Ja morgen zal ik wel weer met mn pinpas bij de kantine staan.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben elke ochtend te lui, terwijl ik zeker 80 euro per maand kan besparen als ik mijn eigen lunch meeneem
Der Mann is geen toezichthouder en handhaver van kapvergunningen :s dat doet iemand anders bij de gemeente alquote:Op maandag 25 februari 2019 12:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goeie, gewoon zeggen dat je die 190 uur buiten bomen hebt geteld
Totale aantal: 3.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goeie, gewoon zeggen dat je die 190 uur buiten bomen hebt geteld
reden is niet gevraagdquote:Op maandag 25 februari 2019 12:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb je niet mooie werkzaamheden voor je vrije 'thuiswerkdagen' verzonnen dan? Als je toch zo'n overzicht moet bijhouden vallen lege werkdagen zonder verlof nogal op.
iets waar wij overduidelijk een note voor zouden krijgenquote:Op maandag 25 februari 2019 12:56 schreef HPLC het volgende:
waarom heeft een mod nu van die andere SC de KK SC gemaakt?
Was je baas nou nog bomen tellen of zat hij toch bij het gesprek?quote:Op maandag 25 februari 2019 12:55 schreef Der_Mann het volgende:
ik denk dat ze gewoon pauze wilden houden dus het gesprek was binnen 10 minuten voorbij
hij was er bij, hij bleef nog drie kwartier kletsen en toen kreeg hij opeens de herinnering in zijn agendaquote:Op maandag 25 februari 2019 12:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was je baas nou nog bomen tellen of zat hij toch bij het gesprek?
Nee ik vraag aan jou waarom je niet mooi een urenoverzicht hebt verzonnenquote:
ik kan niet thuiswerken, daar heb je een laptop van de zaak voor nodig en die heb ik nooit aangevraagdquote:Op maandag 25 februari 2019 12:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee ik vraag aan jou waarom je niet mooi een urenoverzicht hebt verzonnenje kan toch doen alsof je thuis werkt? zo doen je collega's dat ook. Dan krijg je hooguit gezeik dat je te vaak thuis werkt, maar niet over verlof.
Dan heb je naar je zelf iets gemaild waar je aan gewerkt hebtquote:Op maandag 25 februari 2019 12:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan niet thuiswerken, daar heb je een laptop van de zaak voor nodig en die heb ik nooit aangevraagd
je hebt meer over de situatie nagedacht dan iedereen die bij het gesprek aanwezig wasquote:Op maandag 25 februari 2019 13:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan heb je naar je zelf iets gemaild waar je aan gewerkt hebt
moet kunnenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:03 schreef Chia het volgende:
Wel echt amateuristisch van je dat je geen laptop hebt en niet kan thuiswerken
Nee je moet eens nadenken voordat je regels gaat overtreden.quote:
maar mijn bedoeling was juist dat ze het niet zouden pikken en me zouden ontslaanquote:Op maandag 25 februari 2019 13:07 schreef Catkiller het volgende:
Duidelijk een moederskindje die gewend is dat iemand alles maar pikt.
Dan kan je beter die dikke vrouw die bij de hoofdingang zit vol in de kut grijpenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar mijn bedoeling was juist dat ze het niet zouden pikken en me zouden ontslaan
Daar geniet ik alleen maar van hoorquote:Op maandag 25 februari 2019 13:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan kan je beter die dikke vrouw die bij de hoofdingang zit vol in de kut grijpen
Voel je daar wat van ja?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar geniet ik alleen maar van hoor
Een dikke kut wil niet zeggen dat het een gevoelloze kut isquote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar geniet ik alleen maar van hoor
is een potquote:Op maandag 25 februari 2019 13:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan kan je beter die dikke vrouw die bij de hoofdingang zit vol in de kut grijpen
Mooi, dan weet je helemaal zeker dat die er niet op zit te wachten.quote:
Ja, ik heb daar echt geen weet vanquote:Op maandag 25 februari 2019 13:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een dikke kut wil niet zeggen dat het een gevoelloze kut is
Dat zei je vriendin ook al.quote:
Jij hebt sowieso geen verstand van kuttenquote:
Koekoekquote:Op maandag 25 februari 2019 13:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso geen verstand van kutten
Moet je ook niet willenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso geen verstand van geurdozen
wel van kutposts heyheeytjesquote:Op maandag 25 februari 2019 13:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
en ik?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
RTquote:
Jij welquote:
Is dit echt een vraag die je moet stellen gastquote:
Jaquote:Op maandag 25 februari 2019 13:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dit echt een vraag die je moet stellen gast
wat een mongool jaquote:Op maandag 25 februari 2019 11:26 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
@:Wielrennerdt moet je deze gek zien
Het is "serieus" ipv "echt"quote:Op maandag 25 februari 2019 13:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dit echt een vraag die je moet stellen gast
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:28 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
zit je nou nog steeds in deze Sc ipv te werken??
oh wcaht je werkt niet he
hlpc die weer iets niet snapt.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:56 schreef HPLC het volgende:
waarom heeft een mod nu van die andere SC de KK SC gemaakt?
Niet gezien, ik kijk geen Overwatch league maatquote:Op maandag 25 februari 2019 13:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat vond je ervan dat de Shanghai Dragons eindelijk een overwinning kregen??
had gisteren mijn allereerste overwinning in Apex. ik had 2 kills en mijn teammaten bij elkaar 18.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet gezien, ik kijk geen Overwatch league maat
Ben helemaal Apex Legends minded
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had gisteren mijn allereerste overwinning in Apex. ik had 2 kills en mijn teammaten bij elkaar 18.
tuurlijk niet, op PS4 is de grootste community ook nogquote:Op maandag 25 februari 2019 13:30 schreef Zosk het volgende:
[..]![]()
Is dat spel ook op console ja? Dacht alleen PC master race
Zondequote:Op maandag 25 februari 2019 13:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tuurlijk niet, op PS4 is de grootste community ook nog
in Overwatch op console land ik met regelmaat headshots vriend, ik kan allesquote:Op maandag 25 februari 2019 13:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zonde
Shooters hoor je op pc te spelen
Maar goed dat je het speelt, ik vind het echt een heel goed spel
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:32 schreef Zosk het volgende:
De posts zijn alweer weg
Ik vind wielrennerdt nu al een loser en ken hem net twee minuten
He, wat toevallig. Geldt ook voor jouquote:Op maandag 25 februari 2019 13:32 schreef Zosk het volgende:
De posts zijn alweer weg
werd ie maar geaborteerd na 2 minutenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:32 schreef Zosk het volgende:
De posts zijn alweer weg
Haten op wrquote:Op maandag 25 februari 2019 13:32 schreef Zosk het volgende:
De posts zijn alweer weg
mafklapperquote:Op maandag 25 februari 2019 13:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
werd ie maar geaborteerd na 2 minuten
Jij hebt er geen verstand van hahaquote:Op maandag 25 februari 2019 13:32 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
He, wat toevallig. Geldt ook voor jou
love you xx
TR? Wat lul je nou?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
TRs plaatsen doe je maar lekker in een andere SC, lutsers
Mijn account bestond al toen jullie nog op de basisschool zatenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Haten op wr![]()
Gooi je account weg
vraag is of je daar trots op moet zijnquote:Op maandag 25 februari 2019 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn account bestond al toen jullie nog op de basisschool zaten
dus 6 maanden geleden? ahahhhahquote:Op maandag 25 februari 2019 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn account bestond al toen jullie nog op de basisschool zaten
Dat ik gebruik maak van het internet sinds die mogelijkheid er is? Nee lijkt me nietquote:Op maandag 25 februari 2019 13:34 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
vraag is of je daar trots op moet zijn
Je bent zelf dik he dikkertjequote:Op maandag 25 februari 2019 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb het niet over jou, ik leg je alleen uit waarom ik hem een loser vind
ons niet kunnen handelenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stuur die teringhoeren eens terug naar die andere SC waar ze zelf om hebben zitten janken
Fixedquote:Op maandag 25 februari 2019 13:35 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
VK is ready vandaag![]()
deze man
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stuur die teringhoeren eens terug naar die andere SC waar ze zelf om hebben zitten janken
Nee iedereen is hier welkom dus jammer de bammerquote:Op maandag 25 februari 2019 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |