Ik blijf hopen dat ze straks goed spelen, maar ik heb er ook heel weinig vertrouwen in. NOg 18.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor de beker tegen Ajax hebben ze er wel zin in.
Die wedstrijd van zo kan je overslaan.
[..]
100 goals voor
5 jaar geen kampioen?quote:Op zondag 24 februari 2019 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog 11 wedstrijden te gaan om 19 goals te scoren voor de MAGISCHE grens
Ach wellicht gaan ze wat inzakken daar, dan kan je het PSV lastig maken.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik blijf hopen dat ze straks goed spelen, maar ik heb er ook heel weinig vertrouwen in. NOg 18.
eerste helft van het seizoen leek dat totaal niet te gebeurenquote:Op zondag 24 februari 2019 13:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wordt aan het eind wel grappig... psv kampioen & ajax beste doelsaldo...
Bedankt voor deze geruststelling.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:58 schreef Adames het volgende:
heerlijke uitslag, niks aan de hand
ajax wordt 100% kampioen
Schamen? Juiste afspiegeling van het krachtsverschil.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:58 schreef KingRoland het volgende:
Lekker voor ado. Dit is ajax thuis voor hun en zo te kijk worden gespeeld.
Ga je diep schamen.
in april staan we bovenaanquote:Op zondag 24 februari 2019 14:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedankt voor deze geruststelling.
Ik gok dat ze gaan proberen om er gelijk op te knallen.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach wellicht gaan ze wat inzakken daar, dan kan je het PSV lastig maken.
Maar denk dat we al snel naar Man Utd - Liverpool kunnen schakelen.
nou nou nouquote:Op zondag 24 februari 2019 14:00 schreef PicoMMP het volgende:
Denk je even bladerdeeghapjes in je voorverwarmde oven te stoppen, moet je die dingen eerst laten ontdooien volgens de verpakking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |