mogen ze donderdag wel latenquote:Op zondag 24 februari 2019 17:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
az doet deze week een inverse van Feyenoord
wisselvalligquote:
Dat zit er sowieso inquote:Op zondag 24 februari 2019 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
AZ hoeft donderdag ook niet te winnen om dan kansloos te verliezen van Ajax. In de derde finale op rij, dat kan ik toch niet aan.
Wil je er over praten? #DTVquote:Op zondag 24 februari 2019 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
AZ hoeft donderdag ook niet te winnen om dan kansloos te verliezen van Ajax. In de derde finale op rij, dat kan ik toch niet aan.
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
AZ hoeft donderdag ook niet te winnen om dan kansloos te verliezen van Ajax Feyenoord. In de derde finale op rij, dat kan ik toch niet aan.
3x is scheepsrecht vrind.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
Alsof Ajax altijd zo'n zekerheidje is in bekerfinales.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
Fey-AZ lijkt me een leuke finalequote:Op zondag 24 februari 2019 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
3x is scheepsrecht vrind.
twitter:PECZwolle twitterde op zondag 24-02-2019 om 16:34:24PEC Zwolle spant spoedeisende arbitragezaak aan om datum wijziging Ajax - PEC Zwolle aan te vechten. Uitspraak wordt begin van de week verwacht. #ajapec #peczwolle reageer retweet
3x verliezen. Nooit meer winnen.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
3x is scheepsrecht vrind.
De dubbel zou wel een keer leuk zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Ajax altijd zo'n zekerheidje is in bekerfinales.
Doe ik toch al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |