abonnement Unibet Coolblue
pi_188218910
Ook grappig dat de grootste MSM-basher van het forum aan komt zetten met een SBS6-"journalist". Want als het in je straatje past, dan mag het weer wel. :D
  woensdag 31 juli 2019 @ 11:01:53 #252
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_188218964

Bliep bliep .. zie ze gaan, niks aan de hand daar ook volgens Kees niet. Als je die reactor in wil hijsen ze je in een wit pak. De omgeving is mooi dat dan weer wel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_188219046
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 11:01 schreef controlaltdelete het volgende:

Bliep bliep .. zie ze gaan, niks aan de hand daar ook volgens Kees niet. Als je die reactor in wil hijsen ze je in een wit pak. De omgeving is mooi dat dan weer wel.
Je krijgt niet echt mee wat er hier gepost wordt he? :D
  woensdag 31 juli 2019 @ 11:32:38 #254
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188219335
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 11:01 schreef controlaltdelete het volgende:

Bliep bliep .. zie ze gaan, niks aan de hand daar ook volgens Kees niet. Als je die reactor in wil hijsen ze je in een wit pak. De omgeving is mooi dat dan weer wel.
Er is nogal een verschil tussen een (kort) bezoek en daar permanent wonen... Wat moeten we doen om dat voor je duidelijker te maken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 31 juli 2019 @ 11:49:00 #255
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_188219562
Vrouwtje zelf concludeert ook " there is no radiation here", volop vis in de rivier, de natuur is mooi en drinkwater uit de put. Ze zijn allemaal al behoorlijk op leeftijd.

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 31 juli 2019 @ 11:51:33 #256
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188219593
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 11:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Vrouwtje zelf concludeert ook " there is no radiation here", volop vis in de rivier, de natuur is mooi en drinkwater uit de put. Ze zijn allemaal al behoorlijk op leeftijd.

:|W
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_188223253
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 11:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Vrouwtje zelf concludeert ook " there is no radiation here", volop vis in de rivier, de natuur is mooi en drinkwater uit de put. Ze zijn allemaal al behoorlijk op leeftijd.

Hoe verder weg van ground zero, hoe minder gevaarlijk natuurlijk hè? Zeker voor korte tijd. Waarom heeft dit vrouwtje voor jou zo'n autoriteit?
pi_188229530
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 11:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Vrouwtje zelf concludeert ook " there is no radiation here", volop vis in de rivier, de natuur is mooi en drinkwater uit de put. Ze zijn allemaal al behoorlijk op leeftijd.

Hier is er wat meer over die 'atomic' bomb radiation van Nagasaki en Hiroshima (sorry hoor maar ik ben nog niet klaar mee)...allemaal 'n beetje onduidelijke informatie vind ik. Je zou verwachten dat er wat meer duidelijker cijfers/statistieken over zulke eventen te vinden is. Misschien iemand wat meer informatie kan vinden om z'n punten/argumenten te steunen. Er is nooit vaste,definititieve cijfers over de aantal doden gepubliceerd.

I've highlighted the interesting bits – so that readers don't have to spend too much time trying to figure out what I'm on about...unlike a few users here who just dump a few links, expect us to waste time wading through it all and then guess which point they are trying to make. :)

https://en.wikipedia.org/(...)efect_investigations

Birth defect investigations
'While during the preimplantation period, that is 1–10 days following conception, interuterine radiation exposure of "at least 0.2 Gy" can cause complications of implantation and death of the human embryo.[275] The number of miscarriages caused by the radiation from the bombings, during this radiosensitive period, is not known.'

'One of the early studies conducted by the ABCC (American Bomb Casualty Commission) was on the outcome of pregnancies occurring in Hiroshima and Nagasaki, and in a control city, Kure, located 18mi (29km) south of Hiroshima, to discern the conditions and outcomes related to radiation exposure.
James V. Neel led the study which found that the overall number of birth defects was not significantly higher among the children of survivors who were pregnant at the time of the bombings.[277] He also studied the longevity of the children who survived the bombings of Hiroshima and Nagasaki, reporting that between 90 and 95 percent were still living 50 years later.

Investigations into brain development

'Examination of the prenatally exposed in terms of IQ performance and school records, determined the beginning of a statistically significant reduction in both, when exposed to greater than 0.1 to 0.5 Gray, during the same gestational period of 8–25 weeks. However outside this period, at less than 8 weeks and greater than 26 after conception, "there is no evidence of a radiation-related effect on scholastic performance."[287] '

'From the Radiation dose reconstruction work, which were also informed by the 1962 BREN Tower-Japanese city analog, the estimated dosimetry at Hiroshima still has the largest uncertainty as the Little Boy-bomb design was never tested before deployment or afterward, therefore the estimated radiation profile absorbed by individuals at Hiroshima had required greater reliance on calculations than the Japanese soil, concrete and roof-tile measurements which began to reach accurate levels and thereby inform researchers, in the 1990s.[289][290][291]'

'Many other investigations into cognitive outcomes, such as Schizophrenia as a result of prenatal exposure, have been conducted with "no statistically significant linear relationship seen", there is a suggestion that in the most extremely exposed, those who survived within a kilometer or so of the hypocenters, a trend emerges akin to that seen in SMR, though the sample size is too small to determine with any significance.[292] '
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 1 augustus 2019 @ 00:53:44 #259
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188229920
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 00:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hier is er wat meer over die 'atomic' bomb radiation van Nagasaki en Hiroshima (sorry hoor maar ik ben nog niet klaar mee)...allemaal 'n beetje onduidelijke informatie vind ik. Je zou verwachten dat er wat meer duidelijker cijfers/statistieken over zulke eventen te vinden is. Misschien iemand wat meer informatie kan vinden om z'n punten/argumenten te steunen. Er is nooit vaste,definititieve cijfers over de aantal doden gepubliceerd.

I've highlighted the interesting bits – so that readers don't have to spend too much time trying to figure out what I'm on about...unlike a few users here who just dump a few links, expect us to waste time wading through it all and then guess which point they are trying to make. :)

https://en.wikipedia.org/(...)efect_investigations

Birth defect investigations
'While during the preimplantation period, that is 1–10 days following conception, interuterine radiation exposure of "at least 0.2 Gy" can cause complications of implantation and death of the human embryo.[275] The number of miscarriages caused by the radiation from the bombings, during this radiosensitive period, is not known.'

'One of the early studies conducted by the ABCC (American Bomb Casualty Commission) was on the outcome of pregnancies occurring in Hiroshima and Nagasaki, and in a control city, Kure, located 18mi (29km) south of Hiroshima, to discern the conditions and outcomes related to radiation exposure.
James V. Neel led the study which found that the overall number of birth defects was not significantly higher among the children of survivors who were pregnant at the time of the bombings.[277] He also studied the longevity of the children who survived the bombings of Hiroshima and Nagasaki, reporting that between 90 and 95 percent were still living 50 years later.

Investigations into brain development

'Examination of the prenatally exposed in terms of IQ performance and school records, determined the beginning of a statistically significant reduction in both, when exposed to greater than 0.1 to 0.5 Gray, during the same gestational period of 8–25 weeks. However outside this period, at less than 8 weeks and greater than 26 after conception, "there is no evidence of a radiation-related effect on scholastic performance."[287] '

'From the Radiation dose reconstruction work, which were also informed by the 1962 BREN Tower-Japanese city analog, the estimated dosimetry at Hiroshima still has the largest uncertainty as the Little Boy-bomb design was never tested before deployment or afterward, therefore the estimated radiation profile absorbed by individuals at Hiroshima had required greater reliance on calculations than the Japanese soil, concrete and roof-tile measurements which began to reach accurate levels and thereby inform researchers, in the 1990s.[289][290][291]'

'Many other investigations into cognitive outcomes, such as Schizophrenia as a result of prenatal exposure, have been conducted with "no statistically significant linear relationship seen", there is a suggestion that in the most extremely exposed, those who survived within a kilometer or so of the hypocenters, a trend emerges akin to that seen in SMR, though the sample size is too small to determine with any significance.[292] '
En welk punt wil je precies hiermee maken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_188230202
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 00:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je zou verwachten dat er wat meer duidelijker cijfers/statistieken over zulke eventen te vinden is
En weer gaat het om niets anders als jouw verwachtingspatroon.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 08:16:56 #261
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_188230922
:|W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 12:55:09 #262
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188233692
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 10:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Sure voorspelbaar ik zat er al op te wachten. Het is een wonder dat Guyver nog alive and kicking is.
Ik geloof niet in wonderen, maar in logica en wetenschap.
Maare waardoor zou ik dood moeten zijn?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_188245003
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 12:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik geloof niet in wonderen, maar in logica en wetenschap.
Maare waardoor zou ik dood moeten zijn?
Ze denkt dat je in de kernreactor van Chernobyl bent geweest. Ik heb dat verder niet echt meegekregen, ben jij daar geweest?

Daarnaast is het natuurlijk algemeen bekend dat je daar gewoon mag komen, mits niet te lang noch te dichtbij, dus de verontwaardiging dat al die mensen die daar zo'n tourtje doen gewoon terugkomen met hun haar er nog op en geen huid die eraf glijdt, is niet zo'n wonder.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 23:55:58 #264
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_188245957
Zoals gewoonlijk heb jij weer geen idee wat ik denk. Guyver is in Tjsernobyl geweest.. toch meer moet je van die opmerking van mij niet proberen te maken en dit was nav Kees van der Spek. Of Guyver in die reactor is geweest heb ik nergens beweerd, boeiend.. het blijft dezelfde poppenkast. Die tourtjes zijn opgeklopte drama, geldklopperij met een geigerteller de ramptoerist uithangen waar straling te verwaarlozen is oftewel een tourist scam, daar ging het om. Slaap lekker :O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_188247602
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 23:55 schreef controlaltdelete het volgende:
opgeklopte drama,
Daar weet je alles van, idd.
Conscience do cost.
pi_188247656
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 23:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Zoals gewoonlijk heb jij weer geen idee wat ik denk. Guyver is in Tjsernobyl geweest.. toch meer moet je van die opmerking van mij niet proberen te maken en dit was nav Kees van der Spek.Of Guyver in die reactor is geweest heb ik nergens beweerd, boeiend.. het blijft dezelfde poppenkast.
:') _O-

Dus toch wel, maar je bent niet echt goed in het detecteren van sarcasme. Natuurlijk is hij de kernreactor niet in geweest. :D

quote:
Die tourtjes zijn opgeklopte drama, geldklopperij met een geigerteller de ramptoerist uithangen waar straling te verwaarlozen is oftewel een tourist scam, daar ging het om. Slaap lekker :O
Tuurlijk zijn die tours scams, niemand zegt van niet, maar je lijkt ermee te insinueren dat atoombommen niet bestaan of op z'n minst straling niet - daar gaat dit topic echter over en dat is het standpunt dat o.a. jij tot nu toe hebt ingenomen.

Het aparte is trouwens dat je met deze reactie wel weer toegeeft dat straling bestaat. :P

[ Bericht 1% gewijzigd door SuperHartje op 02-08-2019 08:22:27 ]
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 10:59:01 #267
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_188249212
Dude probeer er maar een draai aan te geven met je detecteren van sarcasme, dat straling niet bestaat heb ik nooit beweerd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_188249878
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Dude probeer er maar een draai aan te geven met je detecteren van sarcasme, dat straling niet bestaat heb ik nooit beweerd.
Denk je dat atoombommen bestaan?
pi_188250865
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 09:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik meende dat Guyver daar was geweest toch?
Zo'n verhaaltje van Guyver herinner ik ook.

[ Bericht 23% gewijzigd door SuperHartje op 02-08-2019 13:23:02 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_188261766
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zo'n verhaaltje van Guyver herinner ik ook.
Vind jij het ook een wonder dat hij nog leeft?
pi_203019133
welke kracht kan dat hek buigen maar niet de daken van die kleine huizen wegblazen


welke is tokyo, welke hiroshima
  maandag 3 januari 2022 @ 23:50:35 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203021005
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 23:08 schreef illusions het volgende:

[..]
Ze denkt dat je in de kernreactor van Chernobyl bent geweest. Ik heb dat verder niet echt meegekregen, ben jij daar geweest?

Daarnaast is het natuurlijk algemeen bekend dat je daar gewoon mag komen, mits niet te lang noch te dichtbij, dus de verontwaardiging dat al die mensen die daar zo'n tourtje doen gewoon terugkomen met hun haar er nog op en geen huid die eraf glijdt, is niet zo'n wonder.
Jaar of wat geleden met een gids
Er zijn verschillende tours die je kan nemen, die ik had is niet meer te vinden (verschillende routes en bezienswaardigheden)
https://www.viator.com/to(...)m-Kiev/d22377-8437P1

Nja op mijn tour kwam ik (dicht) langs het rode bos de stad zelf het kleine amusementspark, heel klein lijkt de Waarbeek gigantisch bij.

De vervallen radar installatie Doega-3 en van relatief grote afstand de centrale zelf.

Ben ook verder niet een van de gebouwen in geweest maar bij vele excursies kan/mag je dat wel.

Hier meer info, mocht je meer willen weten hoe zo'n excursie verloopt.
https://www.expeditieaardbol.nl/spookstad-tsjernobyl-bezoeken/


En hier een filmpje van een dergelijke excursie.

De beelden die ik heb staan op videoband..
Ja.. voor sommigen die niet weten wat dat voor een ding is, lijkt op een heel groot cassette bandje..
In tegenstelling tot mijn goeie vriend hier had ik toen nog geen full hd camera of full 4k hd tv..
Of oppo Reno 6 pro met 64mp camera.

[ Bericht 13% gewijzigd door theguyver op 03-01-2022 23:59:10 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203023759
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 22:41 schreef Mytho het volgende:
welke kracht kan dat hek buigen maar niet de daken van die kleine huizen wegblazen


Waarom denk je dat dat hek is weggeblazen?


quote:
Hiroshima


quote:
welke is tokyo, welke hiroshima
[ afbeelding ]
Tokyo
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 4 januari 2022 @ 09:42:04 #274
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203024031
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom denk je dat dat hek is weggeblazen?
[..]
Hiroshima
[..]
Tokyo
Waarom denk jij dat hij denkt dat het hek is weggeblazen? Want volgens mij denkt hij dat helemaal niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door oppiedoppie op 04-01-2022 11:18:04 ]
To BG or not to BG!
  dinsdag 4 januari 2022 @ 09:43:29 #275
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203024055
OT:

Afgelopen weekend heb ik 'Dokter Strangelove' gekeken.
Fantastische film is dat toch ook.
To BG or not to BG!
pi_203024214
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:42 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Waarom denk jij dat hij denk dat het hek is weggeblazen? Want volgens mij denkt hij dat helemaal niet.
welke kracht kan dat hek buigen maar niet de daken van die kleine huizen wegblazen


Kun jij een kracht bedenken?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 4 januari 2022 @ 10:17:01 #277
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203024591
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
welke kracht kan dat hek buigen maar niet de daken van die kleine huizen wegblazen

Kun jij een kracht bedenken?
Nee
To BG or not to BG!
pi_203026010
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:17 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Nee
Maar je vindt wel dat er maar 1 kracht kan zijn?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 4 januari 2022 @ 11:39:40 #279
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203026140
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar je vindt wel dat er maar 1 kracht kan zijn?
Nee, ik vind daar niks van eigenlijk. Dat was iemand anders.
To BG or not to BG!
pi_203026299
Zouden de aanvallen op Japan met napalm kunnen zijn gebeurd om de illusie te wekken en de oorlog te beëindigen. Omdat de atoombom nog niet gereed was en is die later uitgebreid getest?
Vakman pur sang
  dinsdag 4 januari 2022 @ 12:15:01 #281
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203026843
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Zouden de aanvallen op Japan met napalm kunnen zijn gebeurd om de illusie te wekken en de oorlog te beëindigen. Omdat de atoombom nog niet gereed was en is die later uitgebreid getest?
Brandbommen, ja een groot aantal steden zijn zo verwoest.
Duurde dagen voor deze zo in as werden gelegd.
Die andere 2 enkele minuten.

En pas toen de Russen Mantsjoerije binnen vielen stonden de Japanners open voor capitulatie.

Hadden de bommen hun doel bereikt?
50/50 de meeste experts zijn het er over eens dat het een combinatie was van de aanval van Rusland en de bommen.
Beide vonden plaatst binnen enkele dagen van elkaar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203027721
"kernbom" test
met beetje hollywood technology erbij en je heb een mooie explosie.



check de kleuren, ziet er best nep uit


grote explosie paar jaar geleden in china, was geen nuke.


check de krater na de Tianjin china explosie, hiroshima en nagasaki hadden geen krater, maar zelfs onbeschadigde gebouwen, groene bomen op ground zero.


[ Bericht 20% gewijzigd door Mytho op 04-01-2022 13:02:24 ]
  dinsdag 4 januari 2022 @ 13:38:53 #283
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203028442
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:56 schreef Mytho het volgende:
"kernbom" test
met beetje hollywood technology erbij en je heb een mooie explosie.

[ afbeelding ]

check de kleuren, ziet er best nep uit
[ afbeelding ]

grote explosie paar jaar geleden in china, was geen nuke.
[ afbeelding ]

check de krater na de Tianjin china explosie, hiroshima en nagasaki hadden geen krater, maar zelfs onbeschadigde gebouwen, groene bomen op ground zero.
[ afbeelding ]

Gebeurde de Tianjin explosie ook op 550 meter hoogte?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203029190
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Zouden de aanvallen op Japan met napalm kunnen zijn gebeurd om de illusie te wekken en de oorlog te beëindigen. Omdat de atoombom nog niet gereed was en is die later uitgebreid getest?
Ja. En Japan was al klaar om te surrender.

En veel van de huizen van papier en hout waren, dus met napalm zou dat heel snel gaan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203033473
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:20 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ja. En Japan was al klaar om te surrender.

En veel van de huizen van papier en hout waren, dus met napalm zou dat heel snel gaan.
Dus liegen over een atoombom had weinig zin...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203034216
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus liegen over een atoombom had weinig zin...
Ja wel....bijna 80 jaar nuclear war fear propaganda.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 4 januari 2022 @ 19:32:03 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203035081
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:46 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ja wel....bijna 80 jaar nuclear war fear propaganda.
Oki en op de schaal van 0 t/m 10 hoe zou je die angst omschrijven.
Van jou perspectief gezien?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203035476
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:46 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ja wel....bijna 80 jaar nuclear war fear propaganda.
Waarom ben je er bang voor?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203035627
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:56 schreef Mytho het volgende:
"kernbom" test
met beetje hollywood technology erbij en je heb een mooie explosie.
Da's best veel TNT om een kernbom na te bootsen...


quote:
[ afbeelding ]

check de kleuren, ziet er best nep uit

Kleuren zeggen niet zoveel...

quote:
[ afbeelding ]

grote explosie paar jaar geleden in china, was geen nuke.
Ziet er ook anders uit.

Je weet overigens wat een explosie in feite is?

quote:
[ afbeelding ]

check de krater na de Tianjin china explosie, hiroshima en nagasaki hadden geen krater, maar zelfs onbeschadigde gebouwen, groene bomen op ground zero.
[ afbeelding ]

Die explosies waren ook op enkele honderden meters hoogte.
Verder doe je net alsof een kernrexplosie altijd dezelfde kracht heeft en altijd meer moet zijn dan mogelijk met een conventioneel explosief.
Kun je uitleggen waarom je dat denkt?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203035696
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:39 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Nee, ik vind daar niks van eigenlijk. Dat was iemand anders.
Toch ging je er met een gestrekt been op in.
Was was daar de bedoeling van?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 4 januari 2022 @ 20:08:30 #291
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203036023
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom ben je er bang voor?

Ik heb wel een leuk idee..
Iemand hier gaat naar de volgende 3 plekken.
Een basis school een groot bedrijf en een bejaardentehuis.
Klein interview en mensen vragen wat is je grootste angst.
Bij elk antwoord wat neer komt op wereld oorlog en we gaan allemaal dood door nukes (in die geest) krijgt Tingo een euro.
Maar bij elk ander antwoord krijgen wij een euro.

Ik vind het wel een mooie deal en je kan er wat mee verdienen.

De reden verschillende leeftijd groepen is om te kijken waar die angst voor nukes er het hardst ingedrukt zit.

:)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 4 januari 2022 @ 20:15:48 #292
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203036191
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Toch ging je er met een gestrekt been op in.
Was was daar de bedoeling van?
Iemand zei 'welke kracht doet een hek verbuigen....'

Vervolgens vraag jij 'waarom denk jij dat dat hek weggeblazen is?'

Heb je het niet goed gelezen denk ik dan maar ik zie dat jij vaker wat rare vragen stelt. Alsof je de bedoeling van die ander niet goed begrijpt ofzo. Of iets wil uitlokken. Aan je schrijven denk ik dat je best slim bent tot je dan ineens een gekke vraag stelt. Soms zelfs wat denegrerend, als je in BNW zit. Ik denk ook dat je denkt dat de meeste mensen in BNW 'dom' zijn. Tussen de regels meen ik dat te lezen.
To BG or not to BG!
pi_203036386
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 20:15 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Iemand zei 'welke kracht doet een hek verbuigen....'

Vervolgens vraag jij 'waarom denk jij dat dat hek weggeblazen is?'
Het hek is gebogen, maar de daken zijn niet weggeblazen.

Het gaat dus om een 'wegblazende kracht'
In wezen een drukgolf.


quote:
Heb je het niet goed gelezen denk ik dan maar ik zie dat jij vaker wat rare vragen stelt. Alsof je de bedoeling van die ander niet goed begrijpt ofzo. Of iets wil uitlokken. Aan je schrijven denk ik dat je best slim bent tot je dan ineens een gekke vraag stelt. Soms zelfs wat denegrerend, als je in BNW zit. Ik denk ook dat je denkt dat de meeste mensen in BNW 'dom' zijn. Tussen de regels meen ik dat te lezen.
Tja, je hebt dus een probleem met jezelf.


Maar terug naar de foto: hek is verbogen, daken onbeschadigd.

Zo beter?

Vraag is waardoor dat hek kan zijn verbogen, terwijl de daken onbeschadigd blijven..

Een drukgolf van een explosie, die wel het hek 'wegblaast' maar niet de daken?

Of kun jij met een uitkeg komen waarom dat hekwerk is beschadigd, maar de daken verderop niet?

Jij bent kennelijk bang dat ik je dom vindt, nou laat eens zien hoe intelligent je dan eigenlijk bent...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203036890
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom ben je er bang voor?

Ben ik niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 4 januari 2022 @ 20:53:22 #295
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203036949
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 20:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het hek is gebogen, maar de daken zijn niet weggeblazen.

Het gaat dus om een 'wegblazende kracht'
In wezen een drukgolf.
[..]
Tja, je hebt dus een probleem met jezelf.


Maar terug naar de foto: hek is verbogen, daken onbeschadigd.

Zo beter?

Vraag is waardoor dat hek kan zijn verbogen, terwijl de daken onbeschadigd blijven..

Een drukgolf van een explosie, die wel het hek 'wegblaast' maar niet de daken?

Of kun jij met een uitkeg komen waarom dat hekwerk is beschadigd, maar de daken verderop niet?

Jij bent kennelijk bang dat ik je dom vindt, nou laat eens zien hoe intelligent je dan eigenlijk bent...
Geen flauw idee hoe het gaat met explosies. (ook geen enkele interesses op dat gebied)

En ik ben niet bang dat jij, of wie dan ook, mij dom vind en waarom zou ik jou moeten laten zien hoe intelligent ik ben?
To BG or not to BG!
  dinsdag 4 januari 2022 @ 21:01:10 #296
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203037077
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 20:50 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ben ik niet.
Kijk en dat is nou het probleem.
Kan je iemand noemen die er wel bang voor is..
Of wat vind je van mijn voorstel?

BTW ik heb nog wat mooie CGI docu voor je op videoband en hier eentje uit 1982

En deze heb ik nog ergens op VHS, erg leip 1995 helaas niet meer op YT maar wel hier.
http://www.documentaryare(...)tomic%20Bomb%20Movie

Enjoy :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203037158
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 20:08 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik heb wel een leuk idee..

Ik heb beter idee - fuck off.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 4 januari 2022 @ 21:22:15 #298
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203037500
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:56 schreef Mytho het volgende:
"kernbom" test
met beetje hollywood technology erbij en je heb een mooie explosie.

[ afbeelding ]

check de kleuren, ziet er best nep uit
[ afbeelding ]

grote explosie paar jaar geleden in china, was geen nuke.
[ afbeelding ]

check de krater na de Tianjin china explosie, hiroshima en nagasaki hadden geen krater, maar zelfs onbeschadigde gebouwen, groene bomen op ground zero.
[ afbeelding ]

Op die eerste ligt totaal 0.45 kt aan TNT. Zie je het probleem?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_203037530
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 20:53 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Geen flauw idee hoe het gaat met explosies. (ook geen enkele interesses op dat gebied)

En ik ben niet bang dat jij, of wie dan ook, mij dom vind en waarom zou ik jou moeten laten zien hoe intelligent ik ben?
Jij begint erover.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 4 januari 2022 @ 21:47:46 #300
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203038054
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 21:04 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ik heb beter idee - fuck off.
Waarom?
Houd je niet van mooie documentaires?

Ik vond wel een aardig idee er zijn nu misschien wat minder nukes in de wereld maaaaar wel meer landen met.

Was ook maar gewoon een suggestie en ik dacht is wel mooie deal de gene die gelijk heeft houd er ook nog smak geld aan over :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')