerrit" te horen van tim
zou wel mooi zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:58 schreef ndid het volgende:
Tim: en dan ben ik ook nog eens bang dat ik in de mongoolse tent moet slapen de laatste week.
quote:
En het was toch ook irritant gisteravond. Alleen had Shelley gewoon weg moeten lopen. Brandon maakt er weer een groot ding van.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:04 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Iemand die brandoff ff een schop geeft? Sjel voelt dat toch zo? Zo dom als ze is zijn het wel haar emoties
Juist, naar ventje.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:03 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Moraalridder voelt nattigheid over dat zijn imago word aangetast en komt verhaal halen
maar waarom ger en ook jessie erbij halen,het is gewoon een rancuneus wijf.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom is Lotus nu ineens een achterlijk wijf ?
Ze trapt niet in de manipulatie van Tim,
volgens mij gaat dit weer ergens anders over.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze heeft groot gelijk!!
Brandon praat zichzelf schoon en legt van alles bij Shelly neer. Ze heeft hen pestkoppen genoemd en dat mag natuurlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |