Noemt hij zich nu eerlijk die halve zool.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:10 schreef DKUp het volgende:
Tim: Ik ben daar één van, Brandon, Jessie en Jens zijn eerlijk en gaan naar de bron toe SLock
Tim is puurquote:Op maandag 25 februari 2019 10:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Noemt hij zich nu eerlijk die halve zool.
Ja en stoken en stoken niet normaal meer.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:10 schreef pollewop77 het volgende:
Mylene zei net dat ze heel bang voor Tim was. Tim geeft even een knuffel![]()
Ze hebben het over respect. Doet niemand volgens Tim er zijn er maar een paar die naar je toekomen. Iedereen kletst achter je rug om
Die gast is alleen maar aan't roddelen met andere bewoners over anderen. Vanaf dat ie wakker wordt
oh heerlijk - ff pakken en dan genietenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Flinke ruzie Christel en Tim - 24 februari 2019
echt hè en dit gaat nog 2 weken door tot iemand de poort uit moet lopen.... suggttttquote:Op maandag 25 februari 2019 10:12 schreef Koos1958 het volgende:
Tim slijmen bij adriaan nu. Echt opzouten die gozer.
Hij praat niet achter de rug om van anderen.....quote:Op maandag 25 februari 2019 10:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Noemt hij zich nu eerlijk die halve zool.
Laat hem maar even zien wat hij allemaal heeft uitgekraamd de afgelopen maanden over anderen. Te beginnen bij gisteravond.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij praat niet achter de rug om van anderen.....
Dat idee heb ik ook DGK, we gaan het zienquote:Op maandag 25 februari 2019 10:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk echt niet, dat Tim vertrekt over twee weken, die goser is goud waard voor het programma ...
Dat vind ik juist niet. Hij zet het programma te kakken met zijn gedrag.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk echt niet, dat Tim vertrekt over twee weken, die goser is goud waard voor het programma ...
Had je Tim moeten zien gisteren ....quote:Op maandag 25 februari 2019 10:14 schreef Dotteke het volgende:
6 graden in Laren en Adje zit er bij alsof het hoog zomer is
Hij mag blijven als ze beelden en uitspraken van hem laten zien en horen aan de andere bewoners.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GMquote:
Tussen de bomen door?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:14 schreef spapaars het volgende:
Lees dat tussen de bomen door weer heel wat aan de hand is met Tim.
Werd niet geloofd hier.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Komt Gerrit vertel nu even dat je samen met Merel geld hebt achterover gedrukt.
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Had je Tim moeten zien gisteren ....![]()
[ afbeelding ]
Gerrit en Jessie spreken Tim aan - 24 februari 2019.
x72yytv
tattoos vallen niet spontaan in je eten.....quote:Op maandag 25 februari 2019 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]maar ik moet wel lachen om het commentaar van Jessie over dat borsthaar
Zelf loopt hij met die vieze tattoos, en dan commentaar over borstharen
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:20 schreef Verida het volgende:
[..]
tattoos vallen niet spontaan in je eten.....
Jessie heeft overál commentaar op.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:19 schreef Dotteke het volgende:
O, gelukkig maar. Niets zo ergerlijk als dat alles wordt tegengesproken wat anderen hier horen en zien op de streams.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Inmiddels wel hoor. Gerrit en Merel hebben het gisteravond op de stream ook nog besproken
Yes!! Dank je wel.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit zijn de ruzies van gisteravond, de andere stream volgt nog .....![]()
[ afbeelding ]
Flinke ruzie Christel en Tim - 24 februari 2019.
x72zbr4
[ afbeelding ]
Adriaan geeft Tim drie stemmen - 24 februari 2019.
x72zd7m
Zodat ze kunnen vergelijken wie het meest gejat heeft?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Komt Gerrit vertel nu even dat je samen met Merel geld hebt achterover gedrukt.
Klein detail. . Haren kunnen losgaan en in eten vallen. Heb nog nooit een tattoo gezien dat die eraf viel in het eten.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:19 schreef Dotteke het volgende:
Ik pieker me suf over wat hij nou toch steeds bedoelt. Ik zie hem alleen maar rondlopen met zijn handen in zijn zakken of ligt het eraan dat ik maar 1 stream heb en niet 24/7 zit te streamen?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:28 schreef pecla het volgende:
Pffff Gerrit denkt weer dat die echt belangrijk is daar en dat Jessie niet zonder hem kan bv
Zo zegt hij het niet. Het gaat erom dat Jessie mensen nodig heeft, anders heeft hij iedereen tegen zich. Ik vind het niet raar wat Gerrit zegt. Hij heeft het gisteren ook met Jessie besproken.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:28 schreef pecla het volgende:
Pffff Gerrit denkt weer dat die echt belangrijk is daar en dat Jessie niet zonder hem kan bv
Nou en vraag me nog steeds af waaruit daar blijkt dat hij zo'n hoog IQ heeft wat hij beweert en waarom hij zo belangrijk is voor daar. Ik kan me geen enkele belangrijke inbreng van hem in ook maar 1 dienst, product of de structuur daar voor de geest halen. Zijn enige rol is beetje gein trappen en Shellly proberen te neukenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik pieker me suf over wat hij nou toch steeds bedoelt. Ik zie hem alleen maar rondlopen met zijn handen in zijn zakken of ligt het eraan dat ik maar 1 stream heb en niet 24/7 zit te streamen?
Ja klopt het vervolg van het gesprek ging het idd die kant op en benoemde hij ook hoop andere mensen. Ik viel er net in en toen had hij het over zichzelf.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zo zegt hij het niet. Het gaat erom dat Jessie mensen nodig heeft, anders heeft hij iedereen tegen zich. Ik vind het niet raar wat Gerrit zegt. Hij heeft het gisteren ook met Jessie besproken.
Lotus had geld wat ze in een bakje deed, was allemaal fooi vertelde ze. En gerrit en Merel hadden de bank verhuurd voor 50¤ en vertelde dat het maar 10¤ was en deden de rest in hun eigen zakken.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:34 schreef BarryOSeven het volgende:
Is er nou geld gejat? En zo ja, door wie?
In ieder geval hebben Merel en gerrit ¤40 achter gehoudenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:34 schreef BarryOSeven het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lotus had geld wat ze in een bakje deed, was allemaal fooi vertelde ze. En gerrit en Merel hadden de bank verhuurd voor 50¤ en vertelde dat het maar 10¤ was en deden de rest in hun eigen zakken.
Thanks!quote:Op maandag 25 februari 2019 10:36 schreef pecla het volgende:
[..]
In ieder geval hebben Merel en gerrit ¤40 achter gehouden
En Gisteravond had Jessie gezien dat Erik ook een graai deed naar geld maar weet niet of hij dat deed omdat hij dronken was en stoer wilde doen.quote:
Ja dat deed erik maar weet ook niet of hij het echt gepakt heeft of dat het een geintje was.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
En Gisteravond had Jessie gezien dat Erik ook een graai deed naar geld maar weet niet of hij dat deed omdat hij dronken was en stoer wilde doen.
Helder! Ze zijn een kassa kwijt.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
En Gisteravond had Jessie gezien dat Erik ook een graai deed naar geld maar weet niet of hij dat deed omdat hij dronken was en stoer wilde doen.
Dacht ff dat je het over Jessie had.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:33 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou en vraag me nog steeds af waaruit daar blijkt dat hij zo'n hoog IQ heeft wat hij beweert en waarom hij zo belangrijk is voor daar. Ik kan me geen enkele belangrijke inbreng van hem in ook maar 1 dienst, product of de structuur daar voor de geest halen. Zijn enige rol is beetje gein trappen en Shellly proberen te neuken
Merel en Gerrit hebben een bank bij de bar verhuurd voor 50 euro en zeggen dat ze die voor 10 euro hadden verhuurd en de rest hebben ze in hun zak gedaan. Merel schijnt er meteen oorbellen van gekocht te hebben. Typisch Merel die altijd over anderen lult en metéén dat geld maar opgemaakt heeft.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:34 schreef BarryOSeven het volgende:
Merel Gerrit en Jessie droegen ze niet. Jessie alleen de bretels.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:35 schreef Jemoederniet het volgende:
De tiroler pakjes moeten terug want ze zijn gehuurd maar Gerrit is de zijne al kwijt. Had 'm gisteren ook niet aan.
Dus lekker geld uitgeven aan outfits, maar bijna niemand die ze droeg om het markt thema kracht bij te zetten. Zonde van het geld dus.
Ik geloof dat ze allebei 15 euro hadden.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel en Gerrit hebben een bank bij de bar verhuurd voor 50 euro en zeggen dat ze die voor 10 euro hadden verhuurd en de rest hebben ze in hun zak gedaan. Merel schijnt er meteen oorbellen van gekocht te hebben. Typisch Merel die altijd over anderen lult en metéén dat geld maar opgemaakt heeft.
Dat kan echt niet!quote:Op maandag 25 februari 2019 10:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel en Gerrit hebben een bank bij de bar verhuurd voor 50 euro en zeggen dat ze die voor 10 euro hadden verhuurd en de rest hebben ze in hun zak gedaan. Merel schijnt er meteen oorbellen van gekocht te hebben. Typisch Merel die altijd over anderen lult en metéén dat geld maar opgemaakt heeft.
Gisteren druk geweest met fans vergaren.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:36 schreef Koos1958 het volgende:
Harde werker wiebelhoofd zit weer op zijn reet en doet dus weer helemaal niets daar.
Ik denk het laatste want Erik doet zoiets niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zal eens niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:40 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Helder! Ze zijn een kassa kwijt.
Ben benieuwd hoe Tim weer gaat draaien bij de nieuwe inwonersquote:Op maandag 25 februari 2019 10:44 schreef zodeju het volgende:
Lees dat Tim al druk is met de stemming......gisteravond waren Lotus en hij aan het uit dokteren wie ze nog voor ze moeten winnen....Mylene was volgens Tim geen punt.....en ook Jens moesten ze proberen.....de bedoeling is op His en Cris....Lotus kon eigenlijk niet op His stemmen dus die ging voor Cris.
Ze zaten te geinen over Shelly. Ze heeft geld gegeven aan ze, maar niemand weet waar het vandaan komt.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:44 schreef Jemoederniet het volgende:
Jessie en Jens over Sjellie dat die wel eens munten kan hebben verkocht die ze nog op zak had.
Er mist een bedrag van de markt zo groot als een pollie kassa.
Had ook nooit verwacht dat hij zo smerig over Cris en His zou praten.......quote:Op maandag 25 februari 2019 10:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk het laatste want Erik doet zoiets niet.
Mwah.... Erik was gisteren in een vreselijk asociale, recalcitrante bui.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk het laatste want Erik doet zoiets niet.
Waarom zou Lotus Hiske willen sparen? Ik zie die nooit samen of wat dan ook.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:44 schreef zodeju het volgende:
Lees dat Tim al druk is met de stemming......gisteravond waren Lotus en hij aan het uit dokteren wie ze nog voor ze moeten winnen....Mylene was volgens Tim geen punt.....en ook Jens moesten ze proberen.....de bedoeling is op His en Cris....Lotus kon eigenlijk niet op His stemmen dus die ging voor Cris.
Fragment gevonden van een bank verhuren, Merel pakt inderdaad 50 Euro aan ....quote:Op maandag 25 februari 2019 10:36 schreef pecla het volgende:
In ieder geval hebben Merel en gerrit ¤40 achter gehouden
Das waar, vanaf nu dus die pure gast doodzwijgen.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:44 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]Eensch, wat zou deze soap zijn zonder DE gespreksonderwerpen pur sang Timtim & Janky, hebben we over ons zelf afgeroepen
![]()
Remember b.bakker
Haar hekel aan Cris is denk ik groter.......quote:Op maandag 25 februari 2019 10:46 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Waarom zou Lotus Hiske willen sparen? Ik zie die nooit samen of wat dan ook.
Das heel wat anders dan geld stelen.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had ook nooit verwacht dat hij zo smerig over Cris en His zou praten.......
Het is ook gezien door diverse streamers maar werd hier niet geloofd. Daar gaat de verslaggeving dus.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Fragment gevonden van een bank verhuren, Merel pakt inderdaad 50 Euro aan ....
Tuurlijk is dat anders....maar wie weet wat hij dronken doet.....normaal zou hij zulke dingen ook niet over die twee zeggen......en bier stelen voor onder zijn bed is toch ook iets van stelen. Niet dat ik zeg dat hij het niet terug heeft gelegd.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Das heel wat anders dan geld stelen.
Zoals timtim en frummel elkaar verdienen, verdienen wij een timtimquote:Op maandag 25 februari 2019 10:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Das waar, vanaf nu dus die pure gast doodzwijgen.
Maar staat wel super goor.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:20 schreef Verida het volgende:
[..]
tattoos vallen niet spontaan in je eten.....
Hij kletst altijd over anderen, óók als hij nuchter is.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat anders....maar wie weet wat hij dronken doet.....normaal zou hij zulke dingen ook niet over die twee zeggen......
Inmiddels gelooft iedereen het hoor...quote:Op maandag 25 februari 2019 10:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het is ook gezien door diverse streamers maar werd hier niet geloofd. Daar gaat de verslaggeving dus.
Geen ene moer, ik hoorde net in een filmpje dat deze markt ook niet druk was.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jessie heeft overál commentaar op.![]()
Wat zijn ze er financieël nu eigenlijk op vooruit gegaan sinds hij daar is?
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:49 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Zoals timtim en frummel elkaar verdienen, verdienen wij een timtim
Gelukkig maar want mensen doen hier niet voor niets verslag.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Inmiddels gelooft iedereen het hoor...
Niet op de manier waarop hij gisteren sprak.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij kletst altijd over anderen, óók als hij nuchter is.
Als je het niet gezien had waarom vond het het dan niet vies dat TIm met die blouse zo open stond bij het eten.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen ene moer, ik hoorde net in een filmpje dat deze markt ook niet druk was.
Heb zelf niets van de markt gezien dus kan er ook niet over oordelen
Dat die twee aan het vingeren zijn?? Zo grof heb ik hem nog nooit gehoord.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij kletst altijd over anderen, óók als hij nuchter is.
Tsja da's wel heeeel subjectief.quote:
Dronken mensen...………………….....quote:Op maandag 25 februari 2019 10:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet op de manier waarop hij gisteren sprak.
Je kunt Gerrit wel aansporen om dat te zeggen of om netjes te zeggen dat hij geld heeft gejat.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
Kom Gerrit zeg even dat je hebt lopen kletsen met hiske en christel over Jessie.
En dat Chris hem nog niet eens gepijpt heeft als bedankje voor het atelier.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat die twee aan het vingeren zijn?? Zo grof heb ik hem nog nooit gehoord.
Buiten het feit dat ik hem er smerig uit vond zien met die ontblote tieten van hem, het blijft smerig als je eten staat klaar te maken voor bezoekers. Kun je wel een mutsje en handschoentjes dragen maar toch...……………..quote:Op maandag 25 februari 2019 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als je het niet gezien had waarom vond het het dan niet vies dat TIm met die blouse zo open stond bij het eten.
En daarna werd het wel gezien, maar het was niet belangrijk genoeg, want geen Lotus of Tim.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het is ook gezien door diverse streamers maar werd hier niet geloofd. Daar gaat de verslaggeving dus.
Gezien , dank je welquote:Op maandag 25 februari 2019 10:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit zijn de ruzies van gisteravond, de andere stream volgt nog .....![]()
[ afbeelding ]
Flinke ruzie Christel en Tim - 24 februari 2019.
x72zbr4
[ afbeelding ]
Adriaan geeft Tim drie stemmen - 24 februari 2019.
x72zd7m
Sommigen worden bij dronkenschap heel ordinair.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat die twee aan het vingeren zijn?? Zo grof heb ik hem nog nooit gehoord.
Jesus, serieus?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:53 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat Chris hem nog niet eens gepijpt heeft als bedankje voor het atelier.
Hij zegt hetzelfde als wat hij gisteren tegen Jessie zelf gezegd heeft.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
Kom Gerrit zeg even dat je hebt lopen kletsen met hiske en christel over Jessie.
Zoiets ja, ben om die reden afgehaakt.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En daarna werd het wel gezien, maar het was niet belangrijk genoeg, want geen Lotus of Tim.![]()
![]()
Whoo, die heb ik nog niet gehoord......quote:Op maandag 25 februari 2019 10:53 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat Chris hem nog niet eens gepijpt heeft als bedankje voor het atelier.
Ja, en doen dingen wat ze normaal nooit zouden doen dus.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sommigen worden bij dronkenschap heel ordinair.
Daar teert Jessie op, anderen onderuit halen. Vergeet dat hij zélf geen ene moer bijdraagt. Klopt dat Merel veel pakken heeft weggegeven maar daar had hij haar eerder op aan moeten spreken.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:55 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie zijn nieuwe missie om het produkt van Merel onderuit te halen. Het klinkt wel logischs wat hij zegt maar wat heeft het voor nut.
Onderuit halen?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:55 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie zijn nieuwe missie om het produkt van Merel onderuit te halen. Het klinkt wel logischs wat hij zegt maar wat heeft het voor nut.
Zo'n hekel aan, blij dat ik niet meer drink.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en doen dingen wat ze normaal nooit zouden doen dus.
Eens op het stukje wat hij bijdraagt na.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar teert Jessie op, anderen onderuit halen. Vergeet dat hij zélf geen ene moer bijdraagt. Klopt dat Merel veel pakken heeft weggegeven maar daar had hij haar eerder op aan moeten spreken.
Het gaat niet om het weggeven. De marge is enorm laag.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar teert Jessie op, anderen onderuit halen. Vergeet dat hij zélf geen ene moer bijdraagt. Klopt dat Merel veel pakken heeft weggegeven maar daar had hij haar eerder op aan moeten spreken.
Daarom zijn er ws veel van verkocht. Daar had Gerrit het net met Chris en His ook over.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat ze al 30 artikelen heeft weggegeven en dat daarvoor al minstens 90 artikelen verkocht moeten worden om dat terug te verdienen. Zo blijft er vrijwel niets over voor heel veel werk waar de diva al bijna aan onderdoor gaat.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:55 schreef Koos1958 het volgende:
Ik bedoel financieël.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Eens op het stukje wat hij bijdraagt na.
30 weggegeven?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:58 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat ze al 30 artikelen heeft weggegeven en dat daarvoor al minstens 90 artikelen verkocht moeten worden om dat terug te verdienen. Zo blijft er vrijwel niets over voor heel veel werk waar de diva al bijna aan onderdoor gaat.
Wat Merel weggeeft moet ze weer rechtbreien door de verkoop, dus is echt wel belangrijk.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat niet om het weggeven. De marge is enorm laag.
En Jessie heeft gisteren koffie verkocht.
Omdat waarschijnlijk gister Merel uit de bv wilde en het geld voor zichzelf wilde.....toen zei hij al dan kom je er slecht van af als je alles berekent......quote:Op maandag 25 februari 2019 10:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Onderuit halen?
Er zit heel weinig marge op, en ze wil ook nog een deel naar een goed doel doen.
Ook Hiske en Gerrit hebben hun bedenkingen.
En met een lage marge duurt dat helemaal 100 jaar.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat Merel weggeeft moet ze weer rechtbreien door de verkoop, dus is echt wel belangrijk.
Plotterkosten zijn óók kosten en gaat weer van de verkoopprijs af en dan alle arbeid die ze erin moet steken.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daarom zijn er ws veel van verkocht. Daar had Gerrit het net met Chris en His ook over.![]()
Maar een tientje verdienen op zo'n pak is echt weinig, maar of het ook echt zo is?
Dus dat.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:58 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat ze al 30 artikelen heeft weggegeven en dat daarvoor al minstens 90 artikelen verkocht moeten worden om dat terug te verdienen. Zo blijft er vrijwel niets over voor heel veel werk waar de diva al bijna aan onderdoor gaat.
Die 30 artikelen weggegeven? Of in haar zak gestopt......vindt haar eigenlijk niet zo gul.....quote:Op maandag 25 februari 2019 10:58 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Arbeid kost ze niets.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Plotterkosten zijn óók kosten en gaat weer van de verkoopprijs af en dan alle arbeid die ze erin moet steken.
Ongeveer een uurtje geleden.....quote:Ze willen Hiske eruit
Als het aan Timothy en Erik ligt, mag Hiske er de eerstvolgende nominatie eruit.
Erik en Timothy praten bij na de heftige avond van gisteren. De markt heeft voor veel rommel gezorgd en niet iedereen wilde helpen met het opruimen. Dit heeft gezorgd voor veel discussies. Timothy geeft aan dat hij zijn excuses heeft aangeboden aan Adriaan, maar dat hij niet van plan is om hetzelfde te doen bij Christel en Hiske. Als het aan Timothy en Erik ligt, mag er wel één van de twee vrouwelijke Utopianen naar huis tijdens de nominaties. "Als Hiske eruit is, dan gaat Christel positief veranderen", legt Timothy uit. Daar kan Erik zich volledig in vinden. "Ik kan die Hiske niet uitstaan", voegt Erik toe.
https://www.utopiatv.nl/news/detail/213048/ze-willen-hiske-eruit
Ja, dat moeten ze uiteraard meenemen.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar folie schijnt wel prijzig te zijn.
Dat ze meer verdienen, want mensen kunnen hun geld maar 1 keer uitgeven en nu wordt bijna alles aan kleding daar besteed waar ze nauwelijks wat op verdienen....vrij logisch lijkt mequote:Op maandag 25 februari 2019 10:55 schreef Koos1958 het volgende:
Je zou zeggen dat je daar als eerste over na gaat denken alvorens je een product gaat in- en verkopen.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:01 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie heeft een nieuw idee: bekijken wat de winstmarge wordt op een product. Vooraf berekenen wat de inkoop is, prijs bepalen en dan kijken of het de moeiite waard is qua marge.....
En dat is niet eerder gedaan?
In ieder geval loopt nu onderhand elke bewoner met spullen van Merel.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die 30 artikelen weggegeven? Of in haar zak gestopt......vindt haar eigenlijk niet zo gul.....
Als ondernemer werkt het niet dat je een bedrag per uur gaat berekenen ofzo.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze krijgen toch 70 euro zakgeld, zie dat dan als arbeidsloon. Kunnen ze dat verrekenen
Oh ja, dat zei Erik gisteravond nog Hiske eruit misschien dat hij dan Cristel nog in zijn bed kon krijgen.....quote:
Zou wel mooi zijn, ben heel benieuwd welke kant Chris dan opgaatquote:
Onze zakenman.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, dat moeten ze uiteraard meenemen.
Maar Jessie doet nu alsof hij iets uitvindt, terwijl je zou denken dat dat allang gebeurt.
Ik vind het idioot dat het blijkbaar nog niet gedaan wordt.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:04 schreef pecla het volgende:
[..]
Dat ze meer verdienen, want mensen kunnen hun geld maar 1 keer uitgeven en nu wordt bijna alles aan kleding daar besteed waar ze nauwelijks wat op verdienen....vrij logisch lijkt me
Je bent onze held!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op maandag 25 februari 2019 11:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragment bank verhuur volgt zo, ik plak even twee momenten achter elkaar ....
Kon hij ook eens meedoen met de rest van de asoos daar.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:04 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Niet gezien of gehoord, maar ik lach me suf, die Erik![]()
Ja natuurlijk. Dat is toch het eerste wat je doet.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat je daar als eerste over na gaat denken alvorens je een product gaat in- en verkopen.Bovendien zijn al die kleren die ze daar inkopen niet vrij van kinderarbeid denk ik.
Geen idee eigenlijk, ze zijn geloof ik niet meer zo open over wie wat verdiend heeft. Kan het mis hebben hoor, ben afgehaakt.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:05 schreef Verida het volgende:
Zijn er nog veel kistjes verkocht gisteren ?
O,God ik hoop het niet maar dat zou best eens kunnen ja, met het bezoek had Hiske tegen haar moeder gezegt dat ze het niet lang meer ging volhouden en dat ze met haar moeder haar verjaardag weer thuis is,quote:
Dan ben ik met je eens maar toch zou het handig zijn daar rekening mee te houden omdat deze bewoners maandelijks een toelage krijgen.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Als ondernemer werkt het niet dat je een bedrag per uur gaat berekenen ofzo.Alleen als je personeel zou hebben.
Humor, heerlijkquote:Op maandag 25 februari 2019 11:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kon hij ook eens meedoen met de rest van de asoos daar.![]()
![]()
Ik weet zeker dat ze dan beter te pruimen is.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, ben heel benieuwd welke kant Chris dan opgaat
Gerrit verkocht er één aan een jongetje. Daarna hoorde ik Merel zeggen dat allerlei mensen na haar kwamen voor een handtekening voor op de kistjes in de buurt van Jens. Niet echt op de streams geweest.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:05 schreef Verida het volgende:
Zijn er nog veel kistjes verkocht gisteren ?
quote:Op maandag 25 februari 2019 11:06 schreef Koos1958 het volgende:
Moest gister trouwens wel lachen om die ringen van Tim. Die liep steeds te vertellen dat het zilver was, wilde iemand ze graveren voor ze daar bleek het helemaal geen zilver te zijn maar troep.
Smerig doorzichtig ventje is het gewoon.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Tim manipuleert er dus vrolijk op los door de aandacht te vestigen op Hiske en haar voor de trein te gooien tijdens de stemmingen waardoor hij zelf gespaard denkt te zijn...zo doorzichtig weer dit.
Lijkt me echt onzin, zolang ze daar tijd in overvloed hebben.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan ben ik met je eens maar toch zou het handig zijn daar rekening mee te houden omdat deze bewoners maandelijks een toelage krijgen.
quote:Op maandag 25 februari 2019 11:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die staan er mooi op .....![]()
[ afbeelding ]
Ongelofelijk toch met een groot zakenman in hun midden?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vind het idioot dat het blijkbaar nog niet gedaan wordt.
Ok volgens Tim waren er nauwelijks verkocht, maar dat kwam uiteraard doordat Ze geassocieerd werden als Mike's kistjes en die was weg nu(maar neem niks wat Tim zegt serieus)quote:Op maandag 25 februari 2019 11:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gerrit verkocht er één aan een jongetje. Daarna hoorde ik Merel zeggen dat allerlei mensen na haar kwamen voor een handtekening voor op de kistjes in de buurt van Jens. Niet echt op de streams geweest.
De monologen van Jassie, daar zit toch bijna niemand op te wachten. Misschien gaan ze het verloop van de markt nog bespreken, of is dat al gedaan?quote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 11:06 schreef Koos1958 het volgende:
Moest gister trouwens wel lachen om die ringen van Tim. Die liep steeds te vertellen dat het zilver was, wilde iemand ze graveren voor ze daar bleek het helemaal geen zilver te zijn maar troep.
quote:Op maandag 25 februari 2019 11:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ongelofelijk toch met een groot zakenman in hun midden?
Dé grootste zakenman, hij ziet zichzelf als Maup Caransa IIquote:Op maandag 25 februari 2019 11:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ongelofelijk toch met een groot zakenman in hun midden?
Het is bij elke stemmingen hetzelfde liedje. Arme nieuwe inwoners kunnen rekenen op een overdosis Timquote:Op maandag 25 februari 2019 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Tim manipuleert er dus vrolijk op los door de aandacht te vestigen op Hiske en haar voor de trein te gooien tijdens de stemmingen waardoor hij zelf gespaard denkt te zijn...zo doorzichtig weer dit.
En de code?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die staan er mooi op .....![]()
[ afbeelding ]
Misschien zijn ze ook wel nauwelijks verkocht.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:13 schreef pecla het volgende:
[..]
Ok volgens Tim waren er nauwelijks verkocht, maar dat kwam uiteraard doordat Ze geassocieerd werden als Mike's kistjes en die was weg nu(maar neem niks wat Tim zegt serieus)
De bv geeft geld aan de bewoners en dat zal ergens vandaan moeten komen.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Lijkt me echt onzin, zolang ze daar tijd in overvloed hebben.
Monologen doet hij vanaf het moment dat hij opstaat, heeft hij geen vergadering voor nodigquote:Op maandag 25 februari 2019 11:13 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
De monologen van Jassie, daar zit toch bijna niemand op te wachten. Misschien gaan ze het verloop van de markt nog bespreken, of is dat al gedaan?
Weet niet wie dat is maar weet wél dat IK het zelfs beter zou doen.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dé grootste zakenman, hij ziet zichzelf als Maup Caransa II
Daar kan hij dus zelf niets aan doen, die vrouw de hem heeft geholpen heeft gezegd dat het zilver wasquote:Op maandag 25 februari 2019 11:06 schreef Koos1958 het volgende:
Dat kan ook ja maar omdat Merel zei dat er veel mensen met een kistje kwamen voor handtekeningen en Tim vaker liegt dan de waarheid spreek neem ik dat niet 1-2-3 van hem aanquote:Op maandag 25 februari 2019 11:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Misschien zijn ze ook wel nauwelijks verkocht.
Ik gok dat het niet veel zal zijn....quote:Op maandag 25 februari 2019 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Monologen doet hij vanaf het moment dat hij opstaat, heeft hij geen vergadering voor nodig
NIet zover ik weet, zit er op te wachten. was benieuwd wat de winst was
Dan wordt het eens tijd dat er iemand binnenkomt die weet hoe TimTim bezig is en hem laat lullen als brugman en bij de stemmingen BAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 25 februari 2019 11:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Het is bij elke stemmingen hetzelfde liedje. Arme nieuwe inwoners kunnen rekenen op een overdosis Tim
Nog steeds??quote:Op maandag 25 februari 2019 11:16 schreef juul. het volgende:
Wissel maar niet van stream want je komt er weer niet op
Klopt. Hier ook niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:16 schreef juul. het volgende:
En dat dan ook nog eens mag van de FEBOquote:Op maandag 25 februari 2019 11:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan wordt het eens tijd dat er iemand binnenkomt die weet hoe TimTim bezig is en hem laat lullen als brugman en bij de stemmingen BAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weet niet zeker, maar als het goed is is Jens daar langzaam maar zeker mee bezig.....quote:Op maandag 25 februari 2019 11:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan wordt het eens tijd dat er iemand binnenkomt die weet hoe TimTim bezig is en hem laat lullen als brugman en bij de stemmingen BAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En nog een preek over het niet afgesproken drankmisbruik.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Monologen doet hij vanaf het moment dat hij opstaat, heeft hij geen vergadering voor nodig
NIet zover ik weet, zit er op te wachten. was benieuwd wat de winst was
Tim gaat niet weg, geloof me nou maarquote:Op maandag 25 februari 2019 11:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Té laatquote:Op maandag 25 februari 2019 11:16 schreef juul. het volgende:
Nee, zilverklei. Tim zegt dat het 99% zilver was, dat percentage bestaat niet eens, dan zou het veel te zacht zijn.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan hij dus zelf niets aan doen, die vrouw de hem heeft geholpen heeft gezegd dat het zilver was
Die zijn kans is helaas al voorbij om te bepalen wie naar huis moetquote:Op maandag 25 februari 2019 11:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet zeker, maar als het goed is is Jens daar langzaam maar zeker mee bezig.....
Is alleen een heel dun laagje aan de buitenkant. Als het goed is in een zilverbadje gedompeld.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan hij dus zelf niets aan doen, die vrouw de hem heeft geholpen heeft gezegd dat het zilver was
Als die huwelijk niet binnen Uto plaatsvind, is hij zo weg.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:19 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tim gaat niet weg, geloof me nou maar
Merel kan er ook wel wat van hoor.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:16 schreef pecla het volgende:
[..]
Dat kan ook ja maar omdat Merel zei dat er veel mensen met een kistje kwamen voor handtekeningen en Tim vaker liegt dan de waarheid spreek neem ik dat niet 1-2-3 van hem aan
Van mij mag ze weg hoor, kijken wat Chris dan gaat doenquote:Op maandag 25 februari 2019 11:09 schreef danaqui het volgende:
[..]
O,God ik hoop het niet maar dat zou best eens kunnen ja, met het bezoek had Hiske tegen haar moeder gezegt dat ze het niet lang meer ging volhouden en dat ze met haar moeder haar verjaardag weer thuis is,
Ik las gisteren dat er iets van 750 euro winst is gemaakt maar pin me er niet op vast.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik gok dat het niet veel zal zijn....
Dan kan Jessie ook de markt overnemen, naast de financien en op zijn manier Utopia gaan redden..
Ja verdomd, die wil ik nog wel eens vergeten.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:18 schreef pecla het volgende:
[..]
En dat dan ook nog eens mag van de FEBO
was volgens mij alleen voor de bakkerijquote:Op maandag 25 februari 2019 11:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat er iets van 750 euro winst is gemaakt maar pin me er niet op vast.
Klopt maar die had in dit verhaal geen belang bij om het te verdraaien, Tim wel want de kistjes is toch een issue tussen de 4 en de restquote:Op maandag 25 februari 2019 11:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel kan er ook wel wat van hoor.
Dan nog moet de nieuwe het willen en durven.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet zeker, maar als het goed is is Jens daar langzaam maar zeker mee bezig.....
Ik wil het niet weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 25 februari 2019 11:19 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tim wijt het lage bezoekers aantal al door dat Mike weg is gegaan.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:22 schreef pecla het volgende:
[..]
Klopt maar die had in dit verhaal geen belang bij om het te verdraaien, Tim wel want de kistjes is toch een issue tussen de 4 en de rest
Er even van uitgaand dat dit een gestuurde soap is, waarom zou je Tim er dan "uitschrijven" Iedereen praat over hem.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als die huwelijk niet binnen Uto plaatsvind, is hij zo weg.
De nieuwe zijn gewaarschuwd bij deze. Nietsss van aantrekken van zijn geblaat!quote:Op maandag 25 februari 2019 11:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Het is bij elke stemmingen hetzelfde liedje. Arme nieuwe inwoners kunnen rekenen op een overdosis Tim
Oh denk ook niet dat het deze stemming lukt,......maar probeert in ieder geval de echte Tim te zien.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan nog moet de nieuwe het willen en durven.
Buiten krijgt hij méér weerstand vrees ik dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als die huwelijk niet binnen Uto plaatsvind, is hij zo weg.
Struisvogel!quote:Op maandag 25 februari 2019 11:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zozo, dat heeft Adriaan dan goed gedaan.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:22 schreef Verida het volgende:
[..]
was volgens mij alleen voor de bakkerij
Ik doel meer op handtekeningen uitdelen want Merel denkt ook Gods gift te zijn.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:22 schreef pecla het volgende:
[..]
Klopt maar die had in dit verhaal geen belang bij om het te verdraaien, Tim wel want de kistjes is toch een issue tussen de 4 en de rest
quote:Op maandag 25 februari 2019 11:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik doel meer op handtekeningen uitdelen want Merel denkt ook Gods gift te zijn.
Dat het programma er dan niet al te positief op komt te staan misschien?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Er even van uitgaand dat dit een gestuurde soap is, waarom zou je Tim er dan "uitschrijven" Iedereen praat over hem.
quote:Op maandag 25 februari 2019 11:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De nieuwe zijn gewaarschuwd bij deze. Nietsss van aantrekken van zijn geblaat!
Wat let je?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:26 schreef freaky40 het volgende:
Over nieuwe gesproken...ik vind het wel weer een topdag voor een nieuwe bewoner eigenlijk...
Was toch 15 euro inkoop?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:29 schreef Sambalbaai het volgende:
Ze lopen allemaal te klagen over de knuffels die Jessie heeft ingekocht: 10 euro per stuk inkoop.
En hoeveel in eigen zak gestoken?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat er iets van 750 euro winst is gemaakt maar pin me er niet op vast.
Ligt er een beetje aan hoe hij en Franny als koppel nog verder het schuim opjutten.....quote:Op maandag 25 februari 2019 11:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat het programma er dan niet al te positief op komt te staan misschien?
Ja hier ook alles zwart.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:28 schreef freaky40 het volgende:
Gaat weer lekker met de streams.
[ afbeelding ]
Hij had het over 15 inkoop en dan verkopen voor 35 á 40 euro p/stquote:Op maandag 25 februari 2019 11:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik hoorde Christel 10 euro zeggen, dat vind ik al duur.
Het is een "vecht-show" en dat is wat de meeste mensen willen zien. Ze kunnen wel gillen op FB maar ze blijven gewoon kijken hoor.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat het programma er dan niet al te positief op komt te staan misschien?
O ja, die zouden ook nog komen. Als Merel maar geen eigen panterwijntje gaat fabriceren.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Merel en Hiske hebben 'n wijnproeverij?
Geen idee.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:31 schreef mcspicy het volgende:
[..]
En hoeveel in eigen zak gestoken?
Dat gaat vast een enorm succes worden.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij had het over 15 inkoop en dan verkopen voor 35 á 40 euro p/st
Nee dat heeft ze niet gezegd, ik heb toen zitten kijken. Het was geen puur zilver. Hij heeft dat er van gemaakt.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben jij trouwens van naam veranderd of heb je je UI gewoon gejat hier?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het is een "vecht-show" en dat is wat de meeste mensen willen zien. Ze kunnen wel gillen op FB maar ze blijven gewoon kijken hoor.
Zeker als de potentiële kopers zien dat ze met die hobbelteddy's lopen te klooien en gooienquote:Op maandag 25 februari 2019 11:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat gaat vast een enorm succes worden.![]()
Inderdaadquote:Op maandag 25 februari 2019 11:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, zilverklei. Tim zegt dat het 99% zilver was, dat percentage bestaat niet eens, dan zou het veel te zacht zijn.
Wat niet verkocht gaat worden mag hij weer terug gaan geven.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat gaat vast een enorm succes worden.![]()
Gestolenquote:Op maandag 25 februari 2019 11:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben jij trouwens van naam veranderd of heb je je UI gewoon gejat hier?
ik was zo dom geweest om van stream te wisselen...nu zie ik ook dit al en tijdjequote:Op maandag 25 februari 2019 11:28 schreef freaky40 het volgende:
Gaat weer lekker met de streams.
[ afbeelding ]
Ja....quote:Op maandag 25 februari 2019 11:35 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zeker als de potentiële kopers zien dat ze met die hobbelteddy's lopen te klooien en gooien
er werd hier gisteren hardnekkig verkondigd dat het in consignatie wasquote:Op maandag 25 februari 2019 11:29 schreef Sambalbaai het volgende:
Ze lopen allemaal te klagen over de knuffels die Jessie heeft ingekocht: 10 euro per stuk inkoop.
Klopt ja. Maar lijkt alsof het per deel van Nederland is ofzo want gisteravond hadden er al veel last en ik nog niet. Is pas veel later gekomen. Ja kweet ook niet zeg, zeg ook maar wat.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die op zondagavond al begonnen was.......
Veel mensen noemen me Jian, dus ik heb zijn UI maar gejat, wel gevraagd of het mocht. Hij vond het prima, vandaarquote:Op maandag 25 februari 2019 11:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben jij trouwens van naam veranderd of heb je je UI gewoon gejat hier?
Ik heb ook dezelfde stream, kan niet eens wisselen Jens en Jessie in beeld.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik was zo dom geweest om van stream te wisselen...nu zie ik ook dit al en tijdje
Jajaquote:Op maandag 25 februari 2019 11:37 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Veel mensen noemen me Jian, dus ik heb zijn UI maar gejat, wel gevraagd of het mocht. Hij vond het prima, vandaar
Echt een achterlijke deal.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:36 schreef Verida het volgende:
[..]
er werd hier gisteren hardnekkig verkondigd dat het in consignatie was
en dat die man er alleen maar een B&B overnachting en nog wat dingen voor wilde hebben..
Maar zelfs als ze niet ingekocht zijn, maar in consignatie verkocht gaan worden, dan nog vind ik een B&B overnachting gratis aanbieden, als tegenprestatie, ook stelen van de BV
En dat heeft niets te maken met het feit dat de B&B toch nooit verhuurd wordt, want dan hoef je het nog niet gratis weg te geven
En over de opslag van al die domme dingen is ook niet nagedacht of gesproken.
En Merel heeft er gisteren al minimaal 1 kapot gemaakt...
quote:Op maandag 25 februari 2019 11:37 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Veel mensen noemen me Jian, dus ik heb zijn UI maar gejat, wel gevraagd of het mocht. Hij vond het prima, vandaar
Is dat dezelfde?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:36 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Gestolenmaar hij/zij lijkt vrolijker met Keith dan met Lagertha
Denk je.....heb het idee dat het langzaam weer de oude wordt.......quote:Op maandag 25 februari 2019 11:36 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Gestolenmaar hij/zij lijkt vrolijker met Keith dan met Lagertha
quote:Op maandag 25 februari 2019 11:37 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
De volksheld kan dan beter een figurant op de bank zetten.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:19 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Opnieuw opstarten ook geen effect?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik was zo dom geweest om van stream te wisselen...nu zie ik ook dit al en tijdje
Jessie mag en kan alles en net nog commentaar dat er teveel wordt weggegeven.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:36 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat die man er alleen maar een B&B overnachting en nog wat dingen voor wilde hebben..
Maar zelfs als ze niet ingekocht zijn, maar in consignatie verkocht gaan worden, dan nog vind ik een B&B overnachting gratis aanbieden, als tegenprestatie, ook stelen van de BV
En dat heeft niets te maken met het feit dat de B&B toch nooit verhuurd wordt, want dan hoef je het nog niet gratis weg te geven
Ik hoorde gisteravond Jessie tegen Jens zeggen 1400 euro, ik denk dat ik ze binnen een week kwijt ben. Ik dacht dat hij de koopprijs bedoelde maar het zou ook de beoogde winst kunnen zijn. De man waar jij ze van kocht/overnam heeft 15 euro per stuk betaald en verkocht ze voor 35 dus Jessie zal ze niet voor niets hebben 'gekregen'.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Je bént gewoon Jian!quote:Op maandag 25 februari 2019 11:37 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die deal over die kermisbeesten is ook niet overlegd, maar een beslissing van Jessie, op het moment dat de markt haast afgelopen was.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jessie mag en kan alles en net nog commentaar dat er teveel wordt weggegeven.
quote:Op maandag 25 februari 2019 11:37 schreef freaky40 het volgende:
Lijkt er dus op of er een aantal servers uit liggen waar je dan als je pech hebt op zit. Sommige zitten wellicht op een server die nog wel draait.
Neem aan dat het nu bijna is opgelost want dat is meestal zo...quote:Op maandag 25 februari 2019 11:41 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Komen ze zoals altijd weer lekker laat mee.
En Merel die er al een heeft gesloopt, en weer terug in de tas heeft gedaan alsof erquote:Op maandag 25 februari 2019 11:35 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zeker als de potentiële kopers zien dat ze met die hobbelteddy's lopen te klooien en gooien
Niet alleen Jessie hoor, het was ook idee van Jens dat heeft hij gister zelf gezegd tegen de zuiplappen in de siloquote:Op maandag 25 februari 2019 11:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Die deal over die kermisbeesten is ook niet overlegd, maar een beslissing van Jessie, op het moment dat de markt haast afgelopen was.
Die verkoper had een mooi verhaal, dat hij ze voor 15 euro had ingekocht en voor 35 had verkocht en op de markt in Utopia goed verkocht had....
Jessie is daar mooi ingestonken.
Ja dat verstond je verkeerd. Hij denkt dat Lotus goed met Mike zou kunnen samenwerken.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:41 schreef Koos1958 het volgende:
Tim dat hij er aan zit te denken om in de buitenwereld een bedrijf met Mike op te zetten of verstond ik dat nu verkeerd.
quote:Op maandag 25 februari 2019 11:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Merel die er al een heeft gesloopt, en weer terug in de tas heeft gedaan alsof er
niets aan de hand is
Het was toch echt alleen maar Jessie die stond te overleggen met die verkoper, die vent in die witte trui.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:43 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Niet alleen Jessie hoor, het was ook idee van Jens dat heeft hij gister zelf gezegd tegen de zuiplappen in de silo
oke dank je wel voor de opheldering viel er in vandaarquote:Op maandag 25 februari 2019 11:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja dat verstond je verkeerd. Hij denkt dat Lotus goed met Mike zou kunnen samenwerken.
Hij heeft ook een deal met wasmiddel gemaakt. Niets overleggen met de groep natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Die deal over die kermisbeesten is ook niet overlegd, maar een beslissing van Jessie, op het moment dat de markt haast afgelopen was.
Die verkoper had een mooi verhaal, dat hij ze voor 15 euro had ingekocht en voor 35 had verkocht en op de markt in Utopia goed verkocht had....
Jessie is daar mooi ingestonken.
En wat voor deal is dat?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij heeft ook een deal met wasmiddel gemaakt. Niets overleggen met de groep natuurlijk.
Ook gemeen voor een toekomstige klant zeg, typisch iets voor dat gluipkind.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Merel die er al een heeft gesloopt, en weer terug in de tas heeft gedaan alsof er
niets aan de hand is
Meisje toch.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Franny weet niet wat ze wil, dat is haar hele leven al haar probleem, meisje toch ....
Dat is dan raar he als Jens het zelf zegt. Maar idd er is ook nog een deal met wasmiddel gesloten en dat was dacht ik dezelfde vent als van die knuffelhobbel dingesquote:Op maandag 25 februari 2019 11:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was toch echt alleen maar Jessie die stond te overleggen met die verkoper, die vent in die witte trui.
Tieten en een bierbuik. En dan heb ik het over die nicht in de kast.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:43 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Badmeester worden we al bruin!
Dacht ff dat de wasmiddelen voor eigen gebruik was.....heb niet gezien hoeveel hij daarvan had.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:45 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Dat is dan raar he als Jens het zelf zegt. Maar idd er is ook nog een deal met wasmiddel gesloten en dat was dacht ik dezelfde vent als van die knuffelhobbel dinges
Jens heeft achter de bar heel hard staan werken.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:45 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Dat is dan raar he als Jens het zelf zegt. Maar idd er is ook nog een deal met wasmiddel gesloten en dat was dacht ik dezelfde vent als van die knuffelhobbel dinges
Ja, te erg toch!quote:Op maandag 25 februari 2019 11:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
niets aan de hand is
Het is daar heel beschut. En ze leven al zo lang buiten in veel lagere temperaturen dan wij binnenshuis. Ik kan me wel voorstellen dat het nu voor hen warm aanvoeltquote:Op maandag 25 februari 2019 11:47 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap het niet hoor, is hier iemand voor het huis aan het werk ga af en toe kijken maar bbrr tis best fris
[ afbeelding ]
Is voor daar inderdaad maar was een 'koopje'.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht ff dat de wasmiddelen voor eigen gebruik was.....heb niet gezien hoeveel hij daarvan had.
Ja is voor eigen gebruikquote:Op maandag 25 februari 2019 11:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht ff dat de wasmiddelen voor eigen gebruik was.....heb niet gezien hoeveel hij daarvan had.
Hier ook hoor, misschien uit de wind in de zon dat het wat warmer aanvoelt. Wilde gisteren nog ff gaan fietsen maar was mij nog te frisjes hoor.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:47 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap het niet hoor, is hier iemand voor het huis aan het werk ga af en toe kijken maar bbrr tis best fris
[ afbeelding ]
50 euro hoorde ik en las ikquote:Op maandag 25 februari 2019 11:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij had het over 15 inkoop en dan verkopen voor 35 á 40 euro p/st
En wat was het nieuws, zat net ff niet te luisterenquote:Op maandag 25 februari 2019 11:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tim krijgt goed nieuws van Lotus ....![]()
quote:Op maandag 25 februari 2019 11:49 schreef BloesBloes het volgende:
Mensen op de markt hebben verteld dat Tim een kleine heeft. Lotus verteld het nu aan Tim.
Wat?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2019 11:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |