quote:Op zondag 24 februari 2019 16:54 schreef MacDeMarco het volgende:
Schuim: Wij willen met Teddy op de foto
Jens: Teddy is in de vip area, hij wil niet gestoord worden.
Een bezoekster vroeg aan kloot waar mike was en ze zei dat ze het erg voor haar vondquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 24 februari 2019 16:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alsjeblieft kijk allemaal naar ons maar hou je mening voor je?
Het ligt eraan wat ze zeggen.......je hoeft niet iemand de grond in te boren, maar je moet wel wat kunnen zeggen ook al is het geen compliment......quote:Op zondag 24 februari 2019 16:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het nonsens dat men als schuim zijnde gewoon mag zeggen wat men wil tegen bewoners.
Of het nou om Lotus gaat of om iemand anders.
Haha en toen werd ze boos?quote:Op zondag 24 februari 2019 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een bezoekster vroeg aan kloot waar mike was en ze zei dat ze het erg voor haar vond
Jens heeft humorquote:Op zondag 24 februari 2019 16:54 schreef MacDeMarco het volgende:
Schuim: Wij willen met Teddy op de foto
Jens: Teddy is in de vip area, hij wil niet gestoord worden.
Alleen dit al is doodseng. Beseft hij dan echt niet dat binnen Utopia anders is dan buiten? Dat ze elkaar nog maar 3 maanden kennen. Of is hij echt zo enge freak.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:57 schreef MacDeMarco het volgende:
Tim wil nog steeds gaan trouwen met Franny al is het buiten Utopia. Hij is er 100% zeker van dat het gaat gebeuren.
Arme familie van Franny
Oeiquote:Op zondag 24 februari 2019 16:57 schreef mazaru het volgende:
Tim: Maar op het moment dat Frannie zegt ik wil hier trouwen dan luister ik daarnaar. Ik luister naar mijn vrouw.
Waar halen ze het lef vandaan om daar over te beginnen tegen haar.....quote:Op zondag 24 februari 2019 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een bezoekster vroeg aan kloot waar mike was en ze zei dat ze het erg voor haar vond
quote:
Mensen moeten wel massaal naar het programma kijken maar mogen geen mening hebben.quote:
Dit is zijn nieuwe argument waarom hij haar toch ten huwelijk heeft gevraagd. Het mooie is dat Franny gister als tegenargument zei dat ze dit had gezegd voordat hij uberhaupt aan haar vader om haar hand had gevraagd.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:57 schreef mazaru het volgende:
Tim: Maar op het moment dat Frannie zegt ik wil hier trouwen dan luister ik daarnaar. Ik luister naar mijn vrouw.
Ja toen vroeg ze aan de bezoekster of het wel helemaal goed met haar ging.quote:
Lotus is een goede vriendin van Tim.quote:
Nu over bloedhonden.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Lotus is een goede vriendin van Tim.
Wauw niet ok. De bezoekster is zich waarschijnlijk van geen kwaad bewust, en terecht.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja toen vroeg ze aan de bezoekster of het wel helemaal goed met haar ging.
Bezoekster zei toen 'ja hoor, waarom vraag je dat?"
Kloot zei toen iets in de trant van dat haar energie helemaal verrot was
Toen zei ze 'nou dahaggg' tegen de bezoekster en is ze weg gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |