14 jarige gozer had een ongeluk, kon armen niet gebruiken, moeder helpt met masturbatie. Later wordt dit ook seks.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is voor beide toch, ik wil mobiel wel de mobiele lay-out.
oh dan gewoon doen wat @Saind zeiquote:Op maandag 25 februari 2019 20:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mooie stad, maar ontzettend saai en veel tokkies.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niks met Den Bosch
Oké. Ik zet een bookmark en ga dit lezen als ik mij verveel.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
14 jarige gozer had een ongeluk, kon armen niet gebruiken, moeder helpt met masturbatie. Later wordt dit ook seks.
Veel vrienden van me zijn er gaan wonen, ook zonder uitzondering allemaal tokkiesquote:Op maandag 25 februari 2019 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooie stad, maar ontzettend saai en veel tokkies.
user agent van de browser aanpassen danquote:Op maandag 25 februari 2019 20:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik help je nooit weer.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie2.0 weet net de aan- en uitknop van een computer te vinden.
Scrummie heeft zeker ook mbo niv 4 ICT gedaanquote:Op maandag 25 februari 2019 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie2.0 weet net de aan- en uitknop van een computer te vinden.
Die maakt wel even een test omgeving voor jequote:Op maandag 25 februari 2019 20:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:Danny
Mag ik de nieuwe lay-out niet beta/alpha testen?
Das rapquote:Op maandag 25 februari 2019 20:35 schreef Saind het volgende:
Ik was dus net bij bezichtiging voor een nieuw appartement, moet wel even vanavond al laten weten of ik hem wil en dan volgende dinsdag er al in
hoezo hebben die mensen zo'n haast
Ik wil dit jaar ook appartementje nemen, lekker manquote:Op maandag 25 februari 2019 20:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel op een paar minuten van de Woenselse markt
goeie spot
als jij het niet wilquote:Op maandag 25 februari 2019 20:35 schreef Saind het volgende:
Ik was dus net bij bezichtiging voor een nieuw appartement, moet wel even vanavond al laten weten of ik hem wil en dan volgende dinsdag er al in
hoezo hebben die mensen zo'n haast
ook?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Scrummie heeft zeker ook mbo niv 4 ICT gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |