Ik blijf hopen dat ze straks goed spelen, maar ik heb er ook heel weinig vertrouwen in. NOg 18.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor de beker tegen Ajax hebben ze er wel zin in.
Die wedstrijd van zo kan je overslaan.
[..]
100 goals voor
5 jaar geen kampioen?quote:Op zondag 24 februari 2019 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog 11 wedstrijden te gaan om 19 goals te scoren voor de MAGISCHE grens
Ach wellicht gaan ze wat inzakken daar, dan kan je het PSV lastig maken.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik blijf hopen dat ze straks goed spelen, maar ik heb er ook heel weinig vertrouwen in. NOg 18.
eerste helft van het seizoen leek dat totaal niet te gebeurenquote:Op zondag 24 februari 2019 13:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wordt aan het eind wel grappig... psv kampioen & ajax beste doelsaldo...
Bedankt voor deze geruststelling.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:58 schreef Adames het volgende:
heerlijke uitslag, niks aan de hand
ajax wordt 100% kampioen
Schamen? Juiste afspiegeling van het krachtsverschil.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:58 schreef KingRoland het volgende:
Lekker voor ado. Dit is ajax thuis voor hun en zo te kijk worden gespeeld.
Ga je diep schamen.
in april staan we bovenaanquote:Op zondag 24 februari 2019 14:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedankt voor deze geruststelling.
Ik gok dat ze gaan proberen om er gelijk op te knallen.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach wellicht gaan ze wat inzakken daar, dan kan je het PSV lastig maken.
Maar denk dat we al snel naar Man Utd - Liverpool kunnen schakelen.
nou nou nouquote:Op zondag 24 februari 2019 14:00 schreef PicoMMP het volgende:
Denk je even bladerdeeghapjes in je voorverwarmde oven te stoppen, moet je die dingen eerst laten ontdooien volgens de verpakking
Eerlijk gezegd denk ik dat Feyenoord geen schijn van kans heeft.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:59 schreef KingRoland het volgende:
@:GGMM en ik juichen zometeen voor feyenoord
Ik juich met jullie mee.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:59 schreef KingRoland het volgende:
@:GGMM en ik juichen zometeen voor feyenoord
twitter:regio15 twitterde op zondag 24-02-2019 om 14:00:47De Ajax-supporters moeten weer terug de bussen in. De politie roept dit om. Als ze niet meewerken zal "geweld worden gebruikt". Lees meer: https://t.co/GneE2qEg68 https://t.co/mEcDmtLM9I reageer retweet
Mario Been heeft al een advies gegeven: Gelijk scherp beginnen.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gok dat ze gaan proberen om er gelijk op te knallen.
dit ja.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat Feyenoord geen schijn van kans heeft.
Maar mocht Feyenoord toch scoren dan juich ik!
90 % kampioen worden is niet mogelijk.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:58 schreef Adames het volgende:
heerlijke uitslag, niks aan de hand
ajax wordt 100% kampioen
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er een apart topic voor PSV - Feyenoord?
quote:Op zondag 24 februari 2019 14:01 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:regio15 twitterde op zondag 24-02-2019 om 14:00:47De Ajax-supporters moeten weer terug de bussen in. De politie roept dit om. Als ze niet meewerken zal "geweld worden gebruikt". Lees meer: https://t.co/GneE2qEg68 https://t.co/mEcDmtLM9I reageer retweet
Gebruik maar geweld, who cares.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:01 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:regio15 twitterde op zondag 24-02-2019 om 14:00:47De Ajax-supporters moeten weer terug de bussen in. De politie roept dit om. Als ze niet meewerken zal "geweld worden gebruikt". Lees meer: https://t.co/GneE2qEg68 https://t.co/mEcDmtLM9I reageer retweet
De juiste man om advies te vragen voor een uitwedstrijd tegen PSV.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mario Been heeft al een advies gegeven: Gelijk scherp beginnen.
Petrovich zeker?quote:Op zondag 24 februari 2019 14:01 schreef T3hTommay het volgende:
Ik ken iemand die Sheraldo Becker 'een van de grootste talenten ooit' noemde, enkele jaren geleden.
Mooi zo, optyfenquote:Op zondag 24 februari 2019 14:01 schreef Houtenbeen het volgende:
Eindelijk de pubertijd bereikt...quote:Op zondag 24 februari 2019 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wow de stem van die commentator nam ineens vreemde wendingen.
Je mag zelfs PSV uitlachen en mad jelly postenquote:Op zondag 24 februari 2019 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat Feyenoord geen schijn van kans heeft.
Maar mocht Feyenoord toch scoren dan juich ik!
Als Rens hier was geweest, dan hadden we hier wel een uitgebreider verslag van gehad.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:01 schreef Houtenbeen het volgende:
Ligt eraan of polletje meelooptquote:Op zondag 24 februari 2019 14:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als Rens hier was geweest, dan hadden we hier wel een uitgebreider verslag van gehad.
Sheraldo Becker (24) staat symbool voor de sportieve ontwikkeling en teruggekeerde rust bij ADO Den Haag. De voorzettenkoning van de Eredivisie worstelde in zijn eerste maanden in geel-groen, maar wordt beter en beter, en is ambitieus. Zijn grote doel: ‘Ik wil terug naar de topdrie.’quote:Op zondag 24 februari 2019 14:01 schreef T3hTommay het volgende:
Ik ken iemand die Sheraldo Becker 'een van de grootste talenten ooit' noemde, enkele jaren geleden.
quote:Op zondag 24 februari 2019 14:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Sheraldo Becker (24) staat symbool voor de sportieve ontwikkeling en teruggekeerde rust bij ADO Den Haag. De voorzettenkoning van de Eredivisie worstelde in zijn eerste maanden in geel-groen, maar wordt beter en beter, en is ambitieus. Zijn grote doel: ‘Ik wil terug naar de topdrie.’
Volgens mij begon de wedstrijd met 0-0quote:Op zondag 24 februari 2019 14:03 schreef Themeparktommy het volgende:
Dat deze wedstrijd ooit begon met een 1-0...
je zal maar zo afgaan tegen je grote rivaalquote:Op zondag 24 februari 2019 14:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
1-5 thuis is ook wel een enorme vernedering zeg. Vooral na de hakenkruisen in Amsterdam en alle ophef vooraf waarin iedereen aangaf een makkelijke overwinning voor Ado te verwachten. Pijnlijk dit.
En dan nog wel een man of the match aanwijzen bij jezelfquote:Op zondag 24 februari 2019 14:04 schreef Adames het volgende:
[..]
je zal maar zo afgaan tegen je grote rivaal
scherp!quote:Op zondag 24 februari 2019 14:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Volgens mij begon de wedstrijd met 0-0
Becker?quote:Op zondag 24 februari 2019 14:05 schreef franklop het volgende:
[..]
En dan nog wel een man of the match aanwijzen bij jezelf
Hij spaart zijn krachten voor Real.quote:
Die Goppel schijnt bloedsnel te zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:05 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
1-5
Maar wat waren ze snel hè.
Jullie kennen het ja.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:04 schreef Adames het volgende:
[..]
je zal maar zo afgaan tegen je grote rivaal
Hoezo?quote:Op zondag 24 februari 2019 14:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Laten we nog even de wedstrijd van 14:30 afwachten
Ik vind het bizar dat zijn rendement vorig seizoen zo goed was en hij dit seizoen zo matig is voor de goalquote:Op zondag 24 februari 2019 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij spaart zijn krachten voor Real.
Maakt niet zoveel uit, het ligt meer aan de tegenstander.quote:
De 6-2 was achteraf gezien eigenlijk juist erg leuk omdat Feyenoord erna alles verloor en dus alleen door Ajax getriggerd kan worden.quote:
Ach, dat wordt gewoon een makkelijk 2/3-0 voor de lampjesquote:Op zondag 24 februari 2019 14:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Laten we nog even de wedstrijd van 14:30 afwachten
Hij heeft ook best wel weinig gespeeld.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat zijn rendement vorig seizoen zo goed was en hij dit seizoen zo matig is voor de goal
Ik vergeet altijd dat jij voor Ajax bent.quote:
vorig jaar was het ook bij vlagen.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat zijn rendement vorig seizoen zo goed was en hij dit seizoen zo matig is voor de goal
Als Limburger voor Ajax zijnquote:Op zondag 24 februari 2019 14:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat jij voor Ajax bent.
Muah best veel minuten gemaakt hoor.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft ook best wel weinig gespeeld.
Toen was hij wel effectiever bij het benutten van de kansen, nu die kans in de eerste helft waar hij de bal niet eens raaktquote:Op zondag 24 februari 2019 14:08 schreef Adames het volgende:
[..]
vorig jaar was het ook bij vlagen.
typische grillige buitenspeler
Bal is rond.quote:
Wat vind jij nou van het regime daar?quote:Op zondag 24 februari 2019 14:09 schreef RipCity het volgende:
Kan iemand ff in mn DM sliden met een link naar de FOX stream (NL). Zit in Dubai en VPN is geblokkeerd door die jurken dus kan niet via Ziggotv kijken
Adames heeft gewoon verstand van voetbal.quote:
schaam je, om de hoek worden homo's gestenigd en jij gaat er lekker voetbal kijkenquote:Op zondag 24 februari 2019 14:09 schreef RipCity het volgende:
Kan iemand ff in mn DM sliden met een link naar de FOX stream (NL). Zit in Dubai en VPN is geblokkeerd door die jurken dus kan niet via Ziggiesite tv kijken
Laat ik je over 3 dagen weten als ik veilig het land verlaten hebquote:Op zondag 24 februari 2019 14:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van het regime daar?
Als je uit Limburg komt, dan ben je voor fokking Fc Limburg.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Adames heeft gewoon verstand van voetbal.
3-1.quote:
Feyenoord voor eerste helft, psv wint.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:11 schreef Doublepain het volgende:
Even Unibet zetten @:KINGROLAND
TIPS ZIJN WELKOM
quote:Op zondag 24 februari 2019 14:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als je uit Limburg komt, dan ben je voor fokking Fc Limburg.
volgens mij 65% kans op psv winst, daar zit nog wat value in imo.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:11 schreef Doublepain het volgende:
TIPS ZIJN WELKOM
PSV meer dan 3 goals verschil winnend.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:11 schreef Doublepain het volgende:
TIPS ZIJN WELKOM
Bwingodenquote:Op zondag 24 februari 2019 14:14 schreef Doublepain het volgende:
Jezus nu moet ik mijn identifier vinden
Who the f is SOFORT @:kingroland
Ideal werkt toch hetzelfdequote:Op zondag 24 februari 2019 14:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welke idioot verzint het om Ideal weg te halen, kan nu niet eens gokken
Genoeg andere opties tochquote:Op zondag 24 februari 2019 14:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welke idioot verzint het om Ideal weg te halen, kan nu niet eens gokken
Ja want Ajax is onverslaanbaar.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:12 schreef tompsv18 het volgende:
als je dit niet wint, dan kan je de schaal net zo goed meteen aan Ajax geven
Nee, aangezien ik dan alleen hoef te scannen met mijn ABN app, nu moet ik dat apparaatje gebruiken (die ik al maanden niet meer gebruik)quote:
Feyenoord is voor PSV idd vaak lastig.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:18 schreef RvLaak het volgende:
Radio Rijnmond beweerd dat dit een "moeilijke horde" is voor psv voor het kampioenschap
Afgesproken werk dit. Ajax fans volgende week weer op het Malieveld.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:18 schreef RvLaak het volgende:
Radio Rijnmond beweerd dat dit een "moeilijke horde" is voor psv voor het kampioenschap
Vaak, maar zoals Feyenoord nu speelt???quote:Op zondag 24 februari 2019 14:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Feyenoord is voor PSV idd vaak lastig.
Ohh, matig dan. Vind dat nieuwe sws minder dan ideal, waarom zou je dat idd weghalen.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, aangezien ik dan alleen hoef te scannen met mijn ABN app, nu moet ik dat apparaatje gebruiken (die ik al maanden niet meer gebruik)
Feyenoord heeft wel mindere jaren gehad en dan wonnen ze alsnog van PSV. Zegt allemaal niet zoveel.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vaak, maar zoals Feyenoord nu speelt???
beweerdquote:Op zondag 24 februari 2019 14:18 schreef RvLaak het volgende:
Vorig jaar hadden ze de app ook al verwijderd, raar welquote:Op zondag 24 februari 2019 14:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohh, matig dan. Vind dat nieuwe sws minder dan ideal, waarom zou je dat idd weghalen.
Dat zijn spannende uitsprakenquote:Op zondag 24 februari 2019 14:12 schreef tompsv18 het volgende:
als je dit niet wint, dan kan je de schaal net zo goed meteen aan Ajax geven
beweerdquote:Op zondag 24 februari 2019 14:18 schreef RvLaak het volgende:
Feyenoord vindt de Beker belangrijker, zie ook de opstelling. Lijkt me niet een hele moeilijke wedstrijd worden voor psvquote:Op zondag 24 februari 2019 14:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft wel mindere jaren gehad en dan wonnen ze alsnog van PSV. Zegt allemaal niet zoveel.
Gelukkig is Tom een betrouwbaar iemand en kunnen we hierop vertrouwen.quote:
Kunnen allemaal wel tof lopen te doen maar als de top 3 onderling moet spelen maken ze zich allemaal ongerust.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:19 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord heeft wel mindere jaren gehad en dan wonnen ze alsnog van PSV. Zegt allemaal niet zoveel.
Dacht ik ook al aan. Die gaat na de wedstrijd zijn slaapkamer schilderen.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gertjan zit er lekker bij in zijn klustrui.
Ziggo kanaal?quote:Op zondag 24 februari 2019 14:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]Radio Rijnmond
Ik slik het feit dat ze voor lopen op de FOX stream gaarne
Nostradamosquote:Op zondag 24 februari 2019 13:50 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Haags kwartiertje dus zal zo wel 1-5 staan
Dank u, heer.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:30 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
https://www.radiofm.nl/online-radio/zender/rijnmond/
Als een die hard zit ik lekker thuisquote:Op zondag 24 februari 2019 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet in het stadion
Beestquote:Op zondag 24 februari 2019 14:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als een die hard zit ik lekker thuis
Ik rust vandaag. Morgen weer.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net terug van rug, was heerlijk rustig
quote:Op zondag 24 februari 2019 14:30 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
https://www.radiofm.nl/online-radio/zender/rijnmond/
die volkquote:Op zondag 24 februari 2019 14:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maandag zijn altijd de kut dagen, benieuwd of morgen chest gaat lukken met al die dagjesvolk
die volkquote:Op zondag 24 februari 2019 14:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maandag zijn altijd de kut dagen, benieuwd of morgen chest gaat lukken met al die dagjesvolk
Dat is nog triester dan Toto'en.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:35 schreef Doublepain het volgende:
Unibet is verleden tijd, voortaan BWIN @:kingroland
Waarom dat nou weerquote:Op zondag 24 februari 2019 14:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is nog triester dan Toto'en.
Ga dan naar betfair.
Oneensquote:Op zondag 24 februari 2019 14:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ga dan naar betfair.
Liever de voorbeschouwing van Man United - Liverpool dan "dit"quote:Op zondag 24 februari 2019 14:35 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Daar is nu toch niks speciaals op te zien?
Heeft ook geen Ideal meer.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ga dan naar betfair.
Woedend.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:37 schreef RipCity het volgende:
Feyenoord kan opeens weer naar dezelfde kleur spelen.
Een overwinning van PSV gokken noemen.quote:
Wie heeft geen ideal? Dat is tegenwoordig via ander bedrijf. Werkt hetzelfde als ideal. Staat er ook direct op;.quote:
Is bijna altijd zo imo.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:37 schreef Doublepain het volgende:
Ligt het aan mij of is het camerawerk een beetje slecht
Ja een Duits bedrijf, maar werkt niet hetzelfde, met Ideal kon ik via 3 manieren betalen, via die moffen maar 1 en ook nog de meest waardeloze manierquote:Op zondag 24 februari 2019 14:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wie heeft geen ideal? Dat is tegenwoordig via ander bedrijf. Werkt hetzelfde als ideal.
En anders heb je toch neteller/skrill
Betfair gebruikt geen Ideal meer.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wie heeft geen ideal? Dat is tegenwoordig via ander bedrijf. Werkt hetzelfde als ideal.
Bij unibet werken ze nu met sofort, dat is ontzettend kut.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wie heeft geen ideal? Dat is tegenwoordig via ander bedrijf. Werkt hetzelfde als ideal. Staat er ook direct op;.
Ligt aan de wedstrijd niet de camera.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:37 schreef Doublepain het volgende:
Ligt het aan mij of is het camerawerk een beetje slecht
dat klinkt duitsquote:Op zondag 24 februari 2019 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij unibet werken ze nu met sofort, dat is ontzettend kut.
Mja ach binnenkort alle sites 2 jaar op slot voor de nieuwe regulering. Dus geniet er maar van zolang het duurt.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja een Duits bedrijf, maar werkt niet hetzelfde, met Ideal kon ik via 3 manieren betalen, via die moffen maar 1 en ook nog de meest waardeloze manier
Zal geen hoog bedrag zijn dan.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:39 schreef Doublepain het volgende:
Met Ideal kan ik gewoon met mijn gezicht betalen
Dat zouden ze willen, dat dat alles was.quote:
SUPER SUNDAY JR, super sundayquote:Op zondag 24 februari 2019 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is voetballend van beide kanten echt heel matig.
Ah je doelt op Ziggo? Tenminste die zenden Man U - Liverpool uit.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Liever de voorbeschouwing van Man United - Liverpool dan "dit"
Straks de ogen maar langzaam laten dichtgaan.
Typische Van Geel aankoop.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:41 schreef Adames het volgende:
cuco martina, moet er nog steeds om lachen
loop je al jaren te janken dat je geen geld hebtquote:Op zondag 24 februari 2019 14:42 schreef S0nic het volgende:
[..]
Typische Van Geel aankoop.
Lachwekkend dus.
2 stokbroden en een glas wijnquote:Op zondag 24 februari 2019 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoeveel wilde Monaco ook alweer betalen voor Van Beek?
snap ik wel, is een veel scorende verdedigerquote:Op zondag 24 februari 2019 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wacht en nu?quote:Op zondag 24 februari 2019 14:44 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Vanwege de midweekse wedstrijden natuurlijk.. oh wacht
Spoilersquote:Op zondag 24 februari 2019 14:44 schreef PicoMMP het volgende:
Luuk de Jong scoort in de 22ste minuut.
Oh lol.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
toen bleken er geen midweekse wedstrijden te zijn!![]()
![]()
![]()
Ja want stel je voor dat je jeugdspelers een kans geeft.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:43 schreef Adames het volgende:
[..]
loop je al jaren te janken dat je geen geld hebt
huur je martina in een verloren seizoen
[ afbeelding ]
Met 0-0 kan ik ook prima leven.quote:
hou opquote:Op zondag 24 februari 2019 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |