mogen ze donderdag wel latenquote:Op zondag 24 februari 2019 17:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
az doet deze week een inverse van Feyenoord
wisselvalligquote:
Dat zit er sowieso inquote:Op zondag 24 februari 2019 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
AZ hoeft donderdag ook niet te winnen om dan kansloos te verliezen van Ajax. In de derde finale op rij, dat kan ik toch niet aan.
Wil je er over praten? #DTVquote:Op zondag 24 februari 2019 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
AZ hoeft donderdag ook niet te winnen om dan kansloos te verliezen van Ajax. In de derde finale op rij, dat kan ik toch niet aan.
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
AZ hoeft donderdag ook niet te winnen om dan kansloos te verliezen van Ajax Feyenoord. In de derde finale op rij, dat kan ik toch niet aan.
3x is scheepsrecht vrind.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
Alsof Ajax altijd zo'n zekerheidje is in bekerfinales.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
Fey-AZ lijkt me een leuke finalequote:Op zondag 24 februari 2019 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
3x is scheepsrecht vrind.
twitter:PECZwolle twitterde op zondag 24-02-2019 om 16:34:24PEC Zwolle spant spoedeisende arbitragezaak aan om datum wijziging Ajax - PEC Zwolle aan te vechten. Uitspraak wordt begin van de week verwacht. #ajapec #peczwolle reageer retweet
3x verliezen. Nooit meer winnen.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
3x is scheepsrecht vrind.
De dubbel zou wel een keer leuk zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Ajax altijd zo'n zekerheidje is in bekerfinales.
Doe ik toch al.quote:
Ajax - PEC was een vermakelijke bekerfinale.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Ajax altijd zo'n zekerheidje is in bekerfinales.
Niet voor Vermeerquote:Op zondag 24 februari 2019 17:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ajax - PEC was een vermakelijke bekerfinale.
Moet gewoon kunnen.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De dubbel zou wel een keer leuk zijn.
Kost teveel geld, die gaat eerder voor een Kuwas.quote:
Ik werd er niet vrolijk van.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ajax - PEC was een vermakelijke bekerfinale.
Deed AZ('67) in 80/81.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De dubbel zou wel een keer leuk zijn.
Mijn god ik zie ‘t zo gebeuren inderdaadquote:Op zondag 24 februari 2019 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen.
[..]
Kost teveel geld, die gaat eerder voor een Kuwas.
Er is nooit een hype geweest man.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
is die rare az hype nu ook weer klaar?
Nee dank je, ik heb al gefapt vandaag.quote:
Van dit gifje krijg ik nog meer gevoelens dan alleen vrolijkheid.quote:
Zal Vilhena eens vertrekken deze zomer?quote:Op zondag 24 februari 2019 17:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn god ik zie ‘t zo gebeuren inderdaad
Zullen er nog veel clubs zijn die hem willen hebben?quote:Op zondag 24 februari 2019 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van dit gifje krijg ik nog meer gevoelens dan alleen vrolijkheid.
[..]
Zal Vilhena eens vertrekken deze zomer?
Muah hij heeft wel wat interlands gespeeld, dus er zal best een club zijn die een gokje durft te wagen.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zullen er nog veel clubs zijn die hem willen hebben?
Dat zou wel moeten. Hebben toch iets van geld nodig om uitgaande transfers (zonder veel waarde) op te vangen.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal Vilhena eens vertrekken deze zomer?
quote:
Een miljoen of 5 waarschijnlijk.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten. Hebben toch iets van geld nodig om uitgaande transfers (zonder veel waarde) op te vangen.
Een kleiner clubje in Engeland of Duitsland denk ik.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar zou hij heen moeten dan
Hmmmquote:Op zondag 24 februari 2019 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een kleiner clubje in Engeland of Duitsland denk ik.
Nah, ze doen het al beter... Eerste 20s overleefdquote:
Ach, het maakt allemaal toch niet uit. Over twee jaar ben je weer vergeten of je 3e of 8e bent geëindigd.quote:
Dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een miljoen of 5 waarschijnlijk.
Wat denk jij dan?quote:
Dat Feyenoord hem niet voor 5 miljoen laat gaan. Dat is echt een habbekrats.quote:
Transfermarkt heeft hem op 12 miljoen staan zie ik.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat Feyenoord hem niet voor 5 miljoen laat gaan. Dat is echt een habbekrats.
Hij is ook absoluut meer waard. Gewoon international hè, ook al zit hij op de bank. Eerder richting de 10 miljoen.
Tennis is wel leuk.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:23 schreef Zipportal het volgende:
@:Wereldgozer
Wielrennen én tennis is geen sport.
vBommel is ergerquote:Op zondag 24 februari 2019 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
Net Van Bommel die Van der Brom met zijn gejank.
o? linkje?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die is handtastelijk ook thuis voor zijn gezin.
Heeft het voetbal ook niet uitgevonden.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die heeft duidelijk geen eureka moment
Ik ben gister voor het eerst in Tilburg geweest. Komt wel heel dichtbij allemaal.quote:
Ik ben daar nog nooit geweest, ik heb wel gehoord dat het nogal een pauperstad is, klopt dat?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben gister voor het eerst in Tilburg geweest. Komt wel heel dichtbij allemaal.
Veel jongeren, veel volle terrassen. Zag er wel aardig uit verder, niet geweldig ofzo.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest, ik heb wel gehoord dat het nogal een pauperstad is, klopt dat?
Mooi.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:59 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom spelen Ajax en PEC niet dit weekend?
2-2quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit wordt een pijnlijke nederlaag voor ado.
Er kijkt toch niemand.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tot nu toe hapert Fox nogal.
Is is weer zo goed?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Becker
Strik eromheen en optyfen
Gewoon drama. Had even hoop net toen ie geblesseerd leek aan zijn hamstring. Helaas, staat er nog in.quote:
Waar hebben jullie die vent vandaan gehaald?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon drama. Had even hoop net toen ie geblesseerd leek aan zijn hamstring. Helaas, staat er nog in.
Kwam na jong Ajax naar Den Haag.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Waar hebben jullie die vent vandaan gehaald?![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kwam na jong Ajax naar Den Haag.
Net als Zwinkels, Groothuizen, Kuiper en met een omweg Goosens en Kishna.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kwam na jong Ajax naar Den Haag.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net als Zwinkels, Groothuizen, Kuiper en met een omweg Goosens en Kishna.
Grote fans van ons daar, in Den Haag.
Mark grijp eindelijk in in het middenveld.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 18:47:17Hendrix ontbreekt in verband met privé-omstandigheden bij PSV. reageer retweet
IhattarenHype.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]Mark grijp eindelijk in in het middenveld.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 18:47:17Hendrix ontbreekt in verband met privé-omstandigheden bij PSV. reageer retweet
Ihattarengenot
Carnavalquote:
Sukquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:48 schreef PicoMMP het volgende:
Kan me nog een carnavalswedstrijd van PSV in Groningen herinneren. Iets met clowns en 3-0.
Je moet wel echt een parodie op een topclub zijn als je zes tegengoals krijgt in een Eredivisiewedstrijd.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die scoorde ook nog de 6-0 tegen Feyenoord
PSV heeft een vrij makkelijk programma tot de wedstrijd tegen Ajax. Moeten gewoon 9 punten worden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het blijft geen feest met punten verspelen daar.
Normaal gesproken wel ja, al heeft VVV wel een aidsveld.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV heeft een vrij makkelijk programma tot de wedstrijd tegen Ajax. Moeten gewoon 9 punten worden.
Zou je ook zeggen over Emmen, Heerenveen en Feyenoord.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV heeft een vrij makkelijk programma tot de wedstrijd tegen Ajax. Moeten gewoon 9 punten worden.
Kan alle kanten nog op.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Excelsior kan er echt geen tyfus van.
De 1-1 hangt in de luchtquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welnee.
Dit staat al 0-3 met rust.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen Lozano tegen NAC
Gefeliciteerd Amsterdam
Hopen dat ze voor Nederland kiezen dan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ihattaren en Ünüvar in Oranje over een paar jaar
Hendrix in de rugquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen wel voor Marokko kiezenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als die hypeknul in de jeugd van Barcelona.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopen dat ze voor Nederland kiezen dan.
Net was het nog een hypequote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Regilio heeft zijn talent doorgegevenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als die hypeknul in de jeugd van Barcelona.
Ik hoop het...quote:Op zondag 3 maart 2019 01:49 schreef yats het volgende:
1-4 tegen een zeer zwak NAC. Ik ben bang dat NAC er binnenkort al uit ligt op deze manier...
VVV en Heracles zijn inderdaad beter. Staan 8 en 7.quote:Op zondag 3 maart 2019 10:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom?
Beter Excelsior, PEC, Emmen, VVV of Heracles.
Omdat ze totaal niet presteren en terecht laatste staan.quote:Op zondag 3 maart 2019 10:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom?
Beter Excelsior, PEC, Emmen, VVV of Heracles.
Welke fans?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:38 schreef Groby het volgende:
Die Groningen fans zingen echt 90 minuten hetzelfde liedje he
Groningers zijn ook simpele mensenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:38 schreef Groby het volgende:
Zoals vrijwel alle voetbalsupporters monotone kutliedjes zingen.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:38 schreef Groby het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 03-03-2019 om 16:19:3751 – There have been 51 red cards in the Eredivisie this season, already four more than in the complete 2017-18 campaign (47). Dismissed. reageer retweet
VARgenot.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 03-03-2019 om 16:19:3751 – There have been 51 red cards in the Eredivisie this season, already four more than in the complete 2017-18 campaign (47). Dismissed. reageer retweet
Ja wel logisch met de varquote:Op zondag 3 maart 2019 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Groningen moet gewoon blij zijn dat ze zich veilig spelen. Meer moet je echt niet willen met dit team.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:25 schreef Groby het volgende:
Pff zwaarbevochten hoor maar Groningen mag wel kansen af gaan maken als we echt nog wat willen dit seizoen
Groningen moet gewoon blij zijn dat ze zich veilig spelen. Meer moet je echt niet willen met dit team.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:25 schreef Groby het volgende:
Pff zwaarbevochten hoor maar Groningen mag wel kansen af gaan maken als we echt nog wat willen dit seizoen
Ze zullen in rotterdam-zuid trots op je zijn als je altijd zo reageert...quote:
Ik lees toch vaak dat ze 'hondstrouw' zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrij logisch.
Het Feyenoordpubliek is niet anders dan andere supporters
Je zou bijna denken dat de sportmedia vaak onzin uitslaat.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik lees toch vaak dat ze 'hondstrouw' zijn.
Dit valt wat tegen inderdaad, na al die sneren naar andere clubs als daar eens wat blauwe stoeltjes zichtbaar zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik lees toch vaak dat ze 'hondstrouw' zijn.
Dat valt niet uit te sluiten, met types als Willem Vissers en de altijd zure Valentijn Driessen.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de sportmedia vaak onzin uitslaat.
Pas op wat je zegt andere worden sommige users hier mad en gaan ze je voor van alles uitschelden...quote:Op zondag 3 maart 2019 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrij logisch.
Het Feyenoordpubliek is niet anders dan andere supporters
Of Johan Derksen en René van der Gijp met hun standaardonzin.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat valt niet uit te sluiten, met types als Willem Vissers en de altijd zure Valentijn Driessen.
Volledig terecht natuurlijk, dat blijkt wel. Zo enorm trouw dat fetenoordpubliek, en altijd uitverkocht...Oh wacht...quote:Op zondag 3 maart 2019 16:53 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dit valt wat tegen inderdaad, na al die sneren naar andere clubs als daar eens wat blauwe stoeltjes zichtbaar zijn.
Muah op FOK! zitten genoeg prima Feyenoord-users hoor.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:16 schreef yats het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt andere worden sommige users hier mad en gaan ze je voor van alles uitschelden...
Maar je hebt gelijk, die hele mythe over het trouwe feyenoordpubliek slaat nergens op.
Was ook nog een heel eind voor een speler van Emmen.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op zich prima uitgespeeld, alleen die 99 neemt m gewoon ruk aan
Ga alles letterlijk nemen. En gelukkig woon ik niet in R'dam-Zuid.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:45 schreef yats het volgende:
[..]
Groningen moet gewoon blij zijn dat ze zich veilig spelen. Meer moet je echt niet willen met dit team.
[..]
Ze zullen in rotterdam-zuid trots op je zijn als je altijd zo reageert...
Allemaal als stoeltje verkleed voor de carnaval haha.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het Legioen is er altijd, in goede en slechte tijden![]()
![]()
En helaas ook een aantal idioten. Ik heb er jaren terug een paar aan mijn deur gehad die 'verhaal kwamen halen'. Sindsdien is me duidelijk wat voor lui het zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah op FOK! zitten genoeg prima Feyenoord-users hoor.
Het is yats die het zegt hè.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah op FOK! zitten genoeg prima Feyenoord-users hoor.
Bij PSV kunnen er ook maar 34.000 in of zo toch?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag net dat de bezettingsgraad van het Stadion Feijenoord slechts 88.1% was in de eerste seizoenhelft.
Ajax en PSV stonden hoger.
ja maar bij ajax telllen ze de verkochte kaartjes !!!!!quote:Op zondag 3 maart 2019 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag net dat de bezettingsgraad van het Stadion Feijenoord slechts 88.1% was in de eerste seizoenhelft.
Ajax en PSV stonden hoger.
Zoiets ja.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij PSV kunnen er ook maar 34.000 in of zo toch?
Dat klopt.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja maar bij ajax telllen ze de verkochte kaartjes !!!!!
Ze wonen vooral ver weg.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoiets ja.
PSV heeft dan ook een kleinere achterban.
Madquote:
Is dat zo ja?quote:
Kerel, wat zit je nou moeilijk te doen? Hou je lekker bezig met dat identiteitsloze dorpenclubje van je.quote:
Woedend.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Kerel, wat zit je nou moeilijk te doen? Hou je lekker bezig met dat identiteitsloze dorpenclubje van je.
Blijft natuurlijk een specifiek groepje debielen, niet allemaal.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:21 schreef yats het volgende:
[..]
En helaas ook een aantal idioten. Ik heb er jaren terug een paar aan mijn deur gehad die 'verhaal kwamen halen'. Sindsdien is me duidelijk wat voor lui het zijn.
YatsGod.quote:
Razend.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Kerel, wat zit je nou moeilijk te doen? Hou je lekker bezig met dat identiteitsloze dorpenclubje van je.
Hoi Vejinovicquote:Op zondag 3 maart 2019 17:21 schreef yats het volgende:
[..]
En helaas ook een aantal idioten. Ik heb er jaren terug een paar aan mijn deur gehad die 'verhaal kwamen halen'. Sindsdien is me duidelijk wat voor lui het zijn.
Oh je bedoelt alle grote fans in de Walmart?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoor ik weleens van mijn goede makker Scarface.
Met shirtjes van Lozano.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh je bedoelt alle grote fans in de Walmart?
En Gutierrez (de middenvelder waar internationaal NOG meer over gesproken wordt dan Frenkie de Jong)quote:
Seizoen is ook al over hé.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kolkende Kuip, hondstrouwe Legioen, altijd uitverkocht. Dat zien we
Gutierrez is echt mega mega mega groot in Mexico. Groter dan Messi.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Gutierrez (de middenvelder waar internationaal NOG meer over gesproken wordt dan Frenkie de Jong)
Die staat niet zo hoog meer in de pikorde.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Gutierrez (de middenvelder waar internationaal NOG meer over gesproken wordt dan Frenkie de Jong)
Je kan geen kolkende Kuip verwachten bij iedere oefenpotquote:Op zondag 3 maart 2019 17:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kolkende Kuip, hondstrouw Legioen, altijd uitverkocht. Dat zien we
Maar ook in Amerika, schijnt dat elke redneck daar de verrichtingen van Guti op de voet volgt.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gutierrez is echt mega mega mega groot in Mexico. Groter dan Messi.
Ik vind het eigenlijk wel goed aan Van Bommel dat hij jeugdspelers durft op te stellen en niet voor de makkelijke oplossing van de dure aankoop gaat.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die staat niet zo hoog meer in de pikorde.
Madquote:Op zondag 3 maart 2019 17:26 schreef fetX het volgende:
[..]
gebeurtquote:Op zondag 3 maart 2019 17:31 schreef yats het volgende:
[..]
Mad
Karma is een bitch joh. Ik doe alleen wat andersom steeds gebeurd.
Gebeurdquote:Op zondag 3 maart 2019 17:31 schreef yats het volgende:
[..]
Mad
Karma is een bitch joh. Ik doe alleen wat andersom steeds gebeurd.
Natuurlijk is het een bepaalde groep. Alleen is die groep bij Feye noord nogal oververtegenwoordigd...quote:Op zondag 3 maart 2019 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk een specifiek groepje debielen, niet allemaal.
[..]
YatsGod.
speelde ooit bij nekquote:
Ach ze zullen elkaar ook wel opjutten om stoer te doen.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:32 schreef yats het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een bepaalde groep. Alleen is die groep bij Feye noord nogal oververtegenwoordigd...
Hoi Dirk, hoe is het in Katwijk?quote:
Helaas wel. Als we daar nou eens wat op konden vinden zou dat mooi zijn. En dan doel ik niet op laffe stadionverboden of onzinnige combi's.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ze zullen elkaar ook wel opjutten om stoer te doen.
Maar de voetballerij trekt dat soort mensen nu eenmaal snel aan.
Madquote:
Werkkampen?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:35 schreef yats het volgende:
[..]
Helaas wel. Als we daar nou eens wat op konden vinden zou dat mooi zijn. En dan doel ik niet op laffe stadionverboden of onzinnige combi's.
Wil je met niet met die mafklapper vergelijken? Ik ben misschien ietwat apart en masochistisch ingesteld gezien mijn favoriete club, maar ik heb niet het iq van een goudvis zoals Klaas.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:38 schreef Zipportal het volgende:
Na klaasweetalles hebben we YatsGod er voor teruggeggegegeegekregen.
Wat vind jij ervan dat er geen nieuwe sesamstraatafleveringen meer komen, Zipportal?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Op naar het Yats topic.
Mijn kelder huilt.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat er geen nieuwe sesamstraatafleveringen meer komen, Zipportal?
De schuld van Ajax. (eigenlijk van de KNVB, maar het is altijd leuk om Ajax ergens de schuld van te geven)quote:Op zondag 3 maart 2019 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh spelen die ook nog.
Wat een kutverdeling van de wedstrijden vandaag.
Mogen die kids die je daar opsluit wel TV kijken dan, Marc?quote:
Oh, nu snap ik waarom hij had is.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat er geen nieuwe sesamstraatafleveringen meer komen, Zipportal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |