Die man lacht hem keihard uit. Tim er direct achter aan: Ja. Ik ben ook een bloedhond hoorquote:Op zondag 24 februari 2019 17:00 schreef mazaru het volgende:
Tim: Het zit hier vol met bloedhonden. Zodra ze bloed ruiken dan pakken ze je
Diep en diep triest die meid.......quote:Op zondag 24 februari 2019 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja toen vroeg ze aan de bezoekster of het wel helemaal goed met haar ging.
Bezoekster zei toen 'ja hoor, waarom vraag je dat?"
Kloot zei toen iets in de trant van dat haar energie helemaal verrot was
Toen zei ze 'nou dahaggg' tegen de bezoekster en is ze weg gelopen.
Hij is lekker bezigquote:Op zondag 24 februari 2019 17:00 schreef MacDeMarco het volgende:
Tim: Wat dat betreft heeft ze (lotus?) geluk dat ik aan haar kant sta.
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Diep en diep triest die meid.......
HAHAHA hoe haalt hij het in zijn hoofd om nog steeds de kinderboerderij als voorbeeld te nemen van hard werken. Dat was 1 a 2 dagenquote:Op zondag 24 februari 2019 17:01 schreef MacDeMarco het volgende:
Tim: Er zijn genoeg mensen hier die weinig doen. Ga niet iemand op de huid zitten die 15 uur een kinderboerderij/boomhut aan het bouwen zijn. Laat die gewoon met rust.
Tim is zichzelf echt helemaal weer aan het ophemelen.
Ik hoor de bezoeker ook niet veel teruzeggen op de egostrelende monoloog van Tim.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mike was een harde werker,ik ga stuk .![]()
![]()
Hoe weet hij dat terwijl hij zelf niet vroeg opstaat......quote:Op zondag 24 februari 2019 17:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Mike stond 's ochtends vroeg op en om 22.oo was hij nog bezig. Volgens pure Tim.
Nu ben ik heel vaak vroeg mijn nest uit, geen Mike gezien de laatste, wat zal het zijn, 4 maanden.
Hij blaat Mike na.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe weet hij dat terwijl hij zelf niet vroeg opstaat......
Heel erg gevaarlijk dusquote:Op zondag 24 februari 2019 17:03 schreef MacDeMarco het volgende:
Tim denkt echt dat hij niets verkeerd doet
Nee laat gaan, hij heeft wat veren in zijn achterflap gekregen en is nu het mannetje. (Nu snap ik waarom die broek achterstevoren zit)quote:Op zondag 24 februari 2019 17:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
Tim,beter hou je je smoel gewoon.
Okquote:Op zondag 24 februari 2019 17:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Oud lijk tegen Jessie: Ik ben favoriet van jou, hoor Jes.
En dan?quote:Op zondag 24 februari 2019 17:06 schreef MacDeMarco het volgende:
Tim: Als ik hier mee klaar ben dan wil ik wel kast worden. Als ik buiten ben en ik maak gebruik van de apparaten dan vlieg ik de lucht in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |