https://www.facebook.com/ProximusSports/videos/381060175811537/quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:38 schreef Evertjan het volgende:
is er ergens een stream van de vrouwenkoers?
Dan kijk ik liever naar Marieke.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze is de Marieke Elsinga van Belgie
Dit meen je nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
komen pas live beelden van de koers vanaf 14:30
14.10 zeiden ze net toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
komen pas live beelden van de koers vanaf 14:30
Rickaert was een goeie luitenant geweest voor Mathieu. Die jongen kan prima uit de voeten in dit werk.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel lullig voor Mathieu dat die Rickaert geblesseerd is. Dadelijk moeten ze Adrianus nog optrommelen bij gebrek aan beter.
zat gevangen in het Sky regimequote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch jammer dat Wiggo niet wat meer klassiekers heeft gereden.
Laster.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:58 schreef El-Stinho het volgende:
@:Rellende_Rotscholier is groot fan van Nys.
Je zou denken dat er genoeg voedingswaarde in olvarit potjes zit...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind dat Krek er niet zo goed uitziet
Maak me zorgen.
Hij is dit seizoen nochtans al goed op dreef.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind dat Krek er niet zo goed uitziet
Maak me zorgen.
Ja, zeker.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is dit seizoen nochtans al goed op dreef.
Dat weet ik, maar dat is de letterlijke zin van het woord. Doorgaans (lees: eigenlijk altijd) wordt er gerefereerd aan een neo als je het over een eerstejaars prof hebt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jawel. Je bent twee jaar neo.
Motregen op de buienradar:quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het begint lichtjes te regenen trouwens en dat terwijl de meeste kasseistroken (ook klimmetjes met kasseien) er al zo glibberig bij lagen.
Gewoon zuipen Knut.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb paar lekkere biertjes gehaald voor de koers maar geen zin in omdat ik een enorme kater heb.
Dadelijk toch maar eens doorzetten. Afzien hoort bij wielrennen tenslotte.
You can't always get what you want.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zit er gewoon helemaal klaar voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |