Met 4 manquote:Op zondag 24 februari 2019 17:02 schreef yaello het volgende:
[..]
HAHAHA hoe haalt hij het in zijn hoofd om nog steeds de kinderboerderij als voorbeeld te nemen van hard werken. Dat was 1 a 2 dagen
Z'n lijf showen op straat terwijl z'n bruid thuis opgesloten zit? weet ik het.quote:
Hoor vaker mensen het verkeerd zeggen, maar je hebt een favoriet ertussen en zelf ben je toch geen favoriet.....quote:Op zondag 24 februari 2019 17:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Oud lijk tegen Jessie: Ik ben favoriet van jou, hoor Jes.
Het zal maar een cosser zijn die straks even lekker wil teruglezen.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Oud lijk wil wat te roken van Jessie.
Ik vind het niet zo ok maar goed.quote:
Wat krijgt hij?quote:Op zondag 24 februari 2019 17:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
IJs ligt er nog, Jessie heeft ook deze weddenschap gewonnen.
Was tim toch te lui om het weg te scheppen. Niet echt verrassendquote:Op zondag 24 februari 2019 17:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk even naar Zeyina, 2 euro?quote:
En terecht...zijn ijs in het vriesvak is er niet aan te pas voor hoeven komen...quote:Op zondag 24 februari 2019 17:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Van een ieder die het goede antwoord heeft gegeven of het blijft liggen of niet. 2 euro.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kijk even naar Zeyina, 2 euro?
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:11 schreef mcspicy het volgende:
[ afbeelding ]
Hiske: Oh ik dacht echt dat je Merel was
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Van een ieder die het goede antwoord heeft gegeven of het blijft liggen of niet. 2 euro.
Weet niet meer wie wat zei
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:12 schreef zodeju het volgende:
En Tim weer over haters.......ik word tenminste nog gezien.....
Kan hij het nu nergens anders over hebben.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |