SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2019 18:49:07 ]
Lijkt wel een wijfquote:Op maandag 25 februari 2019 10:30 schreef Rozevla het volgende:
Wat is die VK voor een labiele mod.
Zwart blauw zwart blauw
Open dicht open dicht
wie de fok is nielsquote:Op maandag 25 februari 2019 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
Yooooo betekent nu dat niels ook weer terug is?
zo mooi is het leven nietquote:Op maandag 25 februari 2019 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
Yooooo betekent nu dat niels ook weer terug is?
Gvdquote:
Waarmee?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend geoefend maat.
Hoezo?quote:
mongooltjes, mongooltjes everywhere..quote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
Durft niemand meer te posten nu dan? is onze oude SC renamed naar die kroeg geneuzel eigenlijk?
een spiegel hebbenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mongooltjes, mongooltjes everywhere..
Gewoon negeren kunnen ze weer oneliners tegen elkaar droppen in die debielensc die moet doorgaan voor klb scquote:Op maandag 25 februari 2019 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mongooltjes, mongooltjes everywhere..
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon negeren kunnen ze weer oneliners tegen elkaar droppen in die debielensc die moet doorgaan voor klb sc
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon negeren kunnen ze weer oneliners tegen elkaar droppen in die debielensc die moet doorgaan voor klb sc
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
Gaat ook goed in die andere sc zegaanwinst
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
Gaat ook goed in die andere sc zegaanwinst
gewoon een merger amicequote:Op maandag 25 februari 2019 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
KLB SC is de klaagkroeg geworden en andersom?
wat een chaosquote:Op maandag 25 februari 2019 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
Lijkt er wel op.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
Nee ik behoef geen meelij.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:43 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
zullen we onze conversatie even voortzetten ?????
Als je zo sterk bent dan kun je een dosis kanker toch wel aanquote:Op maandag 25 februari 2019 10:44 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
niet kunnen handelen![]()
mensen kanker wensen![]()
zwakte tonen op fok![]()
_!
hplc reactie binnengeharktquote:Op maandag 25 februari 2019 10:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je zo sterk bent dan kun je een dosis kanker toch wel aan
Zo dom zijnquote:Op maandag 25 februari 2019 10:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je zo sterk bent dan kun je een dosis kanker toch wel aan
Zelfs blij verrast om jou hier te zien jeetjequote:Op maandag 25 februari 2019 10:45 schreef Flamarande het volgende:
Oef ik zat even in de verkeerde sc dacht al waar zijn jullie huuu
Wat is dit manquote:Op maandag 25 februari 2019 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelfs blij verrast om jou hier te zien jeetje
hans en haags?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom smeken die kneusjes zo om aandacht?
Ja al die chaos hier en dan wat bekende gezichten zien is wel hele fijn. Autisme is een zware kluif hoor.quote:
Wetenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:48 schreef wielrennerdt het volgende:
tering goed voor mijn postcount trouwens dit
je bent wat?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:49 schreef Myrr het volgende:
Zeven jaar.
Zo lang ben ik al kijken kijken niet kopen.
villa?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:49 schreef Myrr het volgende:
Zeven jaar.
niet gewoon geld hebben om uit te gevenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:49 schreef Myrr het volgende:
Zeven jaar.
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
kijken kijken niet kopen
Ben je blind ofzo
bakkesquote:Op maandag 25 februari 2019 10:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
kijken kijken niet kopen
Ben je blind ofzo
ah ja, dat was 1 van de mogelijkhedenquote:
hoi, ben jij nog wel echt?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:52 schreef Myrr het volgende:
Ja zonder context ben ik niet erg duidelijk met mijn uitspraken.
kan gebeuren.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:52 schreef Myrr het volgende:
Ja zonder context ben ik niet erg duidelijk met mijn uitspraken.
Daar ben ik nu ook volgens mijquote:Op maandag 25 februari 2019 10:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja echt ga maar naar de klaagkroeg doei.
Godverdomme jij hebt het echt verneukt vandaag.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook volgens mij
Ja bedoel wielrennerd.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook volgens mij
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:54 schreef Goudenvis het volgende:
Niels zal wel het sletje zijn van de sc circlejerk
hoe laat gaan we vliegenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:54 schreef Goudenvis het volgende:
Niels zal wel het sletje zijn van de sc circlejerk
Altijdquote:Op maandag 25 februari 2019 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hoi, ben jij nog wel echt?
Ik heb niet lopen kloten met de reeksen, we worden keihard genaaid door @Der_Mannquote:Op maandag 25 februari 2019 10:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Godverdomme jij hebt het echt verneukt vandaag.
ik hoop echt dat die ontslagen wordt en geen uitkering krijgtquote:Op maandag 25 februari 2019 10:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb niet lopen kloten met de reeksen, we worden keihard genaaid door @:Der_Mann
lekker hoorquote:Op maandag 25 februari 2019 10:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb niet lopen kloten met de reeksen, we worden keihard genaaid door @:Der_Mann
Geen baan meer en geen sc meer wat moet je dan nog met je levenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop echt dat die ontslagen wordt en geen uitkering krijgt
Je had dit niet zo wispelturig moeten openen en sluiten en weer openen.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
le epic troll xDquote:Op maandag 25 februari 2019 10:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
straatmuzikant wordenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:58 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Geen baan meer en geen sc meer wat moet je dan nog met je leven
SC'ers verdienen helemaal niksquote:Op maandag 25 februari 2019 11:00 schreef TARDIS. het volgende:
Der_Mann verdient echt user van het jaar 2019 door deze actie.
quote:Op maandag 25 februari 2019 11:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ben ff een goed potje aan t schijten.
heb ik toch nog een reden om na het laatste seizoen game of thrones dit jaar door te leven.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:00 schreef TARDIS. het volgende:
Der_Mann verdient echt user van het jaar 2019 door deze actie.
Ben jij ook een klaagkroeger of is dit wel een leuke userquote:Op maandag 25 februari 2019 11:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ben ff een goed potje aan t schijten.
Ik ben leuk.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:01 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ben jij ook een klaagkroeger of is dit wel een leuke user
Welkom in mijn kliekje.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:05 schreef Quotidien het volgende:
Doe de groeten aan @:Goudenvis als je gesprek hebt bij de sociale werkplaats. Je kunt hem herkennen door het schuim op zijn mond.
Ha collega! Hoe is het met die spijkers die je in je vingers kreeg? Al geopereerd?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:05 schreef Quotidien het volgende:
Doe de groeten aan @:Goudenvis als je gesprek hebt bij de sociale werkplaats. Je kunt hem herkennen door het schuim op zijn mond.
Bedankt Hansquote:Op maandag 25 februari 2019 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
volgens mij heb ik nu per ongeluk de echt SC mors en morsdood gemaakt
Was het toch alquote:Op maandag 25 februari 2019 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
Klasse, vriend. Je carrière en je volledige sociale kring in de tijdsspanne van een uur.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
per ongelukquote:Op maandag 25 februari 2019 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
Helaas wel maar van korte duur, want ik heb weer gelost en de pallets sorteren zichzelf niet hè.quote:
Lekker bezig Noel.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Helaas wel maar van korte duur, want ik heb weer gelost en de pallets sorteren zichzelf niet hè.
Beetje een dom 'grapje', ja.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
Zeker wel.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry, vriend. we maken allemaal wel eens een fout. zou je me ooit kunnen vergeven?
Ja ik post overal maar nu geen idee waar ik echt moet zijn.quote:
Hey jij ook hierquote:Op maandag 25 februari 2019 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ik post overal maar nu geen idee waar ik echt moet zijn.
Ik ook niet, maar denk dat ik hier moet zijnquote:Op maandag 25 februari 2019 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ik post overal maar nu geen idee waar ik echt moet zijn.
denk het nietquote:Op maandag 25 februari 2019 11:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar denk dat ik hier moet zijn
Ja ik kijk het even aanquote:Op maandag 25 februari 2019 11:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar denk dat ik hier moet zijn
Hey makkerquote:
Ik laat me aangenaam verrassenquote:Op maandag 25 februari 2019 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ik kijk het even aan
[..]
Hey makker
We vinden elkaar altijd welquote:
Dit is onze sc toch?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:30 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
kom weer ff chillen in de andere SC
linkse krijger?quote:
Boh hoe rijk zouden de grote bedrijven dan wel niet wordenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:40 schreef Goudenvis het volgende:
Stel je voor dat Rutte alleenheerschappij zou hebben
Grote bedrijvenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Boh hoe rijk zouden de grote bedrijven dan wel niet worden
Top ideequote:Op maandag 25 februari 2019 15:26 schreef I. het volgende:
Zullen we met z'n allen een crowdfundactie starten om voor dit topic reclame te maken op de Nederlandse radio?
Lijkt mij uitstekend.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Top ideezou wel ook meteen TV meepakken dan.
Hahaquote:Op maandag 25 februari 2019 15:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ja. Zeker grappig.
Dan gaan wij het helaas niet eens worden aangaande dit onderwerp. Zonde wel, ik dacht dat we naar consensus aan het werken waren.quote:
Gemiste kans.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan gaan wij het helaas niet eens worden aangaande dit onderwerp. Zonde wel, ik dacht dat we naar consensus aan het werken waren.
Toch nog iets waar we het over eens zijn. Dit maakt m'n dag toch een stukje minder deprimerend.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 15:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Toch nog iets waar we het over eens zijn. Dit maakt m'n dag toch een stukje minder deprimerend.
Liefquote:Op maandag 25 februari 2019 15:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik noteer je op mijn lijst van internetvriendjes!
quote:Op maandag 25 februari 2019 16:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ik kan alleen een stijve krijgen als ik een rol van twee euro-muntstukken in mn kont duw, gehaktbal in mn mond, terwijl mijn partner bijbelverhalen opleest.
Ja geniet er maar van, kan morgen weer anders zijn.quote:
Denk dat ik hem tussen nu en middernacht minstens zeven keer sluit en 8 keer opengooiquote:Op maandag 25 februari 2019 17:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja geniet er maar van, kan morgen weer anders zijn.
Eind maart is eind maartquote:Op maandag 25 februari 2019 17:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk dat ik hem tussen nu en middernacht minstens zeven keer sluit en 8 keer opengooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |