1. Ferrari Vettel / Leclerc
2. Red Bull Verstappenl / Gasly
3. Mercedes Hamilton / Bottas
4. Renault: Hulkenberg / Ricciardo
5. Torro Rosso: Kvyat] / Albon
6. Haas: [b]Magnussen
7. Racing Point Perez
8. McLaren: Sainz
9. Alfa Romeo Sauber: Raikkonen
10. Williams: Kubica
Kleine toelichting is leuker denk ik.
Enorm rampseizoen voor Williams, gaan veel koppen rollen. Kubica is er lang uit geweest en gaat zijn teamgenoot helemaal om zijn oren rijden. Betrouwbaarheid gaat nog steeds tegenvallen en McLaren zal de meeste DNFs hebben.
Sauber zal gewoon achterliggen op McLaren, maar zal geen partij zijn voor Williams puur en alleen omdat zowel Raikkonen als Giovinazzi enkele punten gaan binnenhalen.
Sainz gaat alles doen bij McLaren, Norris gaat het niet redden en zal na dit seizoen vervangen worden. Sainz gaat zelfs een podium halen.
Perez gaat het heel goed doen, maar zal door het gebrek aan punten van Stroll met zijn team niet hoger dan plek zeven eindigen.
Magnussen gaat zijn talent laten zien en zal laten zien dat Grosjean het niet meer heeft.
Torro Rosso wordt de grote verrassing van het seizoen. Kvyat zit vol gif na zijn Red Bull degradatie en gaat met het jongere deelnemersveld met een Torro Rosso-Honda combi die perfect werkt enkele podia behalen.
Renault: Praatjes vullen geen gaatjes, gaan Red Bull een paar keer verslaan, maar komen net iets te kort. Ricciardo gaat mooie dingen laten zien.
Mercedes gaat met iets meer concurrentie aan de top en iets mindere dominantie van hunzelf merken dat ze niet een typische tweede rijder hadden moeten kiezen.
Red Bull, typische verhaal, diepe dalen, hoge pieken. Rookie Gasly gaat veel 'punten' verliezen, waardoor WDC niet mogelijk wordt. Gaat bij tijd en wijlen net als Max wel veel pieken waardoor zij tweede gaan worden. Max gaat strijden met wekelijks strijden met Vettel, Lewis en Leclerc en zal veel podia halen.
Ferrari, eenvoudig constructeurskampioen.Vettel is een topper met ervaring en Leclerc vind ik een topper in wording. De zogenaamde 'tweede' rijder, Leclerc schat ik hoger in dan Bottas/Gasly. Het is de vraag of Ferrari ook individueel kampioen gaat worden, maar ze lijken het beste pakket te hebben.
[ Bericht 72% gewijzigd door Schnitzels op 14-03-2019 20:30:27 ]
Of saté?