denken dat jij bij de coole groep hoortquote:Op maandag 25 februari 2019 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom al die mongooltjes hier in ene die denken dat ze bij deze coole groep horen? wtf
allemaal haags zn schuldquote:Op maandag 25 februari 2019 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom al die mongooltjes hier in ene die denken dat ze bij deze coole groep horen? wtf
fokkenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:27 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
denken dat jij bij de coole groep hoort![]()
uberhaupt bij de coole groep op fucking fok willen horen
Ik postte hier allang voor ik verzuurd was.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:26 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
verzuurd voor je leven zijn en dus maar in fok SC posten
Ga eens weg joh zielig nerdje jij hoort hier niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:27 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
denken dat jij bij de coole groep hoort![]()
uberhaupt bij de coole groep op fucking fok willen horen
Echt hequote:
heb eigenlijk wel medelijden met je manquote:Op maandag 25 februari 2019 10:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik postte hier allang voor ik verzuurd was.
Nog even en dan moet jij bidden om bij onze coole groep te horenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
deze manquote:Op maandag 25 februari 2019 10:28 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Nog even en dan moet jij bidden om bij onze coole groep te horen
Dit.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:27 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
denken dat wij een fuck geven om jullie
Act verzinnen over je zogenaamde diensttijd & je uitzendingquote:Op maandag 25 februari 2019 10:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet wel even een nieuwe act gaan verzinnen. De voetbal act wordt vermoeiend.
Een gebbetje toch.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:28 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
heb eigenlijk wel medelijden met je man
Als jij cool was kende jij mij wel en ik jou... dat is niet het geval.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:28 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Nog even en dan moet jij bidden om bij onze coole groep te horen
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga eens weg joh zielig nerdje jij hoort hier niet.
[..]
Echt he
Moet je maar eens uit die achterlijke sc's komenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij cool was kende jij mij wel en ik jou... dat is niet het geval.
Vietnam was geen grap vriend!quote:Op maandag 25 februari 2019 10:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Act verzinnen over je zogenaamde diensttijd & je uitzending
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:28 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]![]()
denken dat je autoriteit hebt en ik weg ga
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:29 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Moet je maar eens uit die achterlijke sc's komen
Hoe noem je een aziatische vogel?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vietnam was geen grap vriend!
zoskquote:Op maandag 25 februari 2019 10:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoe noem je een aziatische vogel?
geen idee manquote:Op maandag 25 februari 2019 10:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoe noem je een aziatische vogel?
Hij moet voor het miljoen gaan. Nu heeft hij teveel tijd om te moddenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Act verzinnen over je zogenaamde diensttijd & je uitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |