Dat was ook mijn idee maar met een squonker werkt het fantastisch. En mijn mesh dripper hoef ik ook nog eens nauwelijks te rewicken, laat staan te rebuilden. Dat ding blijft gewoon brandschoon.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:39 schreef Atak het volgende:
[..]
Drippers zou ik zelf nooit doen. Daar ben ik veel te lui voor.
In tankjes vind ik nooit wat ik zoek.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:39 schreef Atak het volgende:
[..]
Drippers zou ik zelf nooit doen. Daar ben ik veel te lui voor.
Wat is een squonker?quote:Op zondag 24 maart 2019 12:09 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee maar met een squonker werkt het fantastisch. En mijn mesh dripper hoef ik ook nog eens nauwelijks te rewicken, laat staan te rebuilden. Dat ding blijft gewoon brandschoon.
Zie filmpje. Basically dus een mod met een flesje erin waarin je meer juice kan doen dan in een tank en die je vervolgens kunt gebruiken met een dripper.quote:
Jammer dat ze die literflessen niet hebben met 12 mg of kijk ik er kneiterhard overheen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:25 schreef Poes. het volgende:
Ik heb ook maar eens 1000ml 6mg besteld, 35 euro.
200ml 6mg kost 11,99.. Tja.
Ik dacht dat er een regel was dat een tankje niet meer dan 2ml inhoud mag hebben.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:27 schreef Hallojo het volgende:
In mijn Justfog Q16 kan eigenlijk net te weinig liquid voor een dag. Weet iemand een vergelijkbaar apparaat waar wat meer liquid in kan?
Ik denk dat ik er ook maar eentje bij bestel.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:05 schreef altootje86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een regel was dat een tankje niet meer dan 2ml inhoud mag hebben.
Ik heb in ieder geval hetzelfde, en dat opgelost door 2 justfogs tegelijk in gebruik te hebben.
Dat, of je neemt een flesje sap mee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:31 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er ook maar eentje bij bestel.
Je kan ook een flesje met liquids meenemen...quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:05 schreef altootje86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een regel was dat een tankje niet meer dan 2ml inhoud mag hebben.
Ik heb in ieder geval hetzelfde, en dat opgelost door 2 justfogs tegelijk in gebruik te hebben.
Heb ik ook wel, maar dit is ook een fijne manier voor mij om snel van smaakje te kunnen wisselen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:24 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Je kan ook een flesje met liquids meenemen...
Je mot effe laaiequote:Op woensdag 10 april 2019 17:23 schreef Atak het volgende:
Nieuwe mod binnen.
[ afbeelding ]
Ik merk dat deze veel beter vapet terwijl ik dezelfde tank gebruik. Raar.
Wat een gruwelijk lelijk ding.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:23 schreef Atak het volgende:
Nieuwe mod binnen.
[ afbeelding ]
Ik merk dat deze veel beter vapet terwijl ik dezelfde tank gebruik. Raar.
Is dat geen Vapresso?quote:Op maandag 22 april 2019 22:40 schreef Zolder het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand welke mod dit is?
quote:Op maandag 22 april 2019 22:40 schreef Zolder het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij een Joyetechquote:
Alleen al door de koekjes weet ik waar het vandaan komtquote:
Joyetech aio box ofzoiets!quote:Op maandag 22 april 2019 22:40 schreef Zolder het volgende:
[ afbeelding ]
Rond Kerst kreeg ik een chocolade-bal voor in de boomquote:Op dinsdag 23 april 2019 07:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen al door de koekjes weet ik waar het vandaan komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |