Nee ik heb nu dus onbeperkt van werk (of wel bundel p.p. maar gaat van de grote verzameling af en dus geen issue). Maar bij nieuwe werkgever zijn ze iets minder vrijgevig wat dat betreft en ik heb geen zin in gedoe. Plus wel lekker om een zakelijk en privé toestel te hebben wellicht.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
10 maar dat is van werk. Kom ik ook niet overheen.
Sowieso zakelijk en prive gescheiden houden.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee ik heb nu dus onbeperkt van werk (of wel bundel p.p. maar gaat van de grote verzameling af en dus geen issue). Maar bij nieuwe werkgever zijn ze iets minder vrijgevig wat dat betreft en ik heb geen zin in gedoe. Plus wel lekker om een zakelijk en privé toestel te hebben wellicht.
Dit.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sowieso zakelijk en prive gescheiden houden.
Heb ook wel het idee dat dat bij deze baan meer nodig gaat zijnquote:Op maandag 25 februari 2019 09:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Heerlijk dat je die werktelefoon gewoon in de tas kunt laten zitten 's avond, in het weekend en tijdens vakantie.
Kan mijn nummer mee nemen nadat ik hier weg ga, werk betaalt alles en virtuele telefooncentrale zodat ik mijn 'werknummer' uit kan zetten. Vind wel handig dat ik niet met twee telefoons hoef te sleuren.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb ik ook heel erg over gestampvoet inderdaad.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 25 februari 2019 09:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Heerlijk dat je die werktelefoon gewoon in de tas kunt laten zitten 's avond, in het weekend en tijdens vakantie.
Mja, ik weet alleen van mezelf dat ik er niet mee overweg kan als ik gewoon e-mails en afspraken binnen zie komen in m'n vrije tijd. Of collega's die niet weten dat je op vakantie bent en je even bellen etc.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan mijn nummer mee nemen nadat ik hier weg ga, werk betaalt alles en virtuele telefooncentrale zodat ik mijn 'werknummer' uit kan zetten. Vind wel handig dat ik niet met twee telefoons hoef te sleuren.
Ik sleur er niet mee. Zit in m'n laptop tas.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan mijn nummer mee nemen nadat ik hier weg ga, werk betaalt alles en virtuele telefooncentrale zodat ik mijn 'werknummer' uit kan zetten. Vind wel handig dat ik niet met twee telefoons hoef te sleuren.
Dat is ook wel weer fijn jaquote:Op maandag 25 februari 2019 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
werk is iets waar ik nooit verslaafd aan zou kunnen rakenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben verslaafd. Dan heb ik een paar dagen vrij en heel verantwoord m'n werk-email uitgezet, maar dan tussendoor toch even spieken of ik niks mis.
Wel een out of office aan en telefonisch bereikbaar voor prioritaire contacten?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben verslaafd. Dan heb ik een paar dagen vrij en heel verantwoord m'n werk-email uitgezet, maar dan tussendoor toch even spieken of ik niks mis.
Lekker die ZZPleefquote:Op maandag 25 februari 2019 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Ja dat wel.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel een out of office aan en telefonisch bereikbaar voor prioritaire contacten?
Jammer dat mensen dit nog heel vaak misbruikenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel een out of office aan en telefonisch bereikbaar voor prioritaire contacten?
Denk dat mijn vriend helemaal gek zou wordenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Daarom gewoon op vakantie gaan in gebieden waar je geen mobiel bereik hebt.
Vergroeid met z'n mobiel?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Denk dat mijn vriend helemaal gek zou worden
Open er eens een leuk topic over hier in R&P, over de luimen van je vriend.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Denk dat mijn vriend helemaal gek zou worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |