Jongen heeft ook overal verstand van.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik hoor Tim nog roepen dat het 99,9% echt zilver is.![]()
![]()
quote:Op zondag 24 februari 2019 16:41 schreef mazaru het volgende:
Er komt een man met het syndroom van Down naar Tim toe. Tim denkt dat hij hem wil knuffelen en loopt naar hem toe met zijn armen wijd. De man pakt de hand van Tim en schudt hem en zegt 'ik moest even zeggen dat de hamburgers op zijn'![]()
Ik was te laat met cappen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2019 16:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik hoor Tim nog roepen dat het 99,9% echt zilver is.![]()
![]()
Waar is Jessie vandaag?quote:
Bij de muntjesquote:
Ik heb geen idee. Ik heb hem in het begin van de middag bij de munten zien staan en toen ben ik weg gegaanquote:
waar bemoeit dat schuim zich mee,quote:Op zondag 24 februari 2019 16:50 schreef Soury het volgende:
Klant had dus gezegd waarom Mike weg was.
Die gaan niet naar de markt voor jan lul he?quote:
Hoe durft ze! En dan ook nog zeggen dat ze het vervelend voor haar vind! Het moet niet gekker worden!quote:Op zondag 24 februari 2019 16:50 schreef Soury het volgende:
Klant had dus gezegd waarom Mike weg was.
Alsjeblieft kijk allemaal naar ons maar hou je mening voor je?quote:
Dat hoofd.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe durft ze! En dan ook nog zeggen dat ze het vervelend voor haar vind! Het moet niet gekker worden!
[ afbeelding ]
Ik vind het nonsens dat men als schuim zijnde gewoon mag zeggen wat men wil tegen bewoners.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alsjeblieft kijk allemaal naar ons maar hou je mening voor je?
Wat hebben ze dan gezegd?quote:Op zondag 24 februari 2019 16:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het nonsens dat men als schuim zijnde gewoon mag zeggen wat men wil tegen bewoners.
Of het nou om Lotus gaat of om iemand anders.
Als ze daar problemen mee hebben dan moeten ze geen markt houden.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het nonsens dat men als schuim zijnde gewoon mag zeggen wat men wil tegen bewoners.
Of het nou om Lotus gaat of om iemand anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |