Betrouwbaardere coureurs en wagen gok ik zo.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:35 schreef Vakkenvuller38 het volgende:
Waarom denken sommigen dat Renault van RB gaan winnen?
Waarom denken sommigen dat Renault van RB gaan winnen?quote:Op zondag 24 februari 2019 22:35 schreef Vakkenvuller38 het volgende:
1. Mercedes Hamilton / Bottas
2. Ferrari Vettel / Leclerc
3. Red Bull Verstappen / Gasly
4. Renault Hulkenberg /
Ricciardo
5.Alfa Romeo Raikkonen / Giovinazzi
6. Racing Point Perez / Stroll
7. Haas Magnussen /
Grosjean
8. Toro Rosso Kvyat / Albon
9. Mclaren Sainz / Norris
10. Williams Kubica / Russell
Max en Pierre zijn misschien wat aggresiever dan Ric en Nico, waardoor ze mogelijk slechte resultaten halen. Maar ik denk niet dat Ric en Nico veel podiums gaan halen. En er gaan geruchten dat het een drie dubbele vibrator isquote:Op maandag 25 februari 2019 15:29 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Waarom denken sommigen dat Renault van RB gaan winnen?
Renault heeft twee stabiele coureurs. RB werkt nog steeds met twee druistige coureurs en heeft nog steeds een vibrator erin liggen.
Renault heeft een goed blok, zegt niet alleen Abiteboul en RB rijdt nu voor het eerst met Honda, ben benieuwd.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:14 schreef Vakkenvuller38 het volgende:
[..]
Max en Pierre zijn misschien wat aggresiever dan Ric en Nico, waardoor ze mogelijk slechte resultaten halen. Maar ik denk niet dat Ric en Nico veel podiums gaan halen. En er gaan geruchten dat het een drie dubbele vibrator is. Ik denk dat RB wel een solide seizoen heeft.
Nog een update evt wie er tussen de teamgenoten wint?quote:Op zondag 3 maart 2019 12:16 schreef Tarado het volgende:
1. Ferrari - Vettel / Leclerc
2. Mercedes - Hamilton / Bottas
3. Red Bull - Verstappen / Gasly
4. Renault - Ricciardo/Hulkenberg
5. Alfa Romeo - Raikkonen / Giovinazzi
6. Haas - Magnussen / Grosjean
7. Toro Rosso - Kvyat / Albon
8. Racing Point - Perez / Stroll
9 McLaren - Norris / Sainz
10. Williams - Russell / Kubica
de eerst genoemdequote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:21 schreef opreis het volgende:
[..]
Nog een update evt wie er tussen de teamgenoten wint?
Het is wel jammer dat je het niet lastig maakt. Wat mij nou juist leuk lijkt is dat mensen die heel stellig dingen roepen als 'Hamilton gaat rondjes om Rosberg heenrijden', 'Raikkonen gaat Vettel helemaal zoekrijden', 'Bottas komt er niet bij in de buurt' etc (dingen van deze strekking zijn daadwerkelijk gezegd hier) eens te zien krijgen hoe dicht ze erbij zaten. Op deze manier blijft het toch vrij gratuit.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:50 schreef opreis het volgende:
Het lijkt me wel leuk om nu alvast voorspellingen te doen voordat het seizoen is begonnen en dan over een jaar te kijken wie van ons er het dichtsbij zat. Ik wil het niet te lastig maken. Een ranking van de constructeurs, en het duel tussen de teamgenoten onderling.
Dan maak je daar zelf een topic over met allemaal quotes van mensen die dingen beweren en dan kan je ze later erop aanspreken als ze niet blijken te kloppen uiteindelijk. Veel plezier daarmeequote:Op woensdag 13 maart 2019 18:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat je het niet lastig maakt. Wat mij nou juist leuk lijkt is dat mensen die heel stellig dingen roepen als 'Hamilton gaat rondjes om Rosberg heenrijden', 'Raikkonen gaat Vettel helemaal zoekrijden', 'Bottas komt er niet bij in de buurt' etc (dingen van deze strekking zijn daadwerkelijk gezegd hier) eens te zien krijgen hoe dicht ze erbij zaten. Op deze manier blijft het toch vrij gratuit.
Het zou nog mooier zijn als hij het goede voorbeeld geeft en zelf die voorspellingen doet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:03 schreef opreis het volgende:
[..]
Dan maak je daar zelf een topic over met allemaal quotes van mensen die dingen beweren en dan kan je ze later erop aanspreken als ze niet blijken te kloppen uiteindelijk. Veel plezier daarmee.
quote:1. Lewis Hamilton 413
2. Valtteri Bottas 326
3. Max Verstappen 278
4. Charles Leclerc 264
5. Sebastian Vettel 240
7. Carlos Sainz 96
6. Pierre Gasly 95
8. Alexander Albon 92
9. Daniel Ricciardo 54
10. Sergio Perez 52
11. Lando Norris 49
12. Kimi Raikkonen 43
13. Nico Hulkenberg 37
14. Daniil Kvyat 37
15. Lance Stroll 21
16. Kevin Magnussen 20
17. Antonio Giovinazzi 14
18. Romain Grosjean 8
19. Robert Kubica 1
20. George Russell 0
Stand WK Formule 1 Teams 2019
TEAM AANTAL PUNTEN
1. Mercedes 739
2. Ferrari 504
3. Red Bull Racing 417
4. McLaren 145
5. Renault 91
6. Toro Rosso 85
7. Racing Point 73
8. Alfa Romeo 57
9. Haas 28
10. Williams 1
Tja Rosberg is WK 2016. Zo gaat het.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:37 schreef Karstman het volgende:
Ik heb het best aardig gedaan qua teams, 6 op de juiste plek voorspeld, alleen Renault en McLaren staan bij mij andersom en Haas en Racingpoint ook.
Qua coureurs had ik de helft goed maar ik weet alleen niet zo goed hoe ik Toro Rosso moet beoordelen.
En het is toch ongelooflijk dat Kubica door dat ene puntje op papier beter heeft gepresteerd dan Russel terwijl die feitelijk het hele seizoen voor hem heeft gereden...
Voordeel is wel dat net als Rosberg, Kubica er ook gelijk mee kapt.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tja Rosberg is WK 2016. Zo gaat het.
Haha Vettel WDC wat een grap en AR ging net zo slecht als de grote voorbeeld.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:44 schreef Fer het volgende:
1. Ferrari Vettel Leclerc
2. Mercedes Hamilton Bottas
3. Redbull Verstappen Gasly
4. Alfa Romeo Raikkonen Giovinnazi
5. McLaren Saintz Norris
6. Renault Ricciardo Hulkenberg
7. Haas Magnussen Grosjean
8. Torro Rosso Torpedo Albon
9. Racing Point Perez Strolll
10. Williams Russel Kubica![]()
|
Forum Opties | |