Bedankt Hansquote:Op maandag 25 februari 2019 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
volgens mij heb ik nu per ongeluk de echt SC mors en morsdood gemaakt
Was het toch alquote:Op maandag 25 februari 2019 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
Klasse, vriend. Je carrière en je volledige sociale kring in de tijdsspanne van een uur.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
per ongelukquote:Op maandag 25 februari 2019 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
Helaas wel maar van korte duur, want ik heb weer gelost en de pallets sorteren zichzelf niet hè.quote:
Lekker bezig Noel.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Helaas wel maar van korte duur, want ik heb weer gelost en de pallets sorteren zichzelf niet hè.
Beetje een dom 'grapje', ja.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
Zeker wel.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry, vriend. we maken allemaal wel eens een fout. zou je me ooit kunnen vergeven?
Ja ik post overal maar nu geen idee waar ik echt moet zijn.quote:
Hey jij ook hierquote:Op maandag 25 februari 2019 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ik post overal maar nu geen idee waar ik echt moet zijn.
Ik ook niet, maar denk dat ik hier moet zijnquote:Op maandag 25 februari 2019 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ik post overal maar nu geen idee waar ik echt moet zijn.
denk het nietquote:Op maandag 25 februari 2019 11:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar denk dat ik hier moet zijn
Ja ik kijk het even aanquote:Op maandag 25 februari 2019 11:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar denk dat ik hier moet zijn
Hey makkerquote:
Ik laat me aangenaam verrassenquote:Op maandag 25 februari 2019 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ik kijk het even aan
[..]
Hey makker
We vinden elkaar altijd welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |