Het is "serieus" ipv "echt"quote:Op maandag 25 februari 2019 13:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dit echt een vraag die je moet stellen gast
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:28 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
zit je nou nog steeds in deze Sc ipv te werken??
oh wcaht je werkt niet he
hlpc die weer iets niet snapt.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:56 schreef HPLC het volgende:
waarom heeft een mod nu van die andere SC de KK SC gemaakt?
Niet gezien, ik kijk geen Overwatch league maatquote:Op maandag 25 februari 2019 13:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat vond je ervan dat de Shanghai Dragons eindelijk een overwinning kregen??
had gisteren mijn allereerste overwinning in Apex. ik had 2 kills en mijn teammaten bij elkaar 18.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet gezien, ik kijk geen Overwatch league maat
Ben helemaal Apex Legends minded
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had gisteren mijn allereerste overwinning in Apex. ik had 2 kills en mijn teammaten bij elkaar 18.
tuurlijk niet, op PS4 is de grootste community ook nogquote:Op maandag 25 februari 2019 13:30 schreef Zosk het volgende:
[..]![]()
Is dat spel ook op console ja? Dacht alleen PC master race
Zondequote:Op maandag 25 februari 2019 13:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tuurlijk niet, op PS4 is de grootste community ook nog
in Overwatch op console land ik met regelmaat headshots vriend, ik kan allesquote:Op maandag 25 februari 2019 13:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zonde
Shooters hoor je op pc te spelen
Maar goed dat je het speelt, ik vind het echt een heel goed spel
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:32 schreef Zosk het volgende:
De posts zijn alweer weg
Ik vind wielrennerdt nu al een loser en ken hem net twee minuten
He, wat toevallig. Geldt ook voor jouquote:Op maandag 25 februari 2019 13:32 schreef Zosk het volgende:
De posts zijn alweer weg
werd ie maar geaborteerd na 2 minutenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:32 schreef Zosk het volgende:
De posts zijn alweer weg
Haten op wrquote:Op maandag 25 februari 2019 13:32 schreef Zosk het volgende:
De posts zijn alweer weg
mafklapperquote:Op maandag 25 februari 2019 13:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
werd ie maar geaborteerd na 2 minuten
Jij hebt er geen verstand van hahaquote:Op maandag 25 februari 2019 13:32 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
He, wat toevallig. Geldt ook voor jou
love you xx
TR? Wat lul je nou?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
TRs plaatsen doe je maar lekker in een andere SC, lutsers
Mijn account bestond al toen jullie nog op de basisschool zatenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Haten op wr![]()
Gooi je account weg
vraag is of je daar trots op moet zijnquote:Op maandag 25 februari 2019 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn account bestond al toen jullie nog op de basisschool zaten
dus 6 maanden geleden? ahahhhahquote:Op maandag 25 februari 2019 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn account bestond al toen jullie nog op de basisschool zaten
Dat ik gebruik maak van het internet sinds die mogelijkheid er is? Nee lijkt me nietquote:Op maandag 25 februari 2019 13:34 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
vraag is of je daar trots op moet zijn
Je bent zelf dik he dikkertjequote:Op maandag 25 februari 2019 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb het niet over jou, ik leg je alleen uit waarom ik hem een loser vind
ons niet kunnen handelenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stuur die teringhoeren eens terug naar die andere SC waar ze zelf om hebben zitten janken
Fixedquote:Op maandag 25 februari 2019 13:35 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
VK is ready vandaag![]()
deze man
quote:Op maandag 25 februari 2019 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stuur die teringhoeren eens terug naar die andere SC waar ze zelf om hebben zitten janken
Nee iedereen is hier welkom dus jammer de bammerquote:Op maandag 25 februari 2019 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |