vind haar bijvb mooier als een frannie maar goed ik blijf bij mijn eigen en zeg uiterlijk kan je weinig aan doenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet erg, maar als je dat wil bedekken heb je wel veul van dat spul nodig
Ik vind haar ook geen leuke Utopiaan
Haar gezicht is misschien wat regelmatiger van trekken dan dat van Franniequote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vind haar bijvb mooier als een frannie maar goed ik blijf bij mijn eigen en zeg uiterlijk kan je weinig aan doen
En Mike ziet op de streams heel wat andersquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:12 schreef pollewop77 het volgende:
Lotus heeft aan Mike geschreven dat alle bewoners een identiteitscrisis hebben
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Mike ziet op de streams heel wat anders![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:17 schreef espri het volgende:
Lotus wil zo snel mogelijk uit het huisje weg.
Zou Franny zich straks dan eindelijk gaan realiseren dat als Lotus het huisje uit is, zij met Tim overblijft en dat Tim haar dan helemaal kapot kan manipuleren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:18 schreef pollewop77 het volgende:
Lotus wil zo snel mogelijk uit het huisje weg
Frennie: of wil je hem zo snel mogelijk uit je huisje weg, het is toch ons huisje
Lotus vindt het allemaal wel heel erg ver gaan wat er gebeurd
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:18 schreef espri het volgende:
Die meiden moeten gewoon zo Tim,s kleren pakken en in de vijver gooien.
Ik denk dat ze het wel weet, maar ze handelt er nog niet naar. Maar ik vind Frennie al een stuk mondiger als een week geledenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:19 schreef yaello het volgende:
[..]
Zou Franny zich straks dan eindelijk gaan realiseren dat als Lotus het huisje uit is, zij met Tim overblijft en dat Tim haar dan helemaal kapot kan manipuleren.
mondiger ja maar ze blijft aan tim hangen ik heb een vriendje is voor haar belangrijkstequote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:19 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel weet, maar ze handelt er nog niet naar. Maar ik vind Frennie al een stuk mondiger als een week geleden
Ja alleen als Tim erbij is, is ze weer dezelfde Franny als die wij kennen. Tim praat haar in 10 minuten weer om.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:19 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel weet, maar ze handelt er nog niet naar. Maar ik vind Frennie al een stuk mondiger als een week geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |