SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2: Real Madrid (567 miljoen euro aan spelersbudget)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3: Atlético Madrid (293 miljoen euro aan spelersbudget)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4: Valencia (165 miljoen euro aan spelersbudget)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5: Sevilla (163 miljoen euro aan spelersbudget)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
plek 4? dat wordt een chaos. Als je een beetje liefhebber bent, volg je die strijd nauwgezet.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Nee dan staat Betis boven Sevillaquote:Op zondag 24 februari 2019 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
plek 4? dat wordt een chaos. Als je een beetje liefhebber bent, volg je die strijd nauwgezet.![]()
![]()
Maar volgende week zou het me verbazen als Betis wint van Getafe.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee dan staat Betis boven Sevilla
Immers; donderdag de Copa-semi in Mestalla. En Getafe is gewoon een kuttegenstander om tegen te spelen; een hel.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Hoop dat ik fit genoeg ben om te kijken, vorige week tering moe elke keer na het werkquote:Op zondag 24 februari 2019 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar volgende week zou het me verbazen als Betis wint van Getafe.
Immers; donderdag de Copa-semi in Mestalla. En Getafe is gewoon een kuttegenstander om tegen te spelen; een hel.![]()
Eerst donderdag, makker. Valencia v Betis voor de Copa.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoop dat ik fit genoeg ben om te kijken, vorige week tering moe elke keer na het werk♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Sevilla heeft overigens ook nog niet 1-2-3 gewonnen van Huesca.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoop dat ik fit genoeg ben om te kijken, vorige week tering moe elke keer na het werk♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
twitter:dermotmcorrigan twitterde op zondag 24-02-2019 om 22:41:49Carvajal actually said "I was 25 yards away and could hear him being kicked..." reageer retweet
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Dat been zwaaide ook wel hard. Mogelijk zelfs door de geluidsbarrière.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:dermotmcorrigan twitterde op zondag 24-02-2019 om 22:41:49Carvajal actually said "I was 25 yards away and could hear him being kicked..." reageer retweet
![]()
21:00quote:Op zondag 24 februari 2019 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eerst donderdag, makker. Valencia v Betis voor de Copa.
pff gaat wel een zware wordenGe-notquote:Op zondag 24 februari 2019 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
![]()
wordt wel een boeiende pot. eerste wedstrijd was al heerlijk en het gaat er nu helemaal om. setién is wel blij dat de return een uitduel is.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
21:00
pff gaat wel een zware worden
[..]
Ge-not♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Zware drinker gespotquote:Op zondag 24 februari 2019 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
![]()
https://streamja.com/1Q9vquote:Op zondag 24 februari 2019 22:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
21:00
pff gaat wel een zware worden
[..]
Ge-not
Prachtige goal♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Genot ja ook nog in +3quote:Op zondag 24 februari 2019 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://streamja.com/1Q9v
Prachtige goal![]()
3 maart - Getafe thuisquote:
10 maart - Celta uit
17 maart - Barça thuis
Barça wordt wel weer een Setién-masterclass. Zin in.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
9 puntenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
3 maart - Getafe thuis
10 maart - Celta uit
17 maart - Barça thuis
Barça wordt wel weer een Setién-masterclass. Zin in.
Gewoon op gevoel![]()
Over Bale?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Las ik nou goed dat Courtois heeft lopen lekken?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Oh, maar dat deed Courtois niet als enige. Veel mensen zijn Bale-moe. Die kneus kan na zes jaar nog steeds geen Spaans bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja oa
Echt wat een klootzak, ik haat die kerel niet normaal♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Courtois komt net kijken, moet gewoon zijn muil houdenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, maar dat deed Courtois niet als enige. Veel mensen zijn Bale-moe. Die kneus kan na zes jaar nog steeds geen Spaans bijvoorbeeld.![]()
Real Madrid is beter af zonder Bale.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Courtois komt net kijken, moet gewoon zijn muil houden♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ook zonder die Belgquote:Op maandag 25 februari 2019 20:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Real Madrid is beter af zonder Bale.
Onder Navas ging het veel beter![]()
Dat heeft niet zoveel met Navas te maken. Defensief staan ze helemaal niet zo slecht. Het probleem zit hem meer in de aanvallende componenten. Balbezit ten overvloede; echter blijft de kansenkwaliteit matig.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook zonder die Belg
Onder Navas ging het veel beter♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
twitter:bghayward twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 14:03:13No more La Liga on Monday nights, announces RFEF president @LuisRubiales: "Business is important, but fans more so." Bravo! https://t.co/FCzPQ02HvK reageer retweet
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Wu Lei, China boven.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Sevilla weer eens aan een strontpot bezig.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
De altijd ziedende Bale start vandaag (lees: Lucas start dan dinsdag).
@Doublepain♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ter Stegen; Sergi Roberto, Piqué, Lenglet, Jordi Alba; Busquets, Rakitic, Arthur; Messi, Suarez, Dembele.
Geen Semedo, dus. Wel de comeback van Arthur.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Je hebt de eerste analyse al gemist.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
En ik val midden in de blije snoet van JasperGod.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hebt de eerste analyse al gemist.Oh.![]()
Louisgod. Keeperkenner.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Sevilla....................... verliest met 2-1 van Huesca. Het is niet te geloven.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Sevilla is net Feyenoord, buitenshuis kunnen ze er geen reet van"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Heb je de wedstrijd wel gezien?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:27 schreef TLC het volgende:
Sevilla is net Feyenoord, buitenshuis kunnen ze er geen reet van♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Effe bier en chips pakken voor de Vinicius-show.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik heb gewoon koffie.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:37 schreef El-Stinho het volgende:
Effe bier en chips pakken voor de Vinicius-show.Oh.![]()
Heerlijk man, analyses van Ziggy. Kieftgod, Blindgod, Van Gaalgod.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:37 schreef El-Stinho het volgende:
Effe bier en chips pakken voor de Vinicius-show.What can change the nature of a man?![]()
Louis nemen we vanaf nu dus ook niet meer serieus.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Ajax aanstaande dinsdag een kans maakt tegen Real.What can change the nature of a man?![]()
OK .. heb de intro gemist ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Ajax aanstaande dinsdag een kans maakt tegen Real.
Jack heeeft 4 ton aan horloges thuis liggen?![]()
Sierd moet gewoon in een dwangbuis afgevoerd worden en vervangen door een fatsoenlijke commentator.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Sierd moet medicijnen slikken volgens mijVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het trieste is, is dat er bij Ziggo geen fatsoenlijke commentatoren zitten (Op Smeets na).quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sierd moet gewoon in een dwangbuis afgevoerd worden en vervangen door een fatsoenlijke commentator.RED ONS HENNIEGOD![]()
Haten op Sierdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sierd moet gewoon in een dwangbuis afgevoerd worden en vervangen door een fatsoenlijke commentator.![]()
Sierd is een godSnelle Egel![]()
BGGGG PFFFF TRRRSSJJJJJJJ RAKETICCCC|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Understatementquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vinicius zijn laatste pass is echt ja... matig...
Goede speler,maar daar is echt nog veel winst te boeken![]()
Real is defensief altijd zo verschrikkelijk kwetsbaar tegen Barça. Helemaal als ze thuis spelen en wat meer zelf moeten zien te creëren. Als je dan ook nog enorm slordig bent met de kansen wordt het wel erg lastig.![]()
Ben wel benieuwd met wat voor insteek Real verschijnt, of ze willen counteren of het gewoon zelf snel willen afmaken.quote:Oh.![]()
Heb vrij weinig van de wedstrijd kunnen zien en wat ik nog heb kunnen zien was wel met de nodige hoeveelheid drank op dus ik weet het niet echt meer.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel 1 op 1 kansen hebben we gehad in Arena
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb vrij weinig van de wedstrijd kunnen zien en wat ik nog heb kunnen zien was wel met de nodige hoeveelheid drank op dus ik weet het niet echt meer.ik geloof dat ik wel stuk of 3 heb geteld. Dolberg, Ziyech oid.
![]()
Kutramos.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het is weer een droevige wedstrijd. Carvajal speelt rampzalig, Bale komt zoals verwacht langzaam terug waardoor er op linkerkant een hoop ruimte ligt. Verder klopt veldbezetting niet bij Real.![]()
Is Stijn er niet, ik zie helemaal geen twitterverslag langskomen?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Het zou toch genieten zijn als het in de 2e helft een gigantische schoppartij wordt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Dit was niet veel overigensquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:32 schreef ShaoliN het volgende:
Ramos gaat voor rood in elke wedstrijd die hij speelt.![]()
En Pke pakt ook elke wedstrijd geel samen met Busquets ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:32 schreef ShaoliN het volgende:
Ramos gaat voor rood in elke wedstrijd die hij speelt.![]()
Sierd overdreef wel, maar in mijn ogen was het wel een slaande beweging.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het lijkt me een natuurlijke beweging bij een sprong. Hij raakt hem wel natuurlijk maar ik zou er ook niet voor fluitenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sierd overdreef wel, maar in mijn ogen was het wel een slaande beweging.![]()
Ik miste je twitterverslag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Daarom. Als je wilt uitdelen moet je ook incasseren. Iemand van Barca moet zich gewoon opofferen vlak voor tijd.quote:![]()
Je kunt een dergelijke beweging maken bij een sprong, maar dat hoeft niet. Het lijkt wel heel bewust met het oog op de tegenstander.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het lijkt me een natuurlijke beweging bij een sprong. Hij raakt hem wel natuurlijk maar ik zou er ook niet voor fluitenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Iemand zoiets toewensen is echt echt echt dieptriest.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:36 schreef franske19 het volgende:
[..]
Daarom. Als je wilt uitdelen moet je ook incasseren. Iemand van Barca moet zich gewoon opofferen vlak voor tijd.![]()
Soms lijkt het wel alsof Ramos iedere wedstrijd solliciteert naar een rode kaart, wat een walgelijke speler.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
En dan is het zeker wel ineens tof? Ik ben niet echt van een oog om oog, tand om tand principe. Het lost allemaal niets op en is even kansloos.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:36 schreef franske19 het volgende:
[..]
Daarom. Als je wilt uitdelen moet je ook incasseren. Iemand van Barca moet zich gewoon opofferen vlak voor tijd.![]()
Carnaval voetbalt ook bij Real volgens Louis.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ramos maakt doelbewust overtredingen om tegenstanders te blesseren (zie bijvoorbeeld de actie bij Salah) dan is het wel eens lekker als je zelf ook een keer slachtoffer bent.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iemand zoiets toewensen is echt echt echt dieptriest.![]()
Franske heeft het licht niet echt uitgevonden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
En dan is het zeker wel ineens tof? Ik ben niet echt van een oog om oog, tand om tand principe. Het lost allemaal niets op en is even kansloos.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat Ramos soms een enorme lul is staat buiten kijf maar dat hij bewust spelers blesseert geloof ik niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:38 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ramos maakt doelbewust overtredingen om tegenstanders te blesseren (zie bijvoorbeeld de actie bij Salah) dan is het wel eens lekker als je zelf ook een keer slachtoffer bent.![]()
Tegen Salah was ongelukkig, niet bewust. Verder gewoon vrij harde speler ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:38 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ramos maakt doelbewust overtredingen om tegenstanders te blesseren (zie bijvoorbeeld de actie bij Salah) dan is het wel eens lekker als je zelf ook een keer slachtoffer bent.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2019 21:40:09 ]![]()
Het is ook nogal hypocriet om er zo over te jammeren als je zelf voor een ploeg op de banken staat waar net zulke gluiperds voetballen, maar daar hoor je ze niet over. Engnekken FC.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
En dan is het zeker wel ineens tof? Ik ben niet echt van een oog om oog, tand om tand principe. Het lost allemaal niets op en is even kansloos.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Het eindeloze discussiëren over scheidsrechtersmomentjes is wel het enige wat jullie kunnen in dit topic.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Er zijn genoeg judoka's die het oneens met je zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat Ramos soms een enorme lul is staat buiten kijf maar dat hij bewust spelers blesseert geloof ik niet.![]()
RamosgodEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Die gaat zitten denk ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:02 schreef Vollenhoven het volgende:
Zou die Vunicius bij het plassen ook mis schieten?![]()
Real heeft de competitie al opgegeven. Barca steekt niet in geweldige vorm.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:16 schreef Caland het volgende:
Ik wil minstens 75 minuten van mijn leven terug![]()
Het rendement van die gozer is écht bizar laag.quote:The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Typische buitenspelerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het rendement van die gozer is écht bizar laag.![]()
Had hij gewoon geel voor moeten krijgenquote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Waarom is de vader van Courtois hier scheidsrechter?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Barca is wel zo ongeveer even effectief als Ajax in de omschakeling.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die wedstrijd heeft wel een leuk laatste stuk.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:27 schreef Caland het volgende:
Ik had beter naar Vitesse - NAC kunnen gaan kijkenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wat een stomme opmerking bij ziggo. Een goed real had gescoord. Ja maar dat waren ze niet. Als barca beter was had het 0-4 geweest.![]()
Dat leer je in de welpen vroeger
Dat is nu de Etjes of Fjes
Volgens mij jo7 inmiddels toch?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die gaat dit stukje nog een paar keer terug kijken jaquote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Dat heeft de sympathieke Zipportal gedaan allen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:27 schreef Caland het volgende:
Ik had beter naar Vitesse - NAC kunnen gaan kijken![]()
Heerlijke televisie.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ajaxquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:04 schreef PicoMMP het volgende:
Zou toch mooi zijn als Louis nog ergens aan de slag gaat als trainer.![]()
We missen echtquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook overdreven, die jongen is 18. Maar dat het op dit moment nog allemaal veel te druistig is lijkt me duidelijk ja.quote:![]()
Getafe heeft een simpele middag in Villamarín.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Waardeloos voetbalweekjequote:Op zondag 3 maart 2019 16:57 schreef El-Stinho het volgende:
Getafe heeft een simpele middag in Villamarín.![]()
Gaat geen absolute top worden.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:29 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ook overdreven, die jongen is 18. Maar dat het op dit moment nog allemaal veel te druistig is lijkt me duidelijk ja.![]()
Weinig moeite te verspillen in een uitduel. Ook eens lekker, of niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Champagnevoetbal van de aanstaand Champions League winnaar.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
twitter:AlbertOrtegaES1 twitterde op zondag 03-03-2019 om 20:20:59Jan Oblak con el Atlético de Madrid: 🚧196 partidos 🎯112 porterías a ceroLa leyenda continúa. reageer retweet
twitter:RCCelta twitterde op zondag 03-03-2019 om 21:07:43🚨 OFICIAL | El técnico Fran Escribá es el nuevo entrenador del RC Celta. #BenvidoEscribá reageer retweet
![]()
Castelen 2.0 ligt er een tijdje uit.quote:Vinicius Jr heeft dinsdagavond in de Champions Leaguewedstrijd tegen Ajax een scheur in de ligamenten van het rechterbeen opgelopen. Dat bevestigt Real Madrid woensdag. Volgens de Spaanse media is de Braziliaanse aanvaller twee maanden buiten strijd.
De 18-jarige Vinicius Jr moest na 35 minuten worden vervangen. Hij verliet het veld in Bernabeu in tranen. Real stond toen al 0-2 in het krijt. Marco Asensio, die later de 1-3 zou maken, kwam hem vervangen.![]()
Die zien we dit seizoen niet meer terug verwacht ik...quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Castelen 2.0 ligt er een tijdje uit.![]()
Geen idee hoe betrouwbaar dit is dus ik zie het wel, maar het lijkt erop dat Mourinho binnen is.twitter:javigomezTV twitterde op donderdag 07-03-2019 om 20:39:00Acaba de anunciar Juanma Cueto en @InformativosTM que Santiago Solari será destituido esta noche y en breve se anunciará a José Mourinho como nuevo entrenador del Real Madrid. reageer retweet
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2019 20:51:26 ]![]()
AS bericht dat maandag een beslissing wordt genomen over Solari met Zidane en Mourinho als kandidaten. Ik geloof er barweinig van dat Zizou in wil stappen; dus het kan niet anders dan Mou worden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:51 schreef Bolasie het volgende:
Geen idee hoe betrouwbaar dit is dus ik zie het wel, maar het lijkt erop dat Mourinho binnen is.twitter:javigomezTV twitterde op donderdag 07-03-2019 om 20:39:00Acaba de anunciar Juanma Cueto en @:InformativosTM que Santiago Solari será destituido esta noche y en breve se anunciará a José Mourinho como nuevo entrenador del Real Madrid. reageer retweet
https://www.ad.nl/europee(...)l-gespeeld~a54a931b/quote:Heeft Sergio Ramos zijn laatste duel bij Real gespeeld?
'ONTSLAG DREIGT' Na een ruzie in de kleedkamer met voorzitter Florentino Pérez dreigt bij Real Madrid ontslag voor Sergio Ramos. Dat melden enkele toonaangevende sportkranten uit Spanje. De aanvoerder raakte in de kleedkamer in een verhitte discussie met de president, na de nederlaag (4-1) in de Champions League tegen Ajax.
In aanwezigheid van de voltallige spelersgroep zou Pérez de verdediger hebben gedreigd met een direct vertrek bij de club. Naar verluidt antwoordde Ramos meteen met alle liefde te willen opstappen, als hij maar zou worden doorbetaald zolang zijn contract nog loopt. ,,Betaal me en ik ben weg.’’
Pérez was de kleedkamer ingestapt om de spelers erop te wijzen dat ze met hun spel tegen Ajax de club in diskrediet hebben gebracht. Ramos, die wegens een schorsing niet meedeed - tijdens het heenduel in Amsterdam ‘pakte’ hij een opzettelijke gele kaart - pikte dit niet. De international speelt al sinds 2005 bij Real.
De betrokkenen willen vooralsnog niet reageren op de affaire.![]()
Toch niet fkng Mourinho...Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Dit is zo fijn.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/europee(...)l-gespeeld~a54a931b/Oh.![]()
twitter:tsf_podcast twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 14:27:46Solari not holding back "I think most of the players have been at the level this badge demands. Those that haven't, I've told them personally" https://t.co/N2YniagjIO reageer retweet
twitter:tsf_podcast twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 14:30:25Solari on Isco: "to play, you have to first be in the right physical condition" https://t.co/fcVY2HHtvY reageer retweet
[ Bericht 32% gewijzigd door El-Stinho op 09-03-2019 14:45:16 ]♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Valverde be like: "Wat is rotatie"? Alleen Rakitic en Dembele rust tegen de fucking nummer 19 Rayo Vallecano.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Alleen Messi wisselen maakt verschil, de rest niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:12 schreef El-Stinho het volgende:
Valverde be like: "Wat is rotatie"? Alleen Rakitic en Dembele rust tegen de fucking nummer 19 Rayo Vallecano.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hoe fucking vaak heeft Atletico wel niet met 1-0 gewonnen afgelopen 5 jaar?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:25 schreef chufi het volgende:
Beetje slechte pingel Saul... toch scoren in de rebound 1-0What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Mooie duik weer. VAR is nutteloos.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:25 schreef chufi het volgende:
Beetje slechte pingel Saul... toch scoren in de rebound 1-0![]()
Ziedend.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
Mooie duik weer. VAR is nutteloos.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Die Coutinho is het voetballen totaal verleerd lijkt wel
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dit type-voetbal is ook niet wat hem ligt. Er zijn enkele dwazen die nog steeds denken dat hij op het middenveld thuishoort maar met hem in die linie heeft Barça zijn slechtste wedstrijden van het seizoen gespeeld.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:16 schreef FireFox1 het volgende:
Die Coutinho is het voetballen totaal verleerd lijkt wel
Vervelendste aan deze wedstrijd is dat alleen door het midden de ruimte wordt aangevallen en bijvoorbeeld niet over de flanken.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Dat is toch geen pingel man
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
We kijken even naar het penaltyorakel @franske19quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Voor wie?quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Barcelona.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Oh ja tuurlijk..quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Kan iemand aub Coutinho uit zijn lijden verlossen?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hij glijdt zelf uithttps://streamja.com/5ZLJ
Als je dat zelfs niet ziet op de beelden als VAR... Volledig ongeschikte scheidsrechterskorps in Spanje. Het is treurig![]()
Hij glijd niet uit, hij laat zich gewoon vallen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je dat zelfs niet ziet op de beelden als VAR... Volledig ongeschikte scheidsrechterskorps in Spanje. Het is treurigWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Waarom 'tuurlijk'?quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Is toch gewoon rechterknie tegen rechterknie?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je dat zelfs niet ziet op de beelden als VAR... Volledig ongeschikte scheidsrechterskorps in Spanje. Het is treurig|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Speciaal voor de mensen die het altijd interessant vinden om over ''VARcelona'' en dat soort kansloos gejank te praten; in de penaltyranking staat het nu door de gegeven penalty vandaag zo:
Eibar, Barça & Real Madrid - 8
Atlético Madrid - 4♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Heel lichtjes wellicht. Slappe hap zegquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is toch gewoon rechterknie tegen rechterknie?![]()
Genoeg om zijn been naar achter te doen gaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heel lichtjes wellicht. Slappe hap zeg|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die liep lekker naar achter om hem weg te koppen
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
GOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLL|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Atletico is een counterploeg.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:53 schreef El-Stinho het volgende:
Speciaal voor de mensen die het altijd interessant vinden om over ''VARcelona'' en dat soort kansloos gejank te praten; in de penaltyranking staat het nu door de gegeven penalty vandaag zo:
Eibar, Barça & Real Madrid - 8
Atlético Madrid - 4What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
De focus kan weer op de strijd om alles vanaf plek 4. Getafe kan straks een gat van vier punten slaan met de nummer 5 als het wint van Huesca.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Bij vlagen zet Atlético ook genoeg druk op de helft van de tegenstander, dus het is niet zo dat ze alleen maar reactief te werk gaan; zeker niet met de spelers in hun elftal.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
De eerste minuten voor Malcom sinds de Clásico begin februari.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
De focus kan weer op de strijd om alles vanaf plek 4. Getafe kan straks een gat van vier punten slaan met de nummer 5 als het wint van Huesca.
Goed CL-stadion wel.Oh.![]()
Wel weer jammer die falende VAR... zou de hele wedstrijd in een ander perspectief hebben gezet .. zoals wel vaker dat Barca ze op hun hand heeft![]()
De scheids keek niet eens naar de beeldenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:15 schreef chufi het volgende:
Wel weer jammer die falende VAR... zou de hele wedstrijd in een ander perspectief hebben gezet .. zoals wel vaker dat Barca ze op hun hand heeft
Ken je nagaanquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De scheids keek niet eens naar de beelden![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed CL-stadion wel.
Dit is ook wel genoeg, toch? Salaris moet volgens mij spelersbudget staan.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben dan meer benieuwd naar de cijfers van hun concurrentie voor plek 4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is ook wel genoeg, toch? Salaris moet volgens mij spelersbudget staan.Hmm volgens Overmars doet Ajax het met 28 miljoen, dat lijkt dan wel erg weinig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Ik kan me het staatje niet meer precies herinneren maar ik gok dat het de transferkosten plus de totale salarissen zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm volgens Overmars doet Ajax het met 28 miljoen, dat lijkt dan wel erg weinig.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Lijkt me ook ja, die salarissen lijken me voor die subtopclubs anders wel erg hoog.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan me het staatje niet meer precies herinneren maar ik gok dat het de transferkosten plus de totale salarissen zijn.Oh.![]()
Getafe heeft een probleem.
Nu nog een half probleem.
[ Bericht 41% gewijzigd door El-Stinho op 09-03-2019 21:56:15 ]♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Woei; Getafe wint met 2-1 van Huesca. Vier puntjes los van nummer 5 Alavés.
Volgende week op bezoek bij Valencia. Dat wordt weer oorlog en matten, genot.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
OK dan blijf ik daar uit de buurtquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
Woei; Getafe wint met 2-1 van Huesca. Vier puntjes los van nummer 5 Alavés.
Volgende week op bezoek bij Valencia. Dat wordt weer oorlog en matten, genot.![]()
Geen Vinicius, Bale en Lucas; maar nog steeds geen Isco. Benieuwd of hij Solari met een mes heeft aangevallen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:39 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:tsf_podcast twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 14:27:46Solari not holding back "I think most of the players have been at the level this badge demands. Those that haven't, I've told them personally" https://t.co/N2YniagjIO reageer retweet
twitter:tsf_podcast twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 14:30:25Solari on Isco: "to play, you have to first be in the right physical condition" https://t.co/fcVY2HHtvY reageer retweet
en Ramos nog aanvoerder?quote:Op zondag 10 maart 2019 11:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen Vinicius, Bale en Lucas; maar nog steeds geen Isco. Benieuwd of hij Solari met een mes heeft aangevallen.![]()
Lijkt me wel. Conflict dat er is, is natuurlijk niet binnen de kleedkamer met Florentino Perez. Niet veel gelezen over een aanvoerderwijziging.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
ik ook niet maar vroeg het me af, zijn afkoopsom is wat hoog maar kan me voorstellen dat Perez op een andere manier wil laten zien wie de baas isquote:Op zondag 10 maart 2019 11:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Conflict dat er is, is natuurlijk niet binnen de kleedkamer met Florentino Perez. Niet veel gelezen over een aanvoerderwijziging.![]()
Misschien dat hij dat in de trainerskeuze naar voren laat komen. Zo half maart met niet veel meer op het spel lijkt het me redelijk senseless. Ze staan toch in een niemandsland, eindigen toch wel in de top 4 en hoogstens Getafe zou hun derde plek nog aan kunnen vallen.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook niet maar vroeg het me af, zijn afkoopsom is wat hoog maar kan me voorstellen dat Perez op een andere manier wil laten zien wie de baas is♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Buitengewoon treurig is het inmiddels.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen Vinicius, Bale en Lucas; maar nog steeds geen Isco. Benieuwd of hij Solari met een mes heeft aangevallen.![]()
Ik geloof er niets van dat zijn fysiek het probleem is. Dinsdag, op de dag van RMA-AJA, reisde hij netjes af naar het trainingscomplex om daar te horen dat hij opnieuw niet in de selectie zat. Niet eens op de teambus gestapt, gewoon met de auto rechtsomkeer gegaan.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Buitengewoon treurig is het inmiddels.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Je hebt Atletico niet gekeken? Kregen een penalty om niks en Leganes had daadwerkelijk recht op een penalty maar kreeg hem niet. Barca dit, Barca dat altijd hier.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:15 schreef chufi het volgende:
Wel weer jammer die falende VAR... zou de hele wedstrijd in een ander perspectief hebben gezet .. zoals wel vaker dat Barca ze op hun hand heeft![]()
Ziedend.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:30 schreef franske19 het volgende:
[..]
Je hebt Atletico niet gekeken? Kregen een penalty om niks en Leganes had daadwerkelijk recht op een penalty maar kreeg hem niet. Barca dit, Barca dat altijd hier.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Je legt het verkeerd uit. Het is standaard gehuil hier om de scheidsrechter, hoe vol het stadion is, hoe spelers zich gedragen wanneer Real Madrid en Barcelona spelen. Dood- en doodvermoeiend.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:30 schreef franske19 het volgende:
[..]
Je hebt Atletico niet gekeken? Kregen een penalty om niks en Leganes had daadwerkelijk recht op een penalty maar kreeg hem niet. Barca dit, Barca dat altijd hier.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
@Doublepain Wissam the GOAT en ondergetekende groeten je.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Een Madrid zonder Lucas, Bale, Ramos, Carvajal en Vinicius resulteert in..
Madrid XI at Valladolid tonight confirmed: Courtois; Odriozola, Varane, Nacho, Reguilon; Ceballos, Modric, Casemiro, Kroos; Benzema, Asensio.
Ik kijk graag naar Odriozola, maar zal zijn aanvallende acties wel goed moeten timen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Licht weer enigszins terug nu?quote:Op zondag 10 maart 2019 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoor het net op de noticias...
stroomstoring en het is nog maar de vraag of het doorgaat...
Odriozola heeft defensief nog veel te veel te leren.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Mooie pingel
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Misschien buitenspel op de assistgever?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Wat is Real wisselvallig, nog maar een maand terug waren ze heel goed.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Het leek me net buitenspel.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
Misschien buitenspel op de assistgever?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja, idd.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
Misschien buitenspel op de assistgever?sig verwijderd door FA![]()
AnuladoOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Een overgeschoten penalty en twee net afgekeurde goals. Stormwals.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Zo uitzonderlijk was de prestatie van Ajax ook weer niet als je Real bezig ziet,plaatst het in de juiste perspectief![]()
![]()
Hebben ze wel nodig in de strijd tegen degradatie. Bij winst staan ze weer vier punten boven de streep.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:17 schreef WethouderHekking het volgende:
Makkelijk avondje voor Vallodolid♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
de perspectiefquote:Op zondag 10 maart 2019 21:17 schreef PSVCL het volgende:
Zo uitzonderlijk was de prestatie van Ajax ook weer niet als je Real bezig ziet,plaatst het in de juiste perspectief![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Straks krijgen we topografie en morgen gaan we het hebben over de verschillende soorten klimaten in de wereld.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Oh daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Straks krijgen we topografie en morgen gaan we het hebben over de verschillende soorten klimaten in de wereld.![]()
Misschien ontvoert hij ook nog een dikke, oranje kat met een lasagneverslaving.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Straks krijgen we topografie en morgen gaan we het hebben over de verschillende soorten klimaten in de wereld.Oh.![]()
Opwarming zorgt voor meer muggenquote:Op zondag 10 maart 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Straks krijgen we topografie en morgen gaan we het hebben over de verschillende soorten klimaten in de wereld.![]()
Kan niet, die hangen allemaal voor zijn kop.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:42 schreef Zipportal het volgende:
Ik ben fan van Youri Mulder, heb al zijn platen.Oh.![]()
quote:Op zondag 10 maart 2019 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan niet, die hangen allemaal voor zijn kop.![]()
![]()
quote:Op zondag 10 maart 2019 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien ontvoert hij ook nog een dikke, oranje kat met een lasagneverslaving.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: