MES TUSSEN DE TANDENquote:Op zondag 24 februari 2019 16:06 schreef Wicky15 het volgende:
Dus vorig seizoen rood uit bij Ajax en PSV, en dit seizoen ook weer. Gaat lekker.
Die 20 seconden.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze zijn het nu wel kwijt.
Jammer want na de 0-1 leek dit binnen. Was echt vervelend hoe hij precies viel ook.
Het is nog 1-1.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:05 schreef Roland010 het volgende:
Ach ja, 2-1 verliezen, boeiend.. als ze maar die neuzen woensdag uit het bekertoernooi trappen (gerechtigheid).
Maar Gio blijft ze opstellenquote:Op zondag 24 februari 2019 16:07 schreef Duveldrinker het volgende:
2 persoonlijke fouten van Beek en Verdonk. Zwakke schakels.
Misschien kan je beter uitloggen.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:09 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik tel De Jong z’n goal alvast mee.
valse tussenstand. ban.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:05 schreef Roland010 het volgende:
Ach ja, 2-1 verliezen, boeiend.. als ze maar die neuzen woensdag uit het bekertoernooi trappen (gerechtigheid).
Yess, ik dacht dat ze bij de 0-1 wel de controle konden houden als je die directe tegenaanval overleeft waar Feyenoord best kwetsbaar voor is. Dat lukte helaas niet.quote:
😘 Loop griep op ofzo.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Misschien kan je beter uitloggen.
De Jong heeft sinds 2015 niet gescoord tegen ons tochquote:Op zondag 24 februari 2019 16:09 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik tel De Jong z’n goal alvast mee.
Jinx.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Jong heeft sinds 2015 niet gescoord tegen ons toch
Hendrix is gewisseld Hans.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het 2-1 wordt zal het wel Bergwijn of Hendrikx worden ofzo
PSV is maar één keer aan geel ontsnapt.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:16 schreef DaMart het volgende:
De scheidsrechter is wel kieskeurig met welk team de gele kaarten krijgt...
en aan roodquote:Op zondag 24 februari 2019 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PSV is maar één keer aan geel ontsnapt.
Mwa, wel een paar keer vaker in mijn beleving hoor. Situaties waarin een speler van Feyenoord hem wel kreeg, kreeg een PSV'er hem niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PSV is maar één keer aan geel ontsnapt.
Rode kaart, uit bij de koploper.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
op papier wel, als je de wedstrijd ziet niet... Fey had meer verdiend, maar soit.
swsquote:Op zondag 24 februari 2019 16:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Rode kaart, uit bij de koploper.
Prima uitslag dus.
Van tevoren voor getekend, al hadden we kunnen winnen. Zoveel kansen gehad.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Rode kaart, uit bij de koploper.
Prima uitslag dus.
Ik niet eens, ik heb die gozer mentaal al opgegeven en hij speelt nu niet tegen Ajax, dat is een fijn vooruitzicht.quote:
Cuco centraal en Nieuwkoop back.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik niet eens, ik heb die gozer mentaal al opgegeven en hij speelt nu niet tegen Ajax, dat is een fijn vooruitzicht.
Nee, Juste RBquote:Op zondag 24 februari 2019 16:25 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Cuco centraal en Nieuwkoop back.
Gezellig...quote:Op zondag 24 februari 2019 16:25 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Cuco centraal en Nieuwkoop back.
Nee die is nog weken out.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
Gezellig...
Botteghin nog niet fit ?
Volgens mij doen ze dat nog altijd zelf.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:27 schreef Scarface88 het volgende:
Rotterdam maakt Amsterdam kampioen.
Uhm juist ja..quote:Op zondag 24 februari 2019 16:27 schreef Scarface88 het volgende:
Rotterdam maakt Amsterdam kampioen.
Ja degene die Vermeer een Ajacied vinden....quote:Op zondag 24 februari 2019 16:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn er hier nog steeds mensen die liever Bijlow dan Vermeer in de basis hebben?
Dit is ook heel triest weer.quote:
Die mensen projecteren hun eigen falen nu ook op v. Beek, icm met deze wedstrijd krijg je dan reacties zoals die van ladron_024quote:Op zondag 24 februari 2019 16:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar mensen die het echt in hem hebben zien zitten.
Hij is wel beter dan Zoet ja.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:35 schreef Duveldrinker het volgende:
Vermeer moet ook gewoon in Oranje.
Ik ben daar gewoon één van hoor, in 14/15 dan. Hij kwam verrassend goed terug van zijn blessure zelfs vorig seizoen, waardoor ik hoopte dat ie het weer op ging pakken. Jammer genoeg bleek dat van korte duur te zijn en sindsdien is het weer ellende.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar mensen die het echt in hem hebben zien zitten.
Verdonk zat bij Zwolle op de bank en jaar erna bij NEC de Achilles hiel. Als TD moet je dit soort spelers gewoon niet in je selectie willen hebben.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:34 schreef macca728 het volgende:
Goed gezien weer van Gio met Vermeer....
En Verdonk is ook 10x niets
vdHartquote:Op zondag 24 februari 2019 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is wel beter dan Zoet ja.
Maargoed, wie niet?
Mulderquote:Op zondag 24 februari 2019 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is wel beter dan Zoet ja.
Maargoed, wie niet?
Sinds zijn blessure is het kut met peren. Hij heeft het gewoon niet (meer).quote:Op zondag 24 februari 2019 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben daar gewoon één van hoor, in 14/15 dan. Hij kwam verrassend goed terug van zijn blessure zelfs vorig seizoen, waardoor ik hoopte dat ie het weer op ging pakken. Jammer genoeg bleek dat van korte duur te zijn en sindsdien is het weer ellende.
Achilles 1984quote:Op zondag 24 februari 2019 16:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Waar speelt dat spook nu eigenlijk?
Alles wat je van Heerenveen haalt mislukt.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:38 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat vinden jullie van Vlap van Heerenveen en Lamprou van Fortuna?
Alleen Gio ziet het wel....Die maakt zulke rare keuzes voor een trainerquote:Op zondag 24 februari 2019 16:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Verdonk zat bij Zwolle op de bank en jaar erna bij NEC de Achilles hiel. Als TD moet je dit soort spelers gewoon niet in je selectie willen hebben.
Swanseaquote:Op zondag 24 februari 2019 16:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Waar speelt dat spook nu eigenlijk?
Dat jaar voor zijn blessure was ie ook ernstig slecht, en nogmaals; na zijn blessure kwam hij echt prima terug. Helaas is het al met al wel een domme houthakker en Botteghin is simpelweg een betere domme houthakker.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Sinds zijn blessure is het kut met peren. Hij heeft het gewoon niet (meer).
Jorgensen overigens zo waardevol. Even los van zijn goal. Die moeten we denk ik wel echt proberen te houden. Er staat al zo’n leegloop voor de deur en zijn transferwaarde is nu toch niet optimaal.
Wel een voordeel dat ‘ie dit seizoen niks laat zien, wellicht blijft hij dan nog een jaartje. Gewoon een uitstekende spits.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat jaar voor zijn blessure was ie ook ernstig slecht, en nogmaals; na zijn blessure kwam hij echt prima terug. Helaas is het al met al wel een domme houthakker en Botteghin is simpelweg een betere domme houthakker.
En ja Jørgensen was echt top. Een vergelijkbare spits vinden we niet snel hoor. Vervelende is gewoon dat ie zó blessuregevoelig is dat je niet echt op hem kan rekenen.
Ik zie het liefst Cuco met Botteghin centraal, Juste RB en Haps LB. Maar we moeten echt een rechtsback en CV halen in de zomer, aangezien ik denk dat er wel wat gaat vertrekken.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat jaar voor zijn blessure was ie ook ernstig slecht, en nogmaals; na zijn blessure kwam hij echt prima terug. Helaas is het al met al wel een domme houthakker en Botteghin is simpelweg een betere domme houthakker.
En ja Jørgensen was echt top. Een vergelijkbare spits vinden we niet snel hoor. Vervelende is gewoon dat ie zó blessuregevoelig is dat je niet echt op hem kan rekenen.
Baco was wel ok vandaag. Met Botteghin wel een goed centrum alleen vreselijk traag.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie het liefst Cuco met Botteghin centraal, Juste RB en Haps LB. Maar we moeten echt een rechtsback en CV halen in de zomer, aangezien ik denk dat er wel wat gaat vertrekken.
Zou wel lekker zijn als die even wat verspelen.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:47 schreef RvLaak het volgende:
lol, binnen 20s AZ al in de problemen...
quote:Op zondag 24 februari 2019 16:47 schreef RvLaak het volgende:
lol, binnen 20s AZ al in de problemen...
idd, enige reden dat ik kijkquote:Op zondag 24 februari 2019 16:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn als die even wat verspelen.
Ja vd Heijden + Botteghin is wmb geen optie (meer). Veel te traag inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:49 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Baco was wel ok vandaag. Met Botteghin wel een goed centrum alleen vreselijk traag.
Je moet inderdaad doorselecteren, eigenlijk na de titel. Maar Juste had veel blessures. Ik blijf die Hendriks wel een goede vinden. Linkspoot en behoorlijk hard. Die Lewis kan er geen reet van. En Geertruida vind ik meer een back. Mist de rust en lengte.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja vd Heijden + Botteghin is wmb geen optie (meer). Veel te traag inderdaad.
Hendriks is inderdaad een goede, maar met al die verhalen rondom de jeugd zie ik zo’n speler nog vertrekken.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Je moet inderdaad doorselecteren, eigenlijk na de titel. Maar Juste had veel blessures. Ik blijf die Hendriks wel een goede vinden. Linkspoot en behoorlijk hard. Die Lewis kan er geen reet van. En Geertruida vind ik meer een back. Mist de rust en lengte.
Heb je gedronken?quote:Op zondag 24 februari 2019 16:57 schreef Haringkop het volgende:
Martina maar proberen vast te leggen. Prima bruikbaar achterin.
Krijg een griepjequote:Op zondag 24 februari 2019 16:54 schreef Heeinz het volgende:
Bedankt Feyenoord vrienden
Groetjes van jullie Ajax vrienden
Die gozert kan er geen kloot van.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:57 schreef Haringkop het volgende:
Martina maar proberen vast te leggen. Prima bruikbaar achterin.
Bizar inderdaadquote:Op zondag 24 februari 2019 16:56 schreef Maastoren het volgende:
Sven van Beek. Dit kan toch niet meer jongens?
Nee, die zijn nog slechter. Moet je nagaan.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bizar inderdaadGeen jeugdspeler die beter is?
Dat weten we niet. Geertruida krijgt geen kans. Al was vandaag daar niet het moment voor natuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bizar inderdaadGeen jeugdspeler die beter is?
Wanneer wel?quote:Op zondag 24 februari 2019 17:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Geertruida krijgt geen kans. Al was vandaag daar niet het moment voor natuurlijk.
Zo slecht is hij ook weer niet vind ik geen reden om zo’n matige speler te contracteren.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo slecht is hij ook weer niet. Is alleen geen back.
Ja oké potjes waar je ruim voor staat. Maar ik doelde meer op het feit dat we bijna elke wedstrijd zo aan het kutten zijn dat je dan geen jeugdspeler in moet brengen. Die weet wrs. helemaal niet wat ie moet doen danquote:Op zondag 24 februari 2019 17:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan wel een thuiswedstrijd of 8 opnoemen.
Mochten vBeek, Botteghin en vdHeijden weggaan (niet onwaarschijnlijk) dan is hij wellicht een prima back-up naast een CV-aankoop voor de basis. Maar eerlijk gezegd vind ik het te vroeg om nu al te zeggen om het wel of niet te doen.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo slecht is hij ook weer niet vind ik geen reden om zo’n matige speler te contracteren.
Je kunt twee kanten op redeneren, namelijk ook dat het bijna niet slechter kan. Maar eens dat het makkelijker debuteren/invallen is als het goed gaat.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja oké potjes waar je ruim voor staat. Maar ik doelde meer op het feit dat we bijna elke wedstrijd zo aan het kutten zijn dat je dan geen jeugdspeler in moet brengen. Die weet wrs. helemaal niet wat ie moet doen dan
Dat sowieso, je moet ook geen kapitaal aan besteden. Maar zo beroerd vind ik het allemaal niet, hij kan redelijk rennen en blijft al twee wedstrijden heel. Misschien ben ik wat mild vandaag, zal er de komende tijd eens beter opletten.quote:
U las het hier niet.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:25 schreef Zipportal het volgende:
Volgende week verliezen van PSV en AZ wint, FeyenoordGoden 4e.
ALLES OP DE BEKERT.
Dat was leuk inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Oja. AZ. Volgens Elan waren die op alle gebieden meters voorbij Feyenoord na een reeksje van een aantal overwinningen.
Hopelijk is Elan consequent en deugd er nu ook helemaal niets meer in Alkmaar.
Ik zie Von Yellow in de zomer Ron Vlaar nog wel halen.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Oja. AZ. Volgens Elan waren die op alle gebieden meters voorbij Feyenoord na een reeksje van een aantal overwinningen.
Hopelijk is Elan consequent en deugd er nu ook helemaal niets meer in Alkmaar.
de staf is al weer vergeten wie dat is.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:10 schreef BoxeurDesRues het volgende:
De Taap zou bij ons niet misstaan. Vele klassen beter dan Clasie.
De bord-op-schoot scouts zullen hem komend weekend aandragen bij Van Geel als mogelijke versterking.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
de staf is al weer vergeten wie dat is.
Er zijn vast harde woorden gevallen.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:26 schreef macca728 het volgende:
Oh ze hadden weer een kring gesprek van de week dat het zo echt niet langer kon ?
Jaja
Elia zit gewoon in z’n waggie achter het stuur fatoe te nemen op insta.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:33 schreef fetX het volgende:
Elia zit ziedend met z’n telefoon op de bank.
En pieken verkeerd, na de JC schaal ging het ook mis, 0-4 dus woensdagquote:Op zondag 24 februari 2019 19:30 schreef Caland het volgende:
Wel bang voor woensdag, Feyenoord speelt na een topper altijd slecht tegen matige ploegjes.
Van Persie heeft zich kunnen sparen.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:30 schreef Caland het volgende:
Wel bang voor woensdag, Feyenoord speelt na een topper altijd slecht tegen matige ploegjes.
Beste spits van Nederland.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:18 schreef Merkie het volgende:
Een fitte Jorgensen een seizoen lang is toch wel een genot om in je team te hebben. Hopen dat hij nou een keer heel blijft.
“We zagen een jongen bij Willem II op het middenveld bij Studio Sport, die is goed man! Zijn naam? Renato Tapia!”quote:Op zondag 24 februari 2019 19:11 schreef Oldground het volgende:
[..]
De bord-op-schoot scouts zullen hem komend weekend aandragen bij Van Geel als mogelijke versterking.
Van Beek is echt zo slecht. Vaak is er (terechte) kritiek op Botteghin en Van der Heijden, maar deze zijn echt lang zo slecht niet als Van Beek of die andere koekenbakkers in het centrum.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Felicitaties hoeven niet, we hadden gewoon kunnen en misschien moeten winnen.
twitter:RijnmondSport twitterde op maandag 25-02-2019 om 10:13:22📺 | Samen met oud-doelman Joop Hiele blikken we deze maandagmiddag terug op het voetbalweekend dat achter ons ligt. https://t.co/MCAqJ3TMtw reageer retweet
VdHeijden is iemand op wie we achteraf gezien hadden moeten doorselecteren na het kampioensjaar. Probleem is dat hij nooit een fatsoenlijke concurrent heeft gehad, Beekie op LCV is al helemaal niks en Tapia lijkt nooit echt serieus overwogen te zijn op die positie, buiten een tijdje als noodoplossing. Met wat er nu rondloopt is vdHeijden inderdaad onze beste optie en dat is niet omdat ie nou zo goed kan ballen.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Van Beek is echt zo slecht. Vaak is er (terechte) kritiek op Botteghin en Van der Heijden, maar deze zijn echt lang zo slecht niet als Van Beek of die andere koekenbakkers in het centrum.
Er waren zeker mogelijkheden. Toch, ik had dit van te voren niet verwacht.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Felicitaties hoeven niet, we hadden gewoon kunnen en misschien moeten winnen.
Superoriginele grap dit, zeker op feesboek gestaan?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heeft jullie geweldige advocaat al ingezet op 15 wedstrijden schorsing voor Van Beek?
Gelukkig neemt niemand Waterreus serieus.quote:De nieuwe trainer van Feyenoord voor aankomend seizoen is nog niet bekend. De Rotterdammers moeten na het afhaken van Dick Advocaat overschakelen naar Plan B. Volgens Ronald Waterreus moet Feyenoord vol gaan voor Henk Fraser.
''Fraser boezemt met zijn Oranje-verleden ontzag in. Hij is als coach inmiddels gepokt en gemazeld in de eredivisie-subtop. En, misschien wel het belangrijkste, hij spreekt de taal van de kleedkamer. Of die taal nu doorspekt is met Surinaamse, Marokkaanse of Nederlandse accenten.''
''Ik begrijp daarom oprecht niet dat hij nog geen belletje heeft ontvangen vanuit Rotterdam-Zuid, de plek waar hij met zijn ijzeren discipline een van de pijlers was onder het kampioenschap van 1993,'' vervolgt de oud-doelman in De Limburger.
''Ontbreekt het bij die club structureel niet aan de mentale weerbaarheid, die de ploeg gistermiddag tegen PSV zowaar wél tentoonspreidde? Snakken ze in De Kuip niet naar een coach die het club-DNA - ook naar buiten toe - bij uitstek belichaamt? Feyenoord zou gek zijn als het Henk Fraser niet aanstelt als nieuwe hoofdtrainer.''
Niet zo gemeen gelijk.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Superoriginele grap dit, zeker op feesboek gestaan?
Van Benthem zou de kaart wel kunnen laten seponeren hoor. Het precedent van bal buiten bereik aanvaller gaat gewoon op wat mij betreft.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heeft jullie geweldige advocaat al ingezet op 15 wedstrijden schorsing voor Van Beek?
1-1 had ik zelf wel voorspeld. Tijdens de wedstrijd zat er zelfs nog meer in met een erg zwak PSV. Volgende week tegen Emmem zullen we er wel weer af gaan.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er waren zeker mogelijkheden. Toch, ik had dit van te voren niet verwacht.
Wat een argumentatie ookquote:Op maandag 25 februari 2019 12:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig neemt niemand Waterreus serieus.
Laat je nog wel wat zuur in de accu zitten?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:54 schreef Oldground het volgende:
[..]
1-1 had ik zelf wel voorspeld. Tijdens de wedstrijd zat er zelfs nog meer in met een erg zwak PSV. Volgende week tegen Emmem zullen we er wel weer af gaan.
Klopt, ik vond het eigenlijk ook geel ipv rood. Dan nog was het een tweede gele kaart geweest en dan was vBeek niet geschorst tegen Ajax dus fijn dat Higler ons heeft gematst.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Van Benthem zou de kaart wel kunnen laten seponeren hoor. Het precedent van bal buiten bereik aanvaller gaat gewoon op wat mij betreft.
https://www.voetbalprimeu(...)de-voor-de-ligt.html
Ja daar moest ik ook om lachen, zeker als je het vergelijkt met het aantal interlands van onze huidige selectiespelers en TS:quote:Op maandag 25 februari 2019 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een argumentatie ook
"Hij boezemt ontzag in met zijn Oranje-verleden", nou die spelers moeten waarschijnlijk eerst even googlen hoeveel interlands hij eigenlijk op zijn naam heeft staan.
2x geel is geen schorsing? (of telt het dan niet voor de beker?)quote:Op maandag 25 februari 2019 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, ik vond het eigenlijk ook geel ipv rood. Dan nog was het een tweede gele kaart geweest en dan was vBeek niet geschorst tegen Ajax dus fijn dat Higler ons heeft gematst.
dan is het voor de volgende competitiewedstrijd inderdaadquote:Op maandag 25 februari 2019 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2x geel is geen schorsing? (of telt het dan niet voor de beker?)
Ah oké, dat wist ik niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:43 schreef Adames het volgende:
[..]
dan is het voor de volgende competitiewedstrijd inderdaad
alles om emmen te matsenquote:Op maandag 25 februari 2019 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
Van Beek heeft 1 wedstrijd gekregen.
Hahaha zo weinigquote:Op maandag 25 februari 2019 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ook om lachen, zeker als je het vergelijkt met het aantal interlands van onze huidige selectiespelers en TS:
Giovanni van Bronckhorst: 106 interlands
Robin van Persie: 102 interlands
Denny Landzaat: 38 interlands
Tonny Vilhena: 15 interlands
Steven Berghuis: 14 interlands
Henk Fraser: 6 interlands
Kenneth Vermeer: 5 interlands
Jean-Paul van Gastel: 5 interlands
Jens Toornstra: 4 interlands
Feyenoord maakt zich op voor een héle grote
Hahaha. Wat een clown blijft dat toch ook.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:56 schreef Caland het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)_source=headliner.nl
Sjaakgod
Bij de tafel van Kees zat hij ook te schuimbekken dat Ajax allerlei onrecht werd aangedaan. Willem van Hanegem lachte zich ook een deuk.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Hahaha. Wat een clown blijft dat toch ook.
En toch mag ik hem wel
Klopt, van de basiself zondag hadden maar liefst zes spelers meer interlands dan Fräser (Martina natuurlijk wel bij een C-land), en twee ongeveer net zo veel. Alleen vdHeijden, vBeek en Verdonk zijn geen international. Fräser was geen koekenbakker natuurlijk, maar zelfs bij Sparta verdient hij weinig aanzien op basis van zijn spelerscarrière. Een beetje een yats-argumentje.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha zo weinig![]()
Wat een sportjournalistiek hebben we ook.
Die Burger is toch niet veel bijzonders?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:00 schreef fetX het volgende:
Burger heeft een contract getekend tot 2023. Zit al een tijd te wachten totdat Kokcu dat ook doet.
Ik zie het niet zo nee, maar goed ik zit er wel vaker gruwelijk naastquote:Op maandag 25 februari 2019 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Burger is toch niet veel bijzonders?
Is toch een type Siem de Jong?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo nee, maar goed ik zit er wel vaker gruwelijk naast
Ik ben vrij cynisch over de huidige gang van zaken inderdaad. Ze zullen er vast weer ingaan met een instelling van "komt wel goed".quote:Op maandag 25 februari 2019 14:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Laat je nog wel wat zuur in de accu zitten?
Emmen thuis wordt wel gewoon winst hoor, dan komt het argument van "maar zij waren ècht heel zwak" weer bovendrijven.
Ik geloof er wel in dat de uitwedstrijden bij Vitesse en Utrecht geen 6 punten opleveren, maar Emmen-thuis, kom op zeg..
Ja, snap ik wel hoor, er is nou ook weer niet zoveel reden voor optimisme met die wisselvalligheid.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:23 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik ben vrij cynisch over de huidige gang van zaken inderdaad. Ze zullen er vast weer ingaan met een instelling van "komt wel goed".
Neequote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:15 schreef onlogisch het volgende:
Werken barcodes in de Kuip per sectie? Ik heb morgen namelijk 2 kaarten voor verschillende secties, maar we willen wel bij elkaar staan.
Dat is inderdaad mijn doel. Dank jequote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
Maar tegenwoordig is de vereeniging (kroeg achter vak Z) open te bezoeken voor het hele stadion tot een half uur voor de wedstrijd.
Gewoon je even melden met die vraag bij 1 van de stewards aan de hekken als je al eenmaal binnen bent en je mag zo doorlopen. Vanaf de vereeniging kan je weer zo Z oplopen natuurlijk. Neem aan dat dat je doel is.
Doe ik ook regelmatig terwijl ik een scc op X heb.
Je zou eventueel even @vraagfeyenoord kunnen vragen of dat niet rechtstreeks mag, want jij had een kaart voor VV toch? Dan is het wat omslachtiger allemaal. Moet je alleen wel redelijk vroeg het stadion binnen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn doel. Dank je
Volgens mij is het wel geel bij geel en blauw bij blauw ja. Worden wel vaker mensen weggestuurd als ze bij de verkeerde poortjes staan.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:15 schreef onlogisch het volgende:
Werken barcodes in de Kuip per sectie? Ik heb morgen namelijk 2 kaarten voor verschillende secties, maar we willen wel bij elkaar staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Ik heb daar ook wel eens een biertje willen drinken voor de wedstrijd, maar toen mochten we er niet door.. Maar misschien was dat wel ongeveer een half uur voor de wedstrijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou eventueel even @:vraagfeyenoord kunnen vragen of dat niet rechtstreeks mag, want jij had een kaart voor VV toch? Dan is het wat omslachtiger allemaal. Moet je alleen wel redelijk vroeg het stadion binnen.
Edit: Even de info van de laatste thuiswedstrijd opgezocht en die ‘proef’ draait blijkbaar nog steeds
Toegangspoorten
De toegangspoorten van De Kuip zijn vanaf 19:15 uur geopend (anderhalf uur voor de aftrap). De poorten aan de Olympiazijde gaan nog een uur eerder open. Hier kun je vanaf 18:15 uur voor eten en drinken terecht bij De Vereeniging.
Thanksquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou eventueel even @:vraagfeyenoord kunnen vragen of dat niet rechtstreeks mag, want jij had een kaart voor VV toch? Dan is het wat omslachtiger allemaal. Moet je alleen wel redelijk vroeg het stadion binnen.
Edit: Even de info van de laatste thuiswedstrijd opgezocht en die ‘proef’ draait blijkbaar nog steeds
Toegangspoorten
De toegangspoorten van De Kuip zijn vanaf 19:15 uur geopend (anderhalf uur voor de aftrap). De poorten aan de Olympiazijde gaan nog een uur eerder open. Hier kun je vanaf 18:15 uur voor eten en drinken terecht bij De Vereeniging.
Mooi.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks![]()
Kan inderdaad terecht daar.
Een wisseltruc nodig hebben voor Zquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi.
Ik hoop dat de rest je geen kaarten geeft voor de wisseltruc
Nee.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:02 schreef PicoMMP het volgende:
Als jullie vanavond winnen, winnen jullie de beker ook wel. Dan lijkt me het seizoen best geslaagd toch?
Qua begroting zou 3e worden + bekerwinst + 2x thuiswinst op Ajax best ok zijn, zeker niet geslaagd, maar wel ok. Alleen dreunt het dramatische gevoel dat je ruim voor kerst al uitgespeeld bent in de competitie en Europa wel ver door, net als het kansloze gat naar de koppositie en het veelal zeer matige spel. En dat druipt er in veel wedstrijden ook gewoon vanaf. De spelers halen hun schouders op, de sfeer in het stadion is heel timide, en als het goed gaat blijft er iedere keer een itchy gevoel hangen van "waarom nu wel".quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:02 schreef PicoMMP het volgende:
Als jullie vanavond winnen, winnen jullie de beker ook wel. Dan lijkt me het seizoen best geslaagd toch?
Derde worden, beker winnen en twee keer winst (en met name de 6-2) tegen je aartsrivaal is nationaal gezien wel het hoogst haalbare, kijkend naar de begroting en naar de historie.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:39 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Qua begroting zou 3e worden + bekerwinst + 2x thuiswinst op Ajax best ok zijn, zeker niet geslaagd, maar wel ok. Alleen dreunt het dramatische gevoel dat je ruim voor kerst al uitgespeeld bent in de competitie en Europa wel ver door, net als het kansloze gat naar de koppositie en het veelal zeer matige spel. En dat druipt er in veel wedstrijden ook gewoon vanaf. De spelers halen hun schouders op, de sfeer in het stadion is heel timide, en als het goed gaat blijft er iedere keer een itchy gevoel hangen van "waarom nu wel".
Maar goed, vandaag telt alleen de wedstrijd van vandaag en een overwinning zal zeker gevierd worden, ik kijk er wel naar uit
Normaliter is derde worden prima, als dit maar op kortere achterstand is van je concurrenten, je Europees een tijdje hebt meegedaan en over het algemeen redelijk tot goed voetbal speelt. Behalve (waarschijnlijk) derde worden is dat allemaal niet gelukt. Die grote achterstand is zo ontzettend onnodig en ook de uitschakeling tegen Trencin was een schande. Dan heb ik het nog niet over de bestuurlijke malaise bij Feyenoord.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Derde worden, beker winnen en twee keer winst (en met name de 6-2) tegen je aartsrivaal is nationaal gezien wel het hoogst haalbare, kijkend naar de begroting en naar de historie.
Denk dat vooral de kansloze uitschakeling tegen Trencin een enorme dreun heeft gegeven. De Europese avondjes in thuiswedstrijden zijn toch net even iets anders dan de gemiddelde thuiswedstrijd in de competitie. En behalve zijn de Europese puntjes ook wel even belangrijk, voor het Nederlands voetbal en natuurlijk voor Feyenoord zelf (lotingen in de toekomst).
Ik denk dat de supporters timide zijn omdat er in de laatste vijf jaar meer prijzen zijn gepakt dan in de 15 jaar daarvoor. En de supporters worden jonger en zijn wat meer gewend dat Feyenoord een soort "best-of-the-rest"-club is geworden.
Dit is dus wat wringt en dus ook wat je eerste statement onderuit haalt. Dat je 3e kan eindigen is uitgaande van de begroting niet vreemd, maar niet het hoogst haalbare, ik zou eerder zeggen de minimale vereiste (kijkende naar bergroting 4). Wij verwachten gewoon meer, en als je dan inderdaad een beetje normaal presteert tegen die laagvliegers kun je in principe gewoon meedoen om plaatsen 1-2. Als je daarin wat vaker het onderspit delft tegen het einde van de competitie, sja, so be it.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Derde worden, beker winnen en twee keer winst (en met name de 6-2) tegen je aartsrivaal is nationaal gezien wel het hoogst haalbare, kijkend naar de begroting en naar de historie.
[knip]
Ik zou er best gek van worden. Win je vier van die wedstrijdjes tegen laagvliegers wél, sta je gewoon op 55 punten en doe je gewoon mee om de titel.
Het hoogst haalbare is natuurlijk altijd de eerste plaats, dat begrijp ik. Maar de geschiedenis leert wel dat jullie in 20 jaar evenveel keer kampioen zijn geworden als AZ en Twente en voor de rest ook nooit echt meedoen tot het eind. Dus normaliter gesproken is de derde plaats geen vreemde plaats voor jullie. Ook niet met gepaste afstand tot de kampioen. Ik snap wel dat het een minimale vereiste is, want op AZ na is er geen enkele ploeg die ook meer enigszins in de buurt komt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:26 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dit is dus wat wringt en dus ook wat je eerste statement onderuit haalt. Dat je 3e kan eindigen is uitgaande van de begroting niet vreemd, maar niet het hoogst haalbare, ik zou eerder zeggen de minimale vereiste (kijkende naar bergroting 4).
Maar dat is niet enkel dit seizoen het probleem, het lijkt structureel mis te gaan bij Feyenoord wat dat betreft. Dat je meer verwacht komt waarschijnlijk door het jaar van het kampioenschap, want de overige jaren was het minstens net zo slecht. Of als we iets verder terug gaan, veel slechter.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:26 schreef ace_eleven het volgende:
Wij verwachten gewoon meer, en als je dan inderdaad een beetje normaal presteert tegen die laagvliegers kun je in principe gewoon meedoen om plaatsen 1-2. Als je daarin wat vaker het onderspit delft tegen het einde van de competitie, sja, so be it.
Haha, ja dat snap ik. Wij zitten wat dat betreft in hetzelfde schuitje, want als Ajax niet zo aan het klooien was geweest, hadden we gewoon zes punten voor gestaan en lag de titel voor het grijpen. Maar ja, alleen AZ komt een beetje lekker uit de winterstop, tot afgelopen weekend dan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:26 schreef ace_eleven het volgende:
Maar niet zoals dit seizoen iig, zonder Europees, en met zo een gat naar boven. Maar zelfs na de winterstop hadden we dat gat ook gewoon nog kunnen dichten he, als je kijkt wat PSV en Ajax daarna ineens zijn gaan morsen (de eigen wanprestaties even daargelaten), ja daar kun je best gek van worden ja.
Anyway, zo maar even de stad in, biertje pakken, en maar hopen dat we vanavond kunnen genieten
Ben benieuwd hoe vaak dit allemaal opnieuw moest worden opgenomenquote:
Hoef niet te zien hoe die zes tegen betaling een rits clichés opnoemen tijdens een lunch.quote:
Beetje vertrouwen houden Scrummiegodquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Veel plezier iedereen die naar de Kuip gaat.
Het begint te komenquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen houden Scrummiegod
3-1, omdat Blom fluit. Zal dus niet zoveel door mogen gaan als de vorige keerquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het begint te komen. (al is dat de hoop gok ik)
Wat zeg jij?
Dan ga ik met je mee. 3-1 gaat het worden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
3-1, omdat Blom fluit. Zal dus niet zoveel door mogen gaan als de vorige keer
Waarom niet?quote:
Ja jammer, maar ik zie ook geen optie om Jørgensen op te stellen zonder vPersie op de bank te houden.quote:
Zeker ik denk 0-2 of 0-3, Feyenoord moet wel gewoon fel beginnen, dan heb je wel kansquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:35 schreef RvLaak het volgende:
Wat denken we mensen? Persoonlijk ben ik bang voor verlies, helemaal na de 6-2
Maar hopelijk niet zo fel als uitquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zeker ik denk 0-2 of 0-3, Feyenoord moet wel gewoon fel beginnen, dan heb je wel kans
Ik denk 0-1 of 1-2.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:35 schreef RvLaak het volgende:
Wat denken we mensen? Persoonlijk ben ik bang voor verlies, helemaal na de 6-2
Het wordt eens tijd dat we van scheids kunnen wisselen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:32 schreef DaMart het volgende:
Lekker cadeautje van de scheids die corner die geen corner was...
Kijk nog eens goedquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:32 schreef DaMart het volgende:
Lekker cadeautje van de scheids die corner die geen corner was...
Voelt stiekem best lekker ditquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volledig genaaid bij die corner
Snap dat wel hoorquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Voelt stiekem best lekker dit
Idd, als je verder als club volledig incapabel bent om prijzen te pakken, is het best lekker als de scheids je helpt...quote:
Feyenoord wint ook gewoon met 2-1quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:40 schreef timmmmm het volgende:
liever nu dan 1e minuut van de tweede helft. Nu stormen ze weer uit de startblokken, ik heb nog vertrouwen
Heb ik ook ingevuldquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Feyenoord wint ook gewoon met 2-1.
Het was wel een corner, daar scoorde De Ligt net uit. Let je wel op?quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tadic raakte de bal als laatste. Geen corner dus.
Ben er ook bang voor. Publiek lijkt er ook niet meer in te gelovenquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
Koppies bij Feyenoord staan er niet goed bij.
Dit gaan we gewoon verliezen. Sorry iedereen dat ik bij deze weer een correcte voorspelling moet doen.
Ja, omdat bij een scheids die wel kan fluiten er geen corner zou zijn dus loopt de Ligt niet vrij....gewoon genaaid ditquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
Ga je serieus zeiken over wel of geen corner terwijl de grootste en sterkste speler van de tegenstander letterlijk 3 seconden vrij rondloopt in de 16 voor hij hem vrij kan inkoppen.
Oneens, dit kan gebeuren in het voetbal. Zulke dingen zijn gewoon om het even een keer aan de ene kant en dan weer aan de andere kant en daar kan je weinig aan doen. Waar je wel iets aan kan doen is de meest basale dekking proberen toepassen op de belangrijkste kopper van de tegenstander.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:49 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ja, omdat bij een scheids die wel kan fluiten er geen corner zou zijn dus loopt de Ligt niet vrij....gewoon genaaid dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |