Waarom? en waarom zit je hier als dit een achterlijke sc is?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:29 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Moet je maar eens uit die achterlijke sc's komen
Om jullie te pestenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom? en waarom zit je hier als dit een achterlijke sc is?
wegwezen danquote:Op maandag 25 februari 2019 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
Ohnee ik heb hier ook helemaal geen zin in eigenlijk, misschien later in de week weer eens.
toch wegquote:Op maandag 25 februari 2019 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
Waar zijn de leuke mensen? blijft iedereen nu weg door die homo en die paar debieltjes?
we zitten in de echte SCquote:Op maandag 25 februari 2019 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
Waar zijn de leuke mensen? blijft iedereen nu weg door die homo en die paar debieltjes?
Is ook zo ik zat in de verkeerde chat... denk al wat doen al die debieltjes hier..quote:
Komt wel weer goed vriendquote:Op maandag 25 februari 2019 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is ook zo ik zat in de verkeerde chat... denk al wat doen al die debieltjes hier..
thanks, weet de andere sc wel te vindenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is ook zo ik zat in de verkeerde chat... denk al wat doen al die debieltjes hier..
Luister eens jij. Hou-je-bek! Of wil je soms vechten?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zie je daar makkerquote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:33 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Luitser eens jij. Hou-je-bek! Of wil je soms vechten?
Daaaaagquote:Op maandag 25 februari 2019 10:33 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Luister eens jij. Hou-je-bek! Of wil je soms vechten?
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |