Noemt hij zich nu eerlijk die halve zool.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:10 schreef DKUp het volgende:
Tim: Ik ben daar één van, Brandon, Jessie en Jens zijn eerlijk en gaan naar de bron toe SLock
Tim is puurquote:Op maandag 25 februari 2019 10:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Noemt hij zich nu eerlijk die halve zool.
Ja en stoken en stoken niet normaal meer.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:10 schreef pollewop77 het volgende:
Mylene zei net dat ze heel bang voor Tim was. Tim geeft even een knuffel![]()
Ze hebben het over respect. Doet niemand volgens Tim er zijn er maar een paar die naar je toekomen. Iedereen kletst achter je rug om
Die gast is alleen maar aan't roddelen met andere bewoners over anderen. Vanaf dat ie wakker wordt
oh heerlijk - ff pakken en dan genietenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Flinke ruzie Christel en Tim - 24 februari 2019
echt hè en dit gaat nog 2 weken door tot iemand de poort uit moet lopen.... suggttttquote:Op maandag 25 februari 2019 10:12 schreef Koos1958 het volgende:
Tim slijmen bij adriaan nu. Echt opzouten die gozer.
Hij praat niet achter de rug om van anderen.....quote:Op maandag 25 februari 2019 10:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Noemt hij zich nu eerlijk die halve zool.
Laat hem maar even zien wat hij allemaal heeft uitgekraamd de afgelopen maanden over anderen. Te beginnen bij gisteravond.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij praat niet achter de rug om van anderen.....
Dat idee heb ik ook DGK, we gaan het zienquote:Op maandag 25 februari 2019 10:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk echt niet, dat Tim vertrekt over twee weken, die goser is goud waard voor het programma ...
Dat vind ik juist niet. Hij zet het programma te kakken met zijn gedrag.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk echt niet, dat Tim vertrekt over twee weken, die goser is goud waard voor het programma ...
Had je Tim moeten zien gisteren ....quote:Op maandag 25 februari 2019 10:14 schreef Dotteke het volgende:
6 graden in Laren en Adje zit er bij alsof het hoog zomer is
Hij mag blijven als ze beelden en uitspraken van hem laten zien en horen aan de andere bewoners.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GMquote:
Tussen de bomen door?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:14 schreef spapaars het volgende:
Lees dat tussen de bomen door weer heel wat aan de hand is met Tim.
Werd niet geloofd hier.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Komt Gerrit vertel nu even dat je samen met Merel geld hebt achterover gedrukt.
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Had je Tim moeten zien gisteren ....![]()
[ afbeelding ]
Gerrit en Jessie spreken Tim aan - 24 februari 2019.
x72yytv
tattoos vallen niet spontaan in je eten.....quote:Op maandag 25 februari 2019 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]maar ik moet wel lachen om het commentaar van Jessie over dat borsthaar
Zelf loopt hij met die vieze tattoos, en dan commentaar over borstharen
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:20 schreef Verida het volgende:
[..]
tattoos vallen niet spontaan in je eten.....
Jessie heeft overál commentaar op.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:19 schreef Dotteke het volgende:
O, gelukkig maar. Niets zo ergerlijk als dat alles wordt tegengesproken wat anderen hier horen en zien op de streams.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Inmiddels wel hoor. Gerrit en Merel hebben het gisteravond op de stream ook nog besproken
Yes!! Dank je wel.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit zijn de ruzies van gisteravond, de andere stream volgt nog .....![]()
[ afbeelding ]
Flinke ruzie Christel en Tim - 24 februari 2019.
x72zbr4
[ afbeelding ]
Adriaan geeft Tim drie stemmen - 24 februari 2019.
x72zd7m
Zodat ze kunnen vergelijken wie het meest gejat heeft?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Komt Gerrit vertel nu even dat je samen met Merel geld hebt achterover gedrukt.
Klein detail. . Haren kunnen losgaan en in eten vallen. Heb nog nooit een tattoo gezien dat die eraf viel in het eten.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:19 schreef Dotteke het volgende:
Ik pieker me suf over wat hij nou toch steeds bedoelt. Ik zie hem alleen maar rondlopen met zijn handen in zijn zakken of ligt het eraan dat ik maar 1 stream heb en niet 24/7 zit te streamen?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:28 schreef pecla het volgende:
Pffff Gerrit denkt weer dat die echt belangrijk is daar en dat Jessie niet zonder hem kan bv
Zo zegt hij het niet. Het gaat erom dat Jessie mensen nodig heeft, anders heeft hij iedereen tegen zich. Ik vind het niet raar wat Gerrit zegt. Hij heeft het gisteren ook met Jessie besproken.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:28 schreef pecla het volgende:
Pffff Gerrit denkt weer dat die echt belangrijk is daar en dat Jessie niet zonder hem kan bv
Nou en vraag me nog steeds af waaruit daar blijkt dat hij zo'n hoog IQ heeft wat hij beweert en waarom hij zo belangrijk is voor daar. Ik kan me geen enkele belangrijke inbreng van hem in ook maar 1 dienst, product of de structuur daar voor de geest halen. Zijn enige rol is beetje gein trappen en Shellly proberen te neukenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik pieker me suf over wat hij nou toch steeds bedoelt. Ik zie hem alleen maar rondlopen met zijn handen in zijn zakken of ligt het eraan dat ik maar 1 stream heb en niet 24/7 zit te streamen?
Ja klopt het vervolg van het gesprek ging het idd die kant op en benoemde hij ook hoop andere mensen. Ik viel er net in en toen had hij het over zichzelf.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zo zegt hij het niet. Het gaat erom dat Jessie mensen nodig heeft, anders heeft hij iedereen tegen zich. Ik vind het niet raar wat Gerrit zegt. Hij heeft het gisteren ook met Jessie besproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |