ik vind jurkjes leuk, maar huist niet zo praktisch in de winter.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:36 schreef Elvi het volgende:
Ik snap dat sommige vrouwen een voorkeur voor jurkjes hebben. Dan ben je in 1 keer klaar. Niet dat stomme gedoe met combinaties maken enzo
Wie is de mol is erop.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind jurkjes leuk, maar huist niet zo praktisch in de winter.
Grapjas. Nog steeds het probleem van wel/geen panty, hoe dik, welke schoenen, welke accessoires, welke jas etc.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:36 schreef Elvi het volgende:
Ik snap dat sommige vrouwen een voorkeur voor jurkjes hebben. Dan ben je in 1 keer klaar. Niet dat stomme gedoe met combinaties maken enzo
vanmorgen gedaanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:38 schreef Samzz het volgende:
Morgen de plantjes maar eens buiten laten spelen.
En dweilen.
Je vergeet de ondergoedkeuzequote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grapjas. Nog steeds het probleem van wel/geen panty, hoe dik, welke schoenen, welke accessoires, welke jas etc.
De hortensia snoeien wtf, is dat een synoniem voor je doos ontdoen van dons?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:39 schreef Samzz het volgende:
Oh, en de hortensia snoeien. En tekenen.
In de winter is een panty sowieso altijd jaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grapjas. Nog steeds het probleem van wel/geen panty, hoe dik, welke schoenen, welke accessoires, welke jas etc.
Maken per topic stellen?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee wie die OP steeds aanpast. Nu staat het weer goed.
Die haflinger?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zag een filmpje van een man op n motor die een vrouw in paniek achter een ontsnapt paard aan zag rennen en toen met haar achterop achter dat paard aan ging.
Heb het aangepast.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:18 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Die geeft je een seintje wanneer je bijv je handen moet wassen ?
Was idd lief van die persoonquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, die.
Ging niet helemaal handig, naar vond t wel aardig.
Oh dat is onhandigquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
In de winter is een panty sowieso altijd ja
Alleen heb ik nu panty's moeten bestellen uit de UKwant panty's voor vrouwen die dik én lang zijn kan ik niet krijgen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |