Noemt hij zich nu eerlijk die halve zool.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:10 schreef DKUp het volgende:
Tim: Ik ben daar één van, Brandon, Jessie en Jens zijn eerlijk en gaan naar de bron toe SLock
Tim is puurquote:Op maandag 25 februari 2019 10:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Noemt hij zich nu eerlijk die halve zool.
Ja en stoken en stoken niet normaal meer.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:10 schreef pollewop77 het volgende:
Mylene zei net dat ze heel bang voor Tim was. Tim geeft even een knuffel![]()
Ze hebben het over respect. Doet niemand volgens Tim er zijn er maar een paar die naar je toekomen. Iedereen kletst achter je rug om
Die gast is alleen maar aan't roddelen met andere bewoners over anderen. Vanaf dat ie wakker wordt
oh heerlijk - ff pakken en dan genietenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Flinke ruzie Christel en Tim - 24 februari 2019
echt hè en dit gaat nog 2 weken door tot iemand de poort uit moet lopen.... suggttttquote:Op maandag 25 februari 2019 10:12 schreef Koos1958 het volgende:
Tim slijmen bij adriaan nu. Echt opzouten die gozer.
Hij praat niet achter de rug om van anderen.....quote:Op maandag 25 februari 2019 10:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Noemt hij zich nu eerlijk die halve zool.
Laat hem maar even zien wat hij allemaal heeft uitgekraamd de afgelopen maanden over anderen. Te beginnen bij gisteravond.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij praat niet achter de rug om van anderen.....
Dat idee heb ik ook DGK, we gaan het zienquote:Op maandag 25 februari 2019 10:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk echt niet, dat Tim vertrekt over twee weken, die goser is goud waard voor het programma ...
Dat vind ik juist niet. Hij zet het programma te kakken met zijn gedrag.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk echt niet, dat Tim vertrekt over twee weken, die goser is goud waard voor het programma ...
Had je Tim moeten zien gisteren ....quote:Op maandag 25 februari 2019 10:14 schreef Dotteke het volgende:
6 graden in Laren en Adje zit er bij alsof het hoog zomer is
Hij mag blijven als ze beelden en uitspraken van hem laten zien en horen aan de andere bewoners.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |