quote:
gewoon, vindt ie leukquote:Op maandag 25 februari 2019 11:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Waarom gaat die bomen tellen, is het een FOK!ker?
Wijs hem eens op MEN heeft die nog wat te doen met slecht weerquote:
;Pquote:
Ik denk dat we de triple gaan pakkenquote:Op maandag 25 februari 2019 11:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
ons aller Ajax heeft weer prima zaken gedaan
Waarom haat je voetbal?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:29 schreef Goudenvis het volgende:
Hoop dat dat kut voetbal verboden wordt
Ik haat voetbal niet, maar mensen die veel over voetbal lullen zijn altijd van die simpele types die alleen maar over voetbal en bier kunnen praten.quote:
Wat een generalisering.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:33 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik haat voetbal niet, maar mensen die veel over voetbal lullen zijn altijd van die simpele types die alleen maar over voetbal en bier kunnen praten.
Ben wel echt benieuwd naar de halve finale bekerquote:Op maandag 25 februari 2019 11:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat we de triple gaan pakken
Kroket natuurlijk, maar wel met mosterdquote:Op maandag 25 februari 2019 11:37 schreef Goudenvis het volgende:
Mmmm broodje kroket of broodje frikandel (niet te verwarren met frikandelbroodje)... Moelijke keuze
echt hequote:Op maandag 25 februari 2019 11:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben wel echt benieuwd naar de halve finale beker
Werd inderdaad tijd.quote:
Eet zequote:Op maandag 25 februari 2019 11:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Haha ik ben me er een.
Nou, tijd voor lunch.
We klikken toch nietquote:Op maandag 25 februari 2019 11:56 schreef Zosk het volgende:
Ik maak jullie er niet gelukkig mee maar dat boeit me niet haha
quote:
wanneer ga jij lief doen?quote:Op maandag 25 februari 2019 12:06 schreef Cronometer het volgende:
Waarom staat er bij ginger hahaatjes
Dank maat. Jij (en eventueel anderen hier) hetzelfde.quote:
o dan pak ik nu een broodjequote:Op maandag 25 februari 2019 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dank maat. Jij (en eventueel anderen hier) hetzelfde.
Begin je nou alweer met mij te pestenquote:Op maandag 25 februari 2019 12:06 schreef Cronometer het volgende:
Waarom staat er bij ginger hahaatjes
het was heerlijkquote:Op maandag 25 februari 2019 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dank maat. Jij (en eventueel anderen hier) hetzelfde.
Lekkere plaat hequote:Op maandag 25 februari 2019 11:56 schreef Zosk het volgende:
Ik maak jullie er niet gelukkig mee maar dat boeit me niet haha
Ja!quote:Op maandag 25 februari 2019 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien moet je de : weglaten.
@:rozevla
In quotes komt er wel een : tussen te staan, vandaar de verwarring denk ik.quote:
Kom jij er even goed vanaf.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:36 schreef Der_Mann het volgende:
update van het gesprek:
ze vinden dat ik mijn werk prima uitvoer, mijn 190 vrije dagen zonder verlof doen ze niks mee, mag mijn verlof van 2019 gewoon opmaken, als straf moet ik nu verlof 3 dagen van tevoren doorgeven
en ik heb niet eens veel gezegd
dit was het tegenovergestelde van wat ik wilde.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom jij er even goed vanaf.
Het leven is zoveel mooier als je werk hebt.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit was het tegenovergestelde van wat ik wilde.
Ripquote:Op maandag 25 februari 2019 12:36 schreef Der_Mann het volgende:
update van het gesprek:
ze vinden dat ik mijn werk prima uitvoer, mijn 190 vrije dagen zonder verlof doen ze niks mee, mag mijn verlof van 2019 gewoon opmaken, als straf moet ik nu verlof 3 dagen van tevoren doorgeven
quote:Op maandag 25 februari 2019 12:36 schreef Der_Mann het volgende:
update van het gesprek:
Beter je best doen het volgende gesprek.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit was het tegenovergestelde van wat ik wilde.
quote:Op maandag 25 februari 2019 12:36 schreef Der_Mann het volgende:
update van het gesprek:
baal jij even, met je 190 vrije dagen verlofquote:Op maandag 25 februari 2019 12:36 schreef Der_Mann het volgende:
update van het gesprek:
190 uur, typfoutjequote:Op maandag 25 februari 2019 12:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
baal jij even, met je 190 vrije dagen verlof
eentje vroeg of ik thuis bleef door problemen thuisquote:Op maandag 25 februari 2019 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter je best doen het volgende gesprek.
quote:Op maandag 25 februari 2019 12:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eentje vroeg of ik thuis bleef door problemen thuis
ik zei nee
hij zei dat is mooi
dat was einde onderwerp
Jammer, dat was je kans. Gewoon zeggen dat je niet lekker in je vel zit en een heel huilverhaal en dan had je het op een burn-out kunnen gooien en paar weken vrijaf met re-integratie.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eentje vroeg of ik thuis bleef door problemen thuis
ik zei nee
hij zei dat is mooi
dat was einde onderwerp
Apart dat ze dat van jou niet pikken.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had een groot voortgangsgesprek omdat ik vorig jaar veel thuis bleef zonder verlof te nemen
Oeiquote:Op maandag 25 februari 2019 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1 collega vertrouwde het niet en vroeg om mijn urenoverzicht, een Fylaxje
quote:Op maandag 25 februari 2019 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar dus welquote:Op maandag 25 februari 2019 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Apart dat ze dat van jou niet pikken.
Fijne werkvloerquote:Op maandag 25 februari 2019 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ah oke dacht te lezen dat je nu in voren je verlof aan moet geven en dus anders dan voorheen ging.quote:
3 dagen was altijd al een regel maar die volgde ik gewoon nietquote:Op maandag 25 februari 2019 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah oke dacht te lezen dat je nu in voren je verlof aan moet geven en dus anders dan voorheen ging.
quote:Op maandag 25 februari 2019 12:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
3 dagen was altijd al een regel maar die volgde ik gewoon niet
En dat ga je nu wel doen?quote:Op maandag 25 februari 2019 12:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
3 dagen was altijd al een regel maar die volgde ik gewoon niet
Wat een zure lul.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jij bent toch zo'n rijke kerel van Young Capitalquote:Op maandag 25 februari 2019 12:47 schreef TARDIS. het volgende:
Om geld te besparen smeer ik nu mijn eigen brood. Ik heb nog nooit zo zuur mijn boterhammetjes naar binnen zitten werken wat een saaie ellende.
Ik ben elke ochtend te lui, terwijl ik zeker 80 euro per maand kan besparen als ik mijn eigen lunch meeneemquote:Op maandag 25 februari 2019 12:47 schreef TARDIS. het volgende:
Om geld te besparen smeer ik nu mijn eigen brood. Ik heb nog nooit zo zuur mijn boterhammetjes naar binnen zitten werken wat een saaie ellende.
Als iemand 5 weken extra vakantie pakt op een ambtenarenbaantje terwijl ik wel mijn uren maak dan zou ik ook niet blij zijn als ik dat door had.quote:
hij is er zelf bijna ook nooitquote:Op maandag 25 februari 2019 12:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als iemand bijna 5 weken extra vakantie pakt op een ambtenarenbaantje terwijl ik wel mijn uren maak dan zou ik ook niet blij zijn als ik dat door had.
Zou het bij gaan houden nu en hem ook verraden dan.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:49 schreef Der_Mann het volgende:
als hij 12:00 verlof heeft staan gaat ie 11:15 weg
ik slash zijn banden gewoonquote:Op maandag 25 februari 2019 12:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou het bij gaan houden nu en hem ook verraden dan.
Heb je niet mooie werkzaamheden voor je vrije 'thuiswerkdagen' verzonnen dan? Als je toch zo'n overzicht moet bijhouden vallen lege werkdagen zonder verlof nogal op.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nee zeker niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent toch zo'n rijke kerel van Young Capital
Goeie, gewoon zeggen dat je die 190 uur buiten bomen hebt geteldquote:Op maandag 25 februari 2019 12:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb je niet mooie werkzaamheden voor je vrije 'thuiswerkdagen' verzonnen dan? Als je toch zo'n overzicht moet bijhouden vallen lege werkdagen zonder verlof nogal op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |