We hebben de foto gezienquote:Op maandag 25 februari 2019 11:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tim krijgt goed nieuws van Lotus ....![]()
heb nu gratis ab op 1 stream... iets nieuws om kijkers te genereren?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:53 schreef Koos1958 het volgende:
Potver streams knallen er nu bij me uit.
quote:Op maandag 25 februari 2019 11:49 schreef BloesBloes het volgende:
Mensen op de markt hebben verteld dat Tim een kleine heeft. Lotus verteld het nu aan Tim.
quote:Op maandag 25 februari 2019 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
De fijnste parfum zit altijd in het kleinste flesje
Waar slaat dat nu weer op. Verkopen is dus verkopen.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:57 schreef BloesBloes het volgende:
Jessie legt het consignatiebeginsel uit aan de groep. Christel wil geen hobbelpaarden op de webshop.
dat ziet ze goedquote:Op maandag 25 februari 2019 11:58 schreef Dotteke het volgende:
Wat als ze kapot gaan, vraagt Tim.
Daar moeten we voor oppassen zegt Jessie
Chris dat de standhouder ze niet kwijt kon en het nu zo gaat spelen
Ze is bang dat standhouders dat allemaal zo gaan doen
quote:Op maandag 25 februari 2019 12:00 schreef Crabapple het volgende:
Christel vindt hobbelpaarden ordinair, maar kunnen wel naar de voedselbank
Die moet als onderwijzeres toch eens de definitie van ordinair gaan opzoeken.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:00 schreef Crabapple het volgende:
Christel vindt hobbypaarden ordinair, maar kunnen wel naar de voedselbank
quote:Op maandag 25 februari 2019 11:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hobbelpaardjes staan te koop online voor ¤27,99 dus wat lult die Jessie nu
met z'n ¤75![]()
Goedzo Christel, lekker doorgaanquote:Op maandag 25 februari 2019 12:01 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
En Christel blijft zeiken, discussie over aanschaf.
Laat ze zich eens druk maken dat als er klanten komen zondag dat zij daar rondloopt.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:04 schreef Dotteke het volgende:
De hobbelpaarden worden in de silo opgeslagen
Chris blijft het proberen, en als er zondag klanten komen voor de winkel staan al die dingen daar
Gerrit, Brandon en Jens zitten ook op eenquote:Op maandag 25 februari 2019 12:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die is dus ook bezig om er een te slopen.
Christel is een beetje dom geloof ik. Die denkt nog steeds dat ze gratis zijn.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:04 schreef Dotteke het volgende:
De hobbelpaarden worden in de silo opgeslagen
Chris blijft het proberen, en als er zondag klanten komen voor de winkel staan al die dingen daar
Ze heeft wel gelijk hoor, vind ikquote:Op maandag 25 februari 2019 12:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Laat ze zich eens druk maken dat als er klanten komen zondag dat zij daar rondloopt.
Die kleine frotdingen 75 euro, hij blaast die prijs al net zo op als dat zijn ego is.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hobbelpaardjes staan te koop online voor ¤27,99 dus wat lult die Jessie nu
met z'n ¤75![]()
Ook idioot dusquote:Op maandag 25 februari 2019 12:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gerrit, Brandon en Jens zitten ook op een
Spontaanquote:Op maandag 25 februari 2019 12:04 schreef Ranah het volgende:
dank voor het verslag![]()
chris vraagt naar de besluitvorming
Dit zijn anderenquote:
Dus die 3 zijn ook 2ehands kunnen ze niet meer als nieuw verkopenquote:Op maandag 25 februari 2019 12:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gerrit, Brandon en Jens zitten ook op een
4 dus, ach kunnen ze die voor eigen gebruik houdenquote:Op maandag 25 februari 2019 12:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dus die 3 zijn ook 2ehands kunnen ze niet meer als nieuw verkopen
Hopelijk komt er nog een filmpje van deze vergadering vanaf het begin, want heb het meeste gemist door niet werkende streams.quote:
Hij werkt het zelf in de hand, hij doet alles wat andere niet mogen. Grote bek als een ander wat doen.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, iedereen nu een vrijbrief, dag Jessie ....
De hemel achter de bomen is ook blauwer.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:05 schreef freaky40 het volgende:
Beeld lijkt mooier geworden te zijn...
Vast wel, maar ga straks eerst een terrasje pakken ...quote:Op maandag 25 februari 2019 12:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Hopelijk komt er nog een filmpje van deze vergadering vanaf het begin, want heb het meeste gemist door niet werkende streams.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lotus nuanceert helemaal niks.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:06 schreef Crabapple het volgende:
Hiske, hoe is de besluitvorming tot stand gekomen. Spontaan zegt Jessie, dan weet ik dat we dat kunnen doen zegt Christel. His opent de aanval en Lotus lijkt het te nuanceren.
Klopt...quote:Op maandag 25 februari 2019 12:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
De hemel achter de bomen is ook blauwer.
Doet ie goedquote:Op maandag 25 februari 2019 12:08 schreef Dotteke het volgende:
Het valt me op dat Ger vaak voor jessie in de bres springt
1tje voor de toekomstige kleine van Tim en Frannyquote:Op maandag 25 februari 2019 12:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
4 dus, ach kunnen ze die voor eigen gebruik houden
Dat maakt de aanschaf van de b.h.'s van Shelley ook weer goed.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij werkt het zelf in de hand, hij doet alles wat andere niet mogen. Grote bek als een ander wat doen.
quote:Op maandag 25 februari 2019 12:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vast wel, maar ga straks eerst een terrasje pakken ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog llllang niet uit de crisis dus...water naar de zee dragen zelfs...quote:
Omzet of winst?quote:
Waarom geloof ik dat toch niet,quote:Op maandag 25 februari 2019 12:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jessie zei niet wat, Gerrit zei winst.
881 samen met de koffiequote:Op maandag 25 februari 2019 12:14 schreef Ranah het volgende:
adrie wil weten wat iedereen omgezet heeft
lotus: wat heeft de bakkerij omgezet?
Ik ook niet, als je al rekent wat de kosten waren dan wordt het nog ongeloofwaardigerquote:Op maandag 25 februari 2019 12:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geloof ook niets van die 4K .....
Verschrikkelijk die neger met een bontmuts.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:17 schreef DKUp het volgende:
Lotus: Mensen als Gerson....
Deze Gerson?
quote:Op maandag 25 februari 2019 12:17 schreef DKUp het volgende:
Deze Gerson?
quote:Op maandag 25 februari 2019 12:17 schreef DKUp het volgende:
Deze Gerson?
Die is daar al eens geweest, vind er niet veel aan die vent kan helemaal niet zingenquote:Op maandag 25 februari 2019 12:17 schreef DKUp het volgende:
Deze Gerson?
als ik zo'n muts zie zonder -20 en 40 jaar terug neem ik de zanger niet serieusquote:Op maandag 25 februari 2019 12:17 schreef DKUp het volgende:
Deze Gerson?
https://streamable.com/41255quote:Op maandag 25 februari 2019 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]![]()
Die was een tijd terug geweest voor Lotus
Het zag er anders best wel gezellig uit. Wat denkt die Jessie nou eigenlijk, dat er grote artiesten daar gaan komen terwijl er geen versterkers buiten mogen?quote:Op maandag 25 februari 2019 12:17 schreef Dotteke het volgende:
Markten moeten zonder feestje, als er maar zo weinig bezoekers heb sla je een flater, zegt Jessie
Ik mis de patat een de hamburgerd, en de bar, die zijn niet genoemdquote:Op maandag 25 februari 2019 12:18 schreef Jemoederniet het volgende:
pollies 346 euro
bakkerij en maria's pleur 881
merchandise 1193
sjellie knippen, rondleidingen, fanstore 373
standhouders 310
lotus zingen 40
Waarschijnlijk omdat die winst na afloop al opgezopen is?quote:Op maandag 25 februari 2019 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis de patat een de hamburgerd, en de bar, die zijn niet genoemd
Wat een raar bedrag.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:18 schreef Jemoederniet het volgende:
pollies 346 euro
merchandise 1193
standhouders 310
lotus zingen 40
Ja ze mogen buiten niet meer versterkt geluid produceren... Ik zou zeggen weg met de telesferische telescoop zaag, accutools etc en dat de voice de ZC per briefjes langs komt brengenquote:
Dat weet ik niet, maar Mylene zei dat mensen dan zelf hun muziek kunnen uitzoeken en dat is helemaal niet waar.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In Uto 1 volgens mij ook al eens geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das ook niet veel,quote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 12:23 schreef An_0_Niem het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wordt dus een autisten café bijeenkomstquote:Op maandag 25 februari 2019 12:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vind het juist wél veel, voor zo'n stille gozer en dan tóch nog fans hebben.
toch wel bijzonder dat Jessie elke keer iemand kan vinden die voor hem de rel begint...quote:Op maandag 25 februari 2019 12:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moraal ridder Adriaan weer, neppe vegan lul ....![]()
![]()
Fake news...quote:Op maandag 25 februari 2019 12:28 schreef Zeyina het volgende:
Dat ze buiten geen hardere muziek mogen buiten heeft hier mee te maken >>>
[ afbeelding ]
https://www.nhnieuws.nl/n(...)uurbrug-laarderhoogt
Vreselijk wijfquote:Op maandag 25 februari 2019 12:28 schreef Dotteke het volgende:
Mylene ik kan die meid niet aanhoren, de betweter
quote:Op maandag 25 februari 2019 12:29 schreef Dotteke het volgende:
Mylene de vrouwelijke Jessie
[ afbeelding ]
klopt wel de vegans die ik per ongeluk ken zijn allemaal zeikers.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:28 schreef spapaars het volgende:
Adriaan maakt er weer een probleem van dat de medebewoners niet als kluizenaars willen leven.
Viel mij ook op, opdracht van zijn bezoek?quote:Op maandag 25 februari 2019 12:08 schreef Dotteke het volgende:
Het valt me op dat Ger vaak voor jessie in de bres springt
Echt, ze denkt het echt allemaal beter te weten.quote:
Nou, dat wil ik die jongen nou ook weer niet aan doen.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, of iin een goed b laadje komen voor de stemmingenquote:Op maandag 25 februari 2019 12:30 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Viel mij ook op, opdracht van zijn bezoek?
wie zeurt krijgt een beurt hup Ger!quote:Op maandag 25 februari 2019 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
I like itquote:
Was naar Chris die had dat gisteren gezegdquote:Op maandag 25 februari 2019 12:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Lotus lekker sarcastisch naar Hiske
Misschien gaat dat wel komen nu Mike weg is.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze mag alleen wel wat meer tegengas geven ....
Gerrit kreeg te horen dat hij nu goed zat. En ze bedoelden inderdaad aangehaakt bij Jessie.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, of iin een goed b laadje komen voor de stemmingen
Verkeerde brillen en zulksquote:Op maandag 25 februari 2019 12:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gerrit kreeg te horen dat hij nu goed zat. En ze bedoelden inderdaad aangehaakt bij Jessie.
Die gozer had net 2 dagen niet gedronken.![]()
Nog nooit een marktkraam in haar klauwen gehad.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Lotus lekker sarcastisch naar Hiske
Ze noemde volgens mij ook zijn achternaam, niet handig ....quote:Op maandag 25 februari 2019 12:37 schreef Dotteke het volgende:
Leon wilt een bordje en die wilt er ook voor betalen. Een straatnaam zegt Shel
Wat is dat toch voor iemand, die wil altijd in de belangstelling staan, zielig gewoon.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:37 schreef Dotteke het volgende:
Een soort Wyattquote:Op maandag 25 februari 2019 12:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor iemand, die wil altijd in de belangstelling staan, zielig gewoon.
Minstens een krat volquote:Op maandag 25 februari 2019 12:38 schreef Dotteke het volgende:
Erik kijkt terug op een geslaagd weekend
Voorgebakken, afgebakken ook zelf gegeten en lekker biertje gedronken
Die heeft best hard gewerkt hoor.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:38 schreef Dotteke het volgende:
Erik kijkt terug op een geslaagd weekend
Voorgebakken, afgebakken ook zelf gegeten en lekker biertje gedronken
Heb 1 stream dus nergens last van maar anderen wel ff geleden en nu weer in orde begreep ik. Lullig voor je.quote:
Dat gaat niet alleen over Leon. Leon heeft inderdaad 15 meter gekocht, maar er zijn ook veel andere klanten die een meter straat hebben gekocht. In ruil daarvoor zou hun naambordje op het pad komen. En dat is nooit gebeurd.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:37 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor, daar kickt Leo op.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze noemde volgens mij ook zijn achternaam, niet handig ....
dan maar filmpjes kijkenquote:Op maandag 25 februari 2019 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb 1 stream dus nergens last van maar anderen wel ff geleden en nu weer in orde begreep ik. Lullig voor je.
Misschien ff opnieuw opstartenquote:
O ja, toen ze aan het straten waren kon je per meter kopen. Nooit meer iets van gehoord. Tis toch te zot voor woorden eigenlijk dat je geld aanneemt en er dan verder niets aan doet?quote:Op maandag 25 februari 2019 12:40 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat gaat niet alleen over Leon. Leon heeft inderdaad 15 meter gekocht, maar er zijn ook veel andere klanten die een meter straat hebben gekocht. In ruil daarvoor zou hun naambordje op het pad komen. En dat is nooit gebeurd.
Het zal Tim ook worst wezen. Nu een kutsmoes dat de mails niet aan hem gericht zijn.
Mensen hebben betaald en dan is het doeiiiii. Jammer van je centen dan![]()
![]()
Volgens mij zei ze dat niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:45 schreef chufi het volgende:
na zessen mag er van Lotus gezopen worden
Dit is samen 3143 euro, dan zou de patat en de hamburgers ongeveer 1000 euro moeten zijn.....maar dat is toch omzet? Of zijn alle kosten er al af?quote:Op maandag 25 februari 2019 12:18 schreef Jemoederniet het volgende:
pollies 346 euro
merchandise 1193
standhouders 310
lotus zingen 40
Gedronken worden, niet gezopen. Geen foute info s.v.p.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:45 schreef chufi het volgende:
na zessen mag er van Lotus gezopen worden
Even indruk maken bij Jessie......quote:Op maandag 25 februari 2019 12:46 schreef Dotteke het volgende:
Mylene komt er ook tussen met haar grote smoel tegen Erik
ALs ik je om 4 uur wakker maak in de nacht om een biertje aan te bieden doe je het toch ook niet
Waar slaat dat weer op
Ze hadden het over winst.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:46 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dit is samen 3143 euro, dan zou de patat en de hamburgers ongeveer 1000 euro moeten zijn.....maar dat is toch omzet? Of zijn alle kosten er al af?
Erik zal zeker geen nee zeggen.....quote:Op maandag 25 februari 2019 12:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Erik had genoeg gewerkt toen hem een biertje werd aangeboden.
Niet-rokers vinden het ook altijd nodig de wel-rokers aan te spreken. Doodziek word je ervan. Houd het binnen de perken en er is niets aan de hand.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:46 schreef Dotteke het volgende:
Mylene komt er ook tussen met haar grote smoel tegen Erik
ALs ik je om 4 uur wakker maak in de nacht om een biertje aan te bieden doe je het toch ook niet
Waar slaat dat weer op
Vreselijke betwetterig mens vind ik haarquote:Op maandag 25 februari 2019 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Even indruk maken bij Jessie......
Daarom, en dat gebemoei met elkaar steedsquote:Op maandag 25 februari 2019 12:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Niet-rokers vinden het ook altijd nodig de wel-rokers aan te spreken. Doodziek word je ervan. Houd het binnen de perken en er is niets aan de hand.
Probleem is dus dat er een aantal zijn die dat dus niet kunnen. Het in de hand houden.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Niet-rokers vinden het ook altijd nodig de wel-rokers aan te spreken. Doodziek word je ervan. Houd het binnen de perken en er is niets aan de hand.
Jessie zocht weer even wat om over te zeiken...........Vreselijk figuur....quote:Op maandag 25 februari 2019 12:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan spreek je DIE alleen aan en niet alle drinkers.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Probleem is dus dat er een aantal zijn die dat dus niet kunnen. Het in de hand houden.
Is al wel gebleken eerder.
Adriaan is aandachtsgeil....Pakte idd weer even zijn momentje..quote:Op maandag 25 februari 2019 12:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Beetje slap wegloopmomentje van Adriaan. Heb ze wel eens beter en heftiger gezien.
dat staat niet op insta van mikequote:Op maandag 25 februari 2019 12:32 schreef Dotteke het volgende:
Lotus kreeg veel knuffels gekregen, Mike had dat op instagram gezet
En ze heeft genoten van de after after party
[ afbeelding ]
Iets wat Jessie niet doet is ook verboden voor een ander. Hoe dwarser hij ligt hoe dwarser de reacties daarop.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jessie zocht weer even wat om over te zeiken...........Vreselijk figuur....
En Jessie probeert zich er weer onderuit te lullen.........quote:Op maandag 25 februari 2019 12:52 schreef Dotteke het volgende:
Goed zo Ger
Ger spreekt Jessie aan op het feit dat hij in in 1 ook gedronken heeft, laat mensen die er nu in komen het ook ondervinden
Ik tik neer wat ik hoor, Lotus zegt wat zij heeft gehoordquote:Op maandag 25 februari 2019 12:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
dat staat niet op insta van mike
Steeds meer mensen verzetten zich tegen Jessie, ik genietquote:Op maandag 25 februari 2019 12:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En Jessie probeert zich er weer onderuit te lullen.........
Werd ook eens tijd.........quote:Op maandag 25 februari 2019 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Steeds meer mensen verzetten zich tegen Jessie, ik geniet
Die heeft straks niks meer te vertellen.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Steeds meer mensen verzetten zich tegen Jessie, ik geniet
Begrijpelijk, Erik is ook een zuipschuit........quote:
Als hij dat wil, lekker laten, Als iemand wil roken, lekker latenquote:Op maandag 25 februari 2019 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, Erik is ook een zuipschuit........
Ze heeft wel gelijk. Gerrit valt haar ook bij: het gaat nu niet om wie er zeikerd genoemd wordt. het gaat om het onderwerp.quote:
Heerlijk, hoor hem mopperen.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Het is niet gegaan hoe Jessie wil
dank je wel allemaal zegt hij en loopt weg
Adje wil een spelletje met de Utopianen doen,
file met hun groepje opgevrotenquote:Op maandag 25 februari 2019 12:58 schreef Charmian het volgende:
franny heeft weer iets van een ander gejat
Goed van haar om hem ook eens een zet te geven.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Gerrit valt haar ook bij: het gaat nu niet om wie er zeikerd genoemd wordt. het gaat om het onderwerp.![]()
Jessie is zwaar beledigd.![]()
En die smerige geit en Tim en Erik en en enquote:Op maandag 25 februari 2019 12:58 schreef DKUp het volgende:
Tranny heeft gegeten van eten Gerrits bezoek en zijn geld.
quote:Op maandag 25 februari 2019 12:58 schreef DKUp het volgende:
Tranny heeft gegeten van eten Gerrits bezoek en zijn geld.
Ja, het hele ploegje......gewoon pakken wat je pakken kan......quote:Op maandag 25 februari 2019 12:58 schreef DKUp het volgende:
Tranny heeft gegeten van eten van Gerrits bezoek en zijn geld.
Maar Jessie heeft in deze toch 100% gelijk. Drinken van de BV maar ook nog 10 euro drank geld iedere maand.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Het is niet gegaan hoe Jessie wil
dank je wel allemaal zegt hij en loopt weg
Adje wil een spelletje met de Utopianen doen,
Tja...quote:Op maandag 25 februari 2019 12:59 schreef Zeyina het volgende:
Omdat Jessie aangeeft: Moeten we ons nu aan afspraken houden of niet? Als we ergens een afspraak over maken.
Zijn bijna alle cossers het er niet mee eens![]()
![]()
Dus jullie vinden het echt onzin dat er afspraken gemaakt worden, en het is heel normaal dat niemand zich daar aan hoeft te houden.
Oh wacht dat hoeft niet eens. Afspraken maken, want dat komt van Jessie
Schiet mij maar lek
Gaat van haar zakgeld af, goed zo Gerrit.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:58 schreef DKUp het volgende:
Echt he? Wat een negatieveling en chagrijn.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:59 schreef Hagenesie het volgende:
Jessie moet zelf maar weer eens een avondje gaan drinken. Is het misschien gezellig.
Ach Gerrit heeft gisteren weer geld gejat van deels haar BV dus die moet verder gewoon zijn vette bek houden.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:58 schreef DKUp het volgende:
Dus dat ja.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:00 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar Jessie heeft in deze toch 100% gelijk. Drinken van de BV maar ook nog 10 euro drank geld iedere maand.
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:00 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar Jessie heeft in deze toch 100% gelijk. Drinken van de BV maar ook nog 10 euro drank geld iedere maand.
En nu weer verder bij Erik, het is zo kleinkind he, gaat het niet zoals hij wil gaat die stampvoetenquote:
Heb je de discussie gevolgd?quote:Op maandag 25 februari 2019 12:59 schreef Zeyina het volgende:
Omdat Jessie aangeeft: Moeten we ons nu aan afspraken houden of niet? Als we ergens een afspraak over maken.
![]()
Dus jullie vinden het echt onzin dat er afspraken gemaakt worden, en het is heel normaal dat niemand zich daar aan hoeft te houden.
Schiet mij maar lek
Het gaat daar niet over. Het gaat over het principe van afspraken maken en daar niet aan houdenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:00 schreef Dotteke het volgende:
Jessie rookt een peuk en begint weer over drank
Huh? Waarvan heeft hij al at eetwerk betaald, denk je?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gaat van haar zakgeld af, goed zo Gerrit.![]()
![]()
Ja.Joh. Daar draait het allemaal omquote:Op maandag 25 februari 2019 13:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heb je de discussie gevolgd?
Ze hebben nu nieuwe afspraken gemaakt en Jessie is het er niet mee eens en jankt door.
Het gaat er denk ik om dat er met die groep niets af te spreken valt. De 1 wil dit en de ander weer dát.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:59 schreef Zeyina het volgende:
![]()
Schiet mij maar lek
Regels kunnen veranderd wordenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:00 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Nee, het zijn afspraken die niemand wil nakomen. Dat heeft dus weinig zin, maakt niet uit van wie het komt.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja.Joh. Daar draait het allemaal om
Het is Jessie he
3000 en nog een beetjequote:
¤ 3900,- ongeveerquote:
Dat gaat Franny en de andere toch niks aan......Dus ze kunnen het hele hok van Merel leeg halen.....quote:Op maandag 25 februari 2019 13:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Huh? Waarvan heeft hij al at eetwerk betaald, denk je?
Hij zou gelijk hebben als hij zélf niet steeds geld van de b.v. uitgeeft zonder overleg met de groep.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:00 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En Erik ook. Die liep voortdurend de koelkast te plunderenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:03 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit is boos omdat ze zijn spullen gisteravond hebben gejat. En trouwens was niet Franny maar Tim de er mee liep naar het huisje.
Daar zou ze ook niets van kunnen zeggen.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat gaat Franny en de andere toch niks aan......Dus ze kunnen het hele hok van Merel leeg halen.....
Ook Cris en His waren het van plan want die hadden trek.....His zei nog ga je het dan halen tegen Cris maar waren telaat....quote:Op maandag 25 februari 2019 13:03 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit is boos omdat ze zijn spullen gisteravond hebben gejat. En trouwens was niet Franny maar Tim de er mee liep naar het huisje.
Dat is heel weinig hoor voor een markt. (Tenminste. Voor Uto 2 laatste tijd is het normaalquote:Op maandag 25 februari 2019 13:04 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Te veel maar zal wel weer zo op zijn
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook Cris en His waren het van plan want die hadden trek.....His zei nog ga je het dan halen tegen Cris maar waren telaat....
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:05 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat is heel weinig hoor voor een markt. (Tenminste. Voor Uto 2 laatste tijd is het normaal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |