Dan spreek je DIE alleen aan en niet alle drinkers.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Probleem is dus dat er een aantal zijn die dat dus niet kunnen. Het in de hand houden.
Is al wel gebleken eerder.
Adriaan is aandachtsgeil....Pakte idd weer even zijn momentje..quote:Op maandag 25 februari 2019 12:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Beetje slap wegloopmomentje van Adriaan. Heb ze wel eens beter en heftiger gezien.
dat staat niet op insta van mikequote:Op maandag 25 februari 2019 12:32 schreef Dotteke het volgende:
Lotus kreeg veel knuffels gekregen, Mike had dat op instagram gezet
En ze heeft genoten van de after after party
[ afbeelding ]
Iets wat Jessie niet doet is ook verboden voor een ander. Hoe dwarser hij ligt hoe dwarser de reacties daarop.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jessie zocht weer even wat om over te zeiken...........Vreselijk figuur....
En Jessie probeert zich er weer onderuit te lullen.........quote:Op maandag 25 februari 2019 12:52 schreef Dotteke het volgende:
Goed zo Ger
Ger spreekt Jessie aan op het feit dat hij in in 1 ook gedronken heeft, laat mensen die er nu in komen het ook ondervinden
Ik tik neer wat ik hoor, Lotus zegt wat zij heeft gehoordquote:Op maandag 25 februari 2019 12:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
dat staat niet op insta van mike
Steeds meer mensen verzetten zich tegen Jessie, ik genietquote:Op maandag 25 februari 2019 12:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En Jessie probeert zich er weer onderuit te lullen.........
Werd ook eens tijd.........quote:Op maandag 25 februari 2019 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Steeds meer mensen verzetten zich tegen Jessie, ik geniet
Die heeft straks niks meer te vertellen.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Steeds meer mensen verzetten zich tegen Jessie, ik geniet
Begrijpelijk, Erik is ook een zuipschuit........quote:
Als hij dat wil, lekker laten, Als iemand wil roken, lekker latenquote:Op maandag 25 februari 2019 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, Erik is ook een zuipschuit........
Ze heeft wel gelijk. Gerrit valt haar ook bij: het gaat nu niet om wie er zeikerd genoemd wordt. het gaat om het onderwerp.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |