abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185254595
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:49 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

En dan geef ik haar groot gelijk. Was ook enigzins mijn eigen keus.
Het is wel waar wat jullie zeggen, het is ook bitchy van mij dat zie ik ook wel in.
Kan haar in ieder geval 1 avond meenemen, heeft ze ook een leuke avond gehad.
Uit medelijden...

Eerlijk als ik er achter kom dat mijn beste vriendin die ik overigens nu niet heb zo over mij zou denken zou ik dat echt niet tof vinden.

Maar ik zeg er niks meer over ...
pi_185254621
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Laat het gaan :)

De definitie van vriendschap is niet voor iedereen het zelfde denk ik.
Mwah vriendschap kan ik het echt niet noemen.
Iemand gebruiken wel, maar goed moet iedereen zelf weten.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 14:53:11 #153
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185254625
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Uit medelijden...

Eerlijk als ik er achter kom dat mijn beste vriendin die ik overigens nu niet heb zo over mij zou denken zou ik dat echt niet tof vinden.

Snap ik helemaal
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185254646
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Uit medelijden...

Ik hoop dat als die toffe vriendengroep chino weer laat vallen dat die beste vriendin ook niet meer de deur open maakt.

Maar ik was er inderdaad ook wel klaar mee.
pi_185254650
Tijd voor een biertje in de zon :9
  dinsdag 26 februari 2019 @ 14:57:59 #156
484106 Kopjechino
pi_185254686
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mwah vriendschap kan ik het echt niet noemen.
Iemand gebruiken wel, maar goed moet iedereen zelf weten.
Niet te snel oordelen alsjeblieft. Het is juist eerder andersom, maargoed daar ga ik nu niet over uitwijden.
En het gaat tenslotte maar om een avondje carnaval. Maar nogmaals, ik snap hoe het hier overkomt. Echt waar
pi_185255065
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:57 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Niet te snel oordelen alsjeblieft. Het is juist eerder andersom, maargoed daar ga ik nu niet over uitwijden.
En het gaat tenslotte maar om een avondje carnaval. Maar nogmaals, ik snap hoe het hier overkomt. Echt waar
Ik snap je wel hoor......misschien zijn jullie wel enigszins uit elkaar gegroeid. Ze kan alleen maar een beste vriendin zijn als je dit gedrag van haar blijft accepteren. Als je dat niet meer kunt of wil zou ik dat wel bespreekbaar maken bij haar....
pi_185255466
2 struikjes uit de tuin gesloopt, dus wel weer genoeg getuinierd vandaag :D
pi_185255503
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 15:41 schreef Sarabi het volgende:
2 struikjes uit de tuin gesloopt, dus wel weer genoeg getuinierd vandaag :D
Goed bezig! Ik heb alle verwarmingen uitgedraaid en de deur opengezet O+ lekker even buiten zitten nu!
Gek? kan je dat eten?
pi_185255564
Wat is het 'afzien' in de tuin in de zon :+ :+
pi_185255820
Ja erg vervelend :D
pi_185255861
Echt hè ha ha *O*
pi_185255951
Daardoor alleen totaal geen zin om te koken....
pi_185256004
Heb net een prakkie uit de vriezer gehaald om straks op te warmen :@
pi_185256019
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Toch helemaal niets mis mee :P
pi_185256055
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef STING het volgende:

[..]

Toch helemaal niets mis mee :P
Gelukkig niet ha ha :)
pi_185256081
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 16:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Gelukkig niet ha ha :)
Ik doe het best wel vaak eigenlijk, omdat ik vaak automatisch grote porties maak en wil ook niet elke avond na het werken moeten koken. :7
pi_185256091
Goed gedacht Cinderella! Ik ga straks een too good to go pakket ophalen, wat daarin zit ga ik eten :+
Gek? kan je dat eten?
pi_185256113
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja dat ga ik denk ook maar doen
De andere opties zijn duurder en ongezonder
pi_185256155
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 16:09 schreef STING het volgende:

[..]

Ik doe het best wel vaak eigenlijk, omdat ik vaak automatisch grote porties maar en wil ook niet elke avond na het werken moeten koken. :7
Ja hier dus ook......en zoonlief is pas om 19.00 uur thuis uit school....dan hoef ik niet op hem te wachten :)

Ben benieuwd QS!
pi_185256180
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 16:09 schreef quickstepster het volgende:
Goed gedacht Cinderella! Ik ga straks een too good to go pakket ophalen, wat daarin zit ga ik eten :+
Is dat een soort Hello Fresh?
pi_185256222
Ik ook. Ga het zien!

Anders was het ook een prakkie geweest, maak sauzen, nasi en stamppot altijd voor een weeshuis :+
Gek? kan je dat eten?
pi_185256246
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 16:13 schreef STING het volgende:

[..]

Is dat een soort Hello Fresh?
Nope. Een pakket wat je ophaalt bij een winkel/restaurant/oid met producten of eten wat aan de datum is. Initiatief tegen voedselverspilling ^O^
Gek? kan je dat eten?
pi_185256282
In de stad was het ook bloedwarm. Maar wel een zeer geslaagde "shopmiddag". Heb toch al 2 nieuwe brillen uitgezocht, een gewone en een zonnebril. Moet alleen wel bijbetalen, dus kan ze pas volgende maand (na 20 maart) ophalen. Dus nog even geduld.

Maar was ook even bij Telfort geweest en dacht dat ik pas in mei in nieuwe tel mocht uitzoeken (4maand voor einde contract), maar mag al vanaf 6 maand van te voren. De Samsung S9 is nog wel te duur, maar de A7 lijkt me wel wat (heb nu de A5). Dus als ik dan mn brillen ga ophalen meteen nieuwe tel uitzoeken *O*

En van mn vrijwilligerswerk had ik met Kerst een VVV-bon gehad. Dacht dat er een tientje op zou staan, maar stond iig minimaal 20 euro op. Want hoefde nou niks bij te betalen voor deze super leuke enkellaarsjes O+

Mn andere enkellaarsjes waren met die boswandeling en val overleden.
Nu wel moe van de hele middag in de stad rondlopen (ging wel goed met voet gelukkig) dus ik plof nog ff lekker op het balkon :)
pi_185256288
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 16:15 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Nope. Een pakket wat je ophaalt bij een winkel/restaurant/oid met producten of eten wat aan de datum is. Initiatief tegen voedselverspilling ^O^
Ah ja, daar heb ik weleens van gehoord. Goed bezig :P
pi_185256331
Klinkt als een heerlijke middag Hestia! O+

En dank STING, doe mijn best :Y
Gek? kan je dat eten?
pi_185256418
Klinkt goed Hestia!
pi_185256497
Leuke middag Hestia O+

Hmmm failed Thuisbezorgd gaat voor ons koken
pi_185256555
Ha ha lekker Sarabi!
pi_185256576
Dat was het zeker O+
Vooral erg verrast over die cadeaubon, das toch wel echt een blijk van waardering hoor dat er zoveel opstaat O+

Ik doe ook lekker makkelijk met eten vandaag. Alleen nog geen idee waar ik zin in heb. Of aardappeltjes en vega nuggets die allebei in oven kunnen met sla (dus niks zelf bakken), of zelf broodjes vegahamburger maken, of wraps.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 17:25:00 #181
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185257585
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:58 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

En ik ben echt geen bitch, voel me vet schuldig. Maar ik weet dat als zij meegaat mijn avond niet leuk wordt en ik weer op de achtergrond sta. En die tijd wil nou wel eens achter me laten.

[..]

Ja het is hoe dan ook niet leuk. Zal het op een zo min mogelijk lullige manier moeten brengen.
Wie weet kan je haar gewoon meenemen en valt het allemaal wel mee? Soms dan maken we ons van te voren al drukker dan dat het eigenlijk is.

Dat is ook een optie natuurlijk. :)
  dinsdag 26 februari 2019 @ 17:39:00 #182
484106 Kopjechino
pi_185257784
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 17:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wie weet kan je haar gewoon meenemen en valt het allemaal wel mee? Soms dan maken we ons van te voren al drukker dan dat het eigenlijk is.

Dat is ook een optie natuurlijk. :)
Is een optie inderdaad, maar ben bang voor een herhaling van vorige keer. Maargoed, het is een avond en daarna hoef ik me er niet meer druk over te maken. Heb besloten toch 1 avond haar uit te nodigen, mits de rest dat goed vindt natuurlijk.
pi_185257815
Dat meisje waar ik gister mee gemaxthed was... ze praat non stop, tijdens haar werk. Reageert uitgebreid en toont intresse...

:{
pi_185257961
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 17:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dat meisje waar ik gister mee gemaxthed was... ze praat non stop, tijdens haar werk. Reageert uitgebreid en toont intresse...

:{
Tja... ik vind het wel zo fair om te wachten op vakantiemeisje want volgens mij zit dat vanaf haar toch gewoon nog goed en reageert ze minder dan jij zou willen omdat ze op vakantie is. Ik zou het zelf iig afwachten hoe het gaat als ze terug is en niet al met anderen bezig zijn die je nu wel aandacht geven. Ik zou dat iig niet tof vinden als ik vakantiemeisje was.
pi_185258059
Wat Hestia zegt. Ik heb het al eerder gezegd, ik vind je naar bezig. Vakantiemeisje en jij hadden eigenlijk al besloten een relatie te willen, maar het alleen nog niet zo te noemen (dat was jouw keuze, weet je nog?).

Daarna ben je eerst zo wanhopig want ze appt niet iedere dag enz enz. Iedereen geeft hetzelfde advies: adem in, adem uit, en wacht tot ze terug is, beslis/doe dan pas dingen.

En nu praat je bewust met anderen die potentieel date materiaal zijn. -O- sorry, maar ik vind je hierin onverstandig, grillig en eigenlijk best een eikel. :{w
Gek? kan je dat eten?
pi_185258080
Ik heb volgens mij vaker gezegd dat ik soms dagen geen reactie kreeg op simpele vragen, dat ze dan wel beweert mij leuk te vinden maar weinig inittatief te nemen. Dat was voor haar vakantie allemaal trouwens.
pi_185258093
Wat wil je vlaggenroof?
Je komt superonzeker over maar dat betekent niet dat je andere maar aan het lijntje moet houden.
pi_185258106
En dus is je gedrag opeens netjes? :|W

Als je vakantiemeisje niet wil, prima, maar breek het dan af. Het klinkt nu alsof je uit onzekerheid zoveel mogelijk lijntjes open laat.
Gek? kan je dat eten?
pi_185258206
Een paar hier vonden haar wispelturig en nu ben ik de boeman? :P

Ik vind haar leuk, oprecht. Maar ik merk nu al dat de ander vrij veel tijd in mij spendeert. Ik weet niet of ik iemand wil die afwachtend is. En als ze in nl is bespreek ik dat met haar f2f
pi_185258246
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 17:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb volgens mij vaker gezegd dat ik soms dagen geen reactie kreeg op simpele vragen, dat ze dan wel beweert mij leuk te vinden maar weinig inittatief te nemen. Dat was voor haar vakantie allemaal trouwens.
Dat was allemaal vóór dat zij zei dat ze wel een relatie wilde.......ze is daar misschien wel onwijs onzeker over en weet ze daarom niet hoe ze met jou moet appen.......maar nu geef jij haar al bij voorbaat geen kans........ :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2019 18:08:07 ]
pi_185258272
Weetje, laat maar. Je leest alleen wat je wil lezen en je wil schijnbaar dat we het met je eens zijn. Sommigen zullen dat zijn. Maar een aantal mensen (waaronder ik) dus niet.
Gek? kan je dat eten?
pi_185258290
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 18:06 schreef quickstepster het volgende:
Weetje, laat maar. Je leest alleen wat je wil lezen en je wil schijnbaar dat we het met je eens zijn. Sommigen zullen dat zijn. Maar een aantal mensen (waaronder ik) dus niet.
Dit....
pi_185258303
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 18:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
Een paar hier vonden haar wispelturig en nu ben ik de boeman? :P

Ik vind haar leuk, oprecht. Maar ik merk nu al dat de ander vrij veel tijd in mij spendeert. Ik weet niet of ik iemand wil die afwachtend is. En als ze in nl is bespreek ik dat met haar f2f
Ja dat ben ik :P

Overigens moet je niet blind starten op de ander die nu veel tijd spendeert. Vaak is dat zo de eerste paar dagen na de match.

Als jij en vakantiemeisje niet hadden uitgesproken dat jullie iets willen\hebben zou ik zeggen swipe en match verder. Ik begrijp best dat je er onzeker van wordt dat ze ondanks haar vakantie je weinig aandacht geeft.
pi_185258371
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 18:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat ben ik :P

Overigens moet je niet blind starten op de ander die nu veel tijd spendeert. Vaak is dat zo de eerste paar dagen na de match.

Als jij en vakantiemeisje niet hadden uitgesproken dat jullie iets willen\hebben zou ik zeggen swipe en match verder. Ik begrijp best dat je er onzeker van wordt dat ze ondanks haar vakantie je weinig aandacht geeft.
Het gaat niet om die vakantie, maar ook vanwege wat ervoor gebeurde he. Vakantie moet ze doen en laten wat ze wilt, maar daarvoor liet ze ook al niks weten of negeerde ze mij.
pi_185258473
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 18:11 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Het gaat niet om die vakantie, maar ook vanwege wat ervoor gebeurde he. Vakantie moet ze doen en laten wat ze wilt, maar daarvoor liet ze ook al niks weten of negeerde ze mij.
Volgens mij maak je dát gedeelte veel te groot........je schreef toch dat ze nog weinig relaties heeft gehad? Dan is het bijzonder voor haar als ze ineens jou aandacht krijgt....dat kan ze reuzespannend vinden en daarom niet naar jouw wensen reageren! Nu is ze dan op vakantie, heeft ze al aangegeven dat zij het een relatie wil noemen en stuurt ze je appjes en foto's........en dat is dan niet goed? Nu krijg je aandacht van iemand anders en die is dan leuker? Terwijl vakantiemeisje nu denkt dat ze een relatie heeft als ze thuiskomt?
pi_185258491
Net toch maar de deur dichtgedaan. Het word nu snel koeler. Jammer, maarwat een mooie dag was dit O+
Gek? kan je dat eten?
pi_185258505
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 18:18 schreef quickstepster het volgende:
Net toch maar de deur dichtgedaan. Het word nu snel koeler. Jammer, maarwat een mooie dag was dit O+
Brrrrr ja......frissies ineens!
pi_185258526
We doen wel of het lente is, maar vorig jaar vroor het gewoon 5 graden overdag op 26 februari :+
Gek? kan je dat eten?
pi_185258583
Ja inderdaad.....het is pas februari........wie weet wat voor guur weer we nog gaan krijgen.....
pi_185258594
Vanaf vrijdag gaat het naar beneden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')