yeah rightquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:59 schreef Ranah het volgende:
[..]
eigenlijk vindt Dot Jessie ook leuk
Daarom ben ik altijd heel druk om die tijdquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja sorry mop, zo is RimTimTim nu eenmaal
Hij zou het juist wel weten volgens Franny, zo begreep ik het. Franny is Tim even flink voor de bus aan het gooienquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:00 schreef Ranah het volgende:
franny: hij weet niet dat Mike voor jou nog zo lang is gebleven
He he, dankjewel Franny.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:03 schreef PTLe het volgende:
Franny zegt van haar zelf nu dat ze onderdanig is , en Lotus zegt dat ze dit niet moet doen .
[ afbeelding ]
Dat komt door haar onzekerheid, zei ze erachteraanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:03 schreef PTLe het volgende:
Franny zegt van haar zelf nu dat ze onderdanig is , en Lotus zegt dat ze dit niet moet doen .
[ afbeelding ]
Oeps moest haar broer zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Haal jij ff 'n bak koffie of Thee
Hoop het heeft zijn kaarten daar verspeeltquote:
Wat ik gisteren zag heeft ze heel wat vlekjesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:07 schreef QuarterBack het volgende:
Vlekjes wegwerken , nieuwe ronde nieuwe kansen
[ afbeelding ]
Ja en niet erg ik vind haar geen leuke utopiaan maar uiterlijk kan je niets ana doen... wel verfraaien met een tattoo dat kan je welquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik gisteren zag heeft ze heel wat vlekjes
Ik zag gisteren de close ups al, zag er niet best uit voor een wannabe modelquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik gisteren zag heeft ze heel wat vlekjes
Is ook niet erg, maar als je dat wil bedekken heb je wel veul van dat spul nodigquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja en niet erg ik vind haar geen leuke utopiaan maar uiterlijk kan je niets ana doen... wel verfraaien met een tattoo dat kan je wel
Kan je zien wat een laag make up doetquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:10 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik zag gisteren de close ups al, zag er niet best uit voor een wannabe model
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |