Kijk daar doe je het toch voorquote:Op maandag 25 februari 2019 09:08 schreef FANN het volgende:
Mijn jas kan gewoon omgeruild worden voor een maatje groter![]()
dat het labeltje er niet bij zit gaf niet ik was een trouwe klant
Preciesquote:
Dat is het betere nieuws, FANN.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:08 schreef FANN het volgende:
Mijn jas kan gewoon omgeruild worden voor een maatje groter![]()
dat het labeltje er niet bij zit gaf niet ik was een trouwe klant
OK, ik heb ook weer ff een last minder , die waar we het eerder over hadden ..quote:Op maandag 25 februari 2019 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Preciesmaar toch wel lief én soepel.... toch?
ik heb het alles alweer ingepakt, straks effe naar de post brengen, ik ben toch écht wel blij
om eerlijk te zijnhij was écht te strak... hij viel gewoon een beetje klein.....
Ah mooi zo, Roma en Green Bookquote:Op maandag 25 februari 2019 09:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Bohemian Rapsody de meeste beeldjes en Roma, Green Book en Black Panther vielen ook in de prijzen. Het was een knalshow (NOT) en blij dat ik er niet voor ben opgebleven en er weer van in slaap ben gevallen. Of bedoelde je de voetbaluitslagen?
BlacKkKlansman wil ik wel zien.quote:
Huh! Jij? Een nieuwe film?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
BlacKkKlansman wil ik wel zien.
Olivia Colman?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Was idd een saaie show, ik heb in de reclameblokken een serie zitten volgen nog![]()
Lady Gaga was wel leuk de oscar en het lied live, en Spike Lee, en de toespraak van die actrice van Broadchurch was ook grappig
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:
Hij bedoelt over 10 jaarquote:
die reclameblokken warenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Was idd een saaie show, ik heb in de reclameblokken een serie zitten volgen nog![]()
Lady Gaga was wel leuk de oscar en het lied live, en Spike Lee, en de toespraak van die actrice van Broadchurch was ook grappig
Ja ik had videoland op de telefoon in de pauze's keek ik een seriequote:Op maandag 25 februari 2019 11:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
die reclameblokken warenik dacht de hele tijd dat er storing was...leken de SL's van de Utopiastreams wel
1 van de redenen dat ik weer in slaap ben gevallen, verder die optredens...man man man saaier kon het nietquote:Op maandag 25 februari 2019 11:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik had videoland op de telefoon in de pauze's keek ik een serieniet te doen anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |