denken dat jij bij de coole groep hoortquote:Op maandag 25 februari 2019 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom al die mongooltjes hier in ene die denken dat ze bij deze coole groep horen? wtf
allemaal haags zn schuldquote:Op maandag 25 februari 2019 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom al die mongooltjes hier in ene die denken dat ze bij deze coole groep horen? wtf
fokkenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:27 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
denken dat jij bij de coole groep hoort![]()
uberhaupt bij de coole groep op fucking fok willen horen
Ik postte hier allang voor ik verzuurd was.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:26 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
verzuurd voor je leven zijn en dus maar in fok SC posten
Ga eens weg joh zielig nerdje jij hoort hier niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:27 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
denken dat jij bij de coole groep hoort![]()
uberhaupt bij de coole groep op fucking fok willen horen
Echt hequote:
heb eigenlijk wel medelijden met je manquote:Op maandag 25 februari 2019 10:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik postte hier allang voor ik verzuurd was.
Nog even en dan moet jij bidden om bij onze coole groep te horenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
deze manquote:Op maandag 25 februari 2019 10:28 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Nog even en dan moet jij bidden om bij onze coole groep te horen
Dit.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:27 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
denken dat wij een fuck geven om jullie
Act verzinnen over je zogenaamde diensttijd & je uitzendingquote:Op maandag 25 februari 2019 10:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet wel even een nieuwe act gaan verzinnen. De voetbal act wordt vermoeiend.
Een gebbetje toch.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:28 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
heb eigenlijk wel medelijden met je man
Als jij cool was kende jij mij wel en ik jou... dat is niet het geval.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:28 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Nog even en dan moet jij bidden om bij onze coole groep te horen
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga eens weg joh zielig nerdje jij hoort hier niet.
[..]
Echt he
Moet je maar eens uit die achterlijke sc's komenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij cool was kende jij mij wel en ik jou... dat is niet het geval.
Vietnam was geen grap vriend!quote:Op maandag 25 februari 2019 10:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Act verzinnen over je zogenaamde diensttijd & je uitzending
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:28 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]![]()
denken dat je autoriteit hebt en ik weg ga
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:29 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Moet je maar eens uit die achterlijke sc's komen
Hoe noem je een aziatische vogel?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vietnam was geen grap vriend!
zoskquote:Op maandag 25 februari 2019 10:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoe noem je een aziatische vogel?
geen idee manquote:Op maandag 25 februari 2019 10:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoe noem je een aziatische vogel?
Hij moet voor het miljoen gaan. Nu heeft hij teveel tijd om te moddenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Act verzinnen over je zogenaamde diensttijd & je uitzending
Waarom? en waarom zit je hier als dit een achterlijke sc is?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:29 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Moet je maar eens uit die achterlijke sc's komen
Om jullie te pestenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom? en waarom zit je hier als dit een achterlijke sc is?
wegwezen danquote:Op maandag 25 februari 2019 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
Ohnee ik heb hier ook helemaal geen zin in eigenlijk, misschien later in de week weer eens.
toch wegquote:Op maandag 25 februari 2019 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
Waar zijn de leuke mensen? blijft iedereen nu weg door die homo en die paar debieltjes?
we zitten in de echte SCquote:Op maandag 25 februari 2019 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
Waar zijn de leuke mensen? blijft iedereen nu weg door die homo en die paar debieltjes?
Is ook zo ik zat in de verkeerde chat... denk al wat doen al die debieltjes hier..quote:
Komt wel weer goed vriendquote:Op maandag 25 februari 2019 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is ook zo ik zat in de verkeerde chat... denk al wat doen al die debieltjes hier..
thanks, weet de andere sc wel te vindenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is ook zo ik zat in de verkeerde chat... denk al wat doen al die debieltjes hier..
Luister eens jij. Hou-je-bek! Of wil je soms vechten?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zie je daar makkerquote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:33 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Luitser eens jij. Hou-je-bek! Of wil je soms vechten?
Daaaaagquote:Op maandag 25 februari 2019 10:33 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Luister eens jij. Hou-je-bek! Of wil je soms vechten?
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |